fa
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

رفتن به کانال در Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
515
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+187 روز
+9930 روز
آرشیو پست ها
https://t.me/sabajingili/4468 خارجی بیوتی آف جوسان و سنتلا ایرانی برایت مکس و ریووال رنگی هم راکوتن

https://t.me/sabajingili/4464 وای راست میگه بخدا😭😭😂😂

سنتلا عالیه

من ضد آفتاب بیزانس شماره ۲ دارم. صورتم باهاش جوش نمیزنه و کاور خیلی خوبی داره دیگه کرم پودر نمی‌زنم

سلااام سیسیا ضدافتاب چی خوبه؟ من پوستم فک کنم مختلطه رنگشم فکر میکنم گندمی باشه کنلا چطوره؟ و اینکه spfشون چند باشه خوبه؟ممنون میشم راهنمایی کنید

بچه ها چقدمشکلات جسمانی دارین

حالا فکر کن رگ زیر رون پات بگیره نه بتونی تکون بخوری نه ثابت بمونی

sticker.webp0.18 KB

https://t.me/sabajingili/4459 آجی آدم دلش بگیره بهتر از اینه که یبوست باشه خداتو‌ شکر کن کونت نگرفته

https://t.me/sabajingili/4461 بی معنی ها خندم نمیاپ حتی

https://t.me/sabajingili/4459 منم همینطوری بودم آجی جون سیفون کشیدم کلا باز شدم

دل باز کن بیار آجی

اجی چند روزع دلم گرفته بازم نمیشه

sticker.webp0.26 KB

امیدوارم کانال کولر هر چه زودتر آجی کولری امامزاده ای رو بهمون برگردونه

نه آجی جون هنوز انجام ندادم نظرم عوض شده فک کنم یه اتو موی خوب بخرم بهتر باشه

اجی گفته بودی موهاتو میخوای پروتین تراپی کنی کردی؟😭اگه راضی بودی معرفی کن

سایت جاب ویژن