fa
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

رفتن به کانال در Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
293
مشترکین
+124 ساعت
-77 روز
-4830 روز
آرشیو پست ها
فيه جملة بتقول "أبيع عُمري لمن يعاملني برفقٍ ، حتَّى في الخصام” الجملة دي بتوصف قد إيه الإنسان ده غلبان ومش محتاج غير إنه يطمن ويلاقي اللي يعامله برفق وحنية ولُطف .

الانشغال بالنفس وتصلحيها هو اللي هخيليك تتخطي، مش الشغل الكتير والخروج الكتير، كل ده يسمي هروب، البني ادم الصح هو إللي بيواجه ويفكر المفروض يعمل ايه ويتصرف ازاي، ومفيش اجمل من انك تكون مشغول بس مشغول بنفسك وحياتك وصحتك النفسية هي دي اعظم خدمه ممكن تقدمها لنفسك💗.

طلعت انا والفنان ليچي سي كنا بنداوي الي كان بايظ😆

محمود طه وهو بيقول تشهد حيطان الاوضه علي المعارك اللي بتحدث يوماتي، تشهد عليا حياتي بإني مستحقش كل هذا المر، تشهد عليا روحي ب اني مفكرتش ف يوم أضر.. ف ليه كل الحزن دا؟!

طول مانا مش بوريلك الجانب المهوي مني يبقا لسه علاقتنا سطحيه

أُصبتُ بِسهمٍ فى حَرْب أقمتُها _وَالرّامي مَن قامتْ الحَربُ لأجلِهِ!_

التعافي بياخُد وقت مش كُل يوم هتصحى من النوم فاهم نفسك ومشاعرك ، مرة هتصحى حاسس إن وجعك خَف خلاص واتحررت منه ، وأيام تاني هتصحى كأنه لسه حاصل امبارح التعافي مش بيحصل في خط مستقيم، هتفضل طالع نازل.

أحدهم قال عن حبيبته.. "كنت أحيانًا من فرط رقتها أخشى أن أخدش قلبها ولو بنظرة." المُحبّ لا يؤذي، وإن أذى...فلم يُحبّ.
| دينا إبراهيم