fa
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒑

𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒑

رفتن به کانال در Telegram

فإن كانت الدنيا سفرًا، فالآخرة هي 𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐚𝐬𝐭 𝐒𝐭𝐨𝐩 𝐂𝐡𝐚𝐭 𝐁𝐨𝐭 : @aburahma_808201bot

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
1 677
مشترکین
+1724 ساعت
+807 روز
+1 43630 روز
آرشیو پست ها
دعواتكم يحبايب اني اعدي امتحانات ثانوي عامه ع خير وان ربناا يجير بخاطري

​الحقيقة إن كل واحد فينا عنده 'رحلة' خاصة، و'اختبار' خاص. زي ما فيه خصوصية للذكر في دفع الهم، فيه خصوصية للـ 'قناعة' في دفع الغم. لما بتركز في ورقتك، وبتسعى في طريقك، وبتؤمن إن اللي ليك هيجيلك -سواء في المذاكرة، أو الشغل، أو حتى في السعادة الشخصية- هتبدأ تحس إن الدنيا أوسع بكتير من حدود الشاشة اللي قدامك.

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

اللهم إنا نبرأ إليك من عجزنا القدرة لك .. والحول لك .. يا مغيث أغثهم .. 𓂆🇵🇸

"إحنا جيل محترف في التعلق، بنتعلق بأغنية، بمكان، بشخص، بموقف عابر، وكأن العالم هيقف لو الحاجة دي اتغيرت. الغريب إننا بنعرف جوانا إن كل حاجة 'مؤقتة'، بس بنحب نعيش في دور الدراما ونمثل إننا ضحايا القدر. الحقيقة إن العالم بيتحرك بمنتهى السرعة، وكل حاجة بنعتبرها 'أصلية' ومهمة، بعد سنة بنبص عليها وبنستغرب إزاي كان ليها كل التأثير ده علينا. خد نصيحة مجرب: سيب الأشياء تيجي زي ما تيجي، وتمشي زي ما تمشي، متخليش سعادتك رهينة لمزاج الناس أو لتقلبات الظروف، لأن في الآخر، أنت الشخص الوحيد اللي هيفضل معاك طول رحلتك."

تفاعل هناا يحبايب 🫶🏻

لست في سباق مع أحد .. ولن تنال شهادة شكر وتقدير في نهاية حياتك لكونك تجاوزت سرعة غيرك وانتزعت مكانه في السباق .. لديك ظروفك ا
لست في سباق مع أحد ..
ولن تنال شهادة شكر وتقدير في نهاية حياتك لكونك تجاوزت سرعة غيرك وانتزعت مكانه في السباق .. لديك ظروفك الخاصة واستعدادك المختلف وقصتك الفريدة اطمئن واستمتع بكتابتها - سلامك الداخلي أغلى من ألقاب العالم

لا شيءَ يمرُّ في حياتكَ عبثآ حتّى تعثُّراتك الصَّغيرة كانت لأَجل أن تَعرفَ شيئآ❤

- الزعل مالوش عِلاقة إذا كانت دماغي كبيرة ولا صُغيرة! لإن عادي جدًا أكون شخص دماغة كبيرة وناضجة بس زعلانة و واخدة على خاطري علشان الشخص اللي بحبّه زعلني، مينفعش وقتها تقولي إنتِ دماغك كبيرة ماتزعليش لأ هزعل وبعدين مال الدماغ الكبيرة بإنّي شخص حساس وبتأثّر بالمواقف اللي بتحصل؟ أنا في الأول وفي الأخر بني آدمة مش تِمثال 🩵 ١٨ يــونيــــو ٢٠٢٦

‏الإنسان اللي قلبهُ مليان رضا عمرهُ ما يشغل نفسهُ برزق غيره، عارف إن لكل واحد نصيبهُ وقسمتهُ، فبيركز في طريقه ويشكر ربنا على اللي عنده. الرضا راحة، والمقارنة تعب مالوش آخر.

‏ليه الإنسان يصحى من النوم عنده مشاعر تجاه حد ؟! يعني ايه اول م افتح عيني كده احس انه فلان واحشني ده احنا لسه مصطبحناش حتى والله

يمڪن الحاجه الوحيدة اللِ مصبراني ع كمية الخساير إللِ طلعت بيها هي إن قلبي لسه رقيق وروحي خفيفة وحنينة رغم ڪل القسوة إللِ شوفتها والله 💗🫶🏻")).

بحب اوۍ اللۍ يڪلمنۍ و يقولۍ " احڪيلۍ عملتۍ اۍ فِ يومك " و نقعد نتڪلم فِ اللۍ ضايقنۍ و نحاول نعدۍ ڪل حاجه مع بعض بالڪلام الحلو اللۍ بيهون اۍ حاجه وحشه و بحب ڪلمه " انا جمبك متقلقيش " الڪلام دَ ممڪن يڪون بسيط بس بيفرق فِـ النفسيه اللۍ قدامك بدرجه متتخيلهاش ، ناس زۍ دِ وجودهم حلو جداً فِ حياتنا 😩🩷 .

من أجمل الحاجات اللي سمعتها من الناس جمله "انتِي حِنينه اوي" بستغرب اوي طب ايه نوع العطاء اللي قدمته عشان يتقالي كده والرد كان أجمل بصراحه انتِي حتي ملامحك حِنينه، حقيقي الحِنيه من أجمل صفات الانسان وشكراً للناس اللي بتشوف فينا الصفات الحلوه دي.

Repost from N/a
سنين و مرت زيۍ الثوانۍ فۍ حبك أنتَ و أن كنت أقدر أحب تانۍ ، أحبك أنتَ 💕..

Repost from N/a
وسـلاماً على قلـوب كُسـرت وخذلـت وماتت بهـاا مشاعـر بـريئـة ...حتـى أصـبـحـت صامتـه لا تشـتهـي شيئاً ســوى الـعـزلـة......💔❤️‍🩹 -

الايام بتجري كدا ليه براحه علينا يا ايام😔

Repost from N/a
هَبْ لي من الفضلِ ما أرجو و أرقُبُهُ يا خيرَ مُعطٍ ، أنا المُحتاجُ و الظَّامي .

‏"ماتَ الترقُّب بيننا ، لا أنتَ تتوقَّع مجيئي ولا أنا أنتظرك."