fa
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒑

𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒑

رفتن به کانال در Telegram

فإن كانت الدنيا سفرًا، فالآخرة هي 𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐚𝐬𝐭 𝐒𝐭𝐨𝐩 𝐂𝐡𝐚𝐭 𝐁𝐨𝐭 : @aburahma_808201bot

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
1 737
مشترکین
+8624 ساعت
+1 4427 روز
+1 44230 روز
آرشیو پست ها
يسعدنا انضمامك في القناه https://t.me/mo1o1d رابط التبادل https://t.me/NXZXBOT?start=l9d9p5d5lZ

Repost from غداً
" ﻟﻴﺲَ ﻛُﻞّ ﻣَﺎ ﻓِﻲ ﺍﻟﻘَﻠﺐِ ﻗَﺎﺑِﻞٌ ﻟﻠﺒَﻮﺡِ؛ ﻫُﻨَﺎﻙَ ﻣَﺎ ﻳُﻮﻟَﺪ ﻭﻳَﻤﻮُﺕ ﻭَﻻ‌ ﻳُﻔﺼَﺢُ عَنه.."
" ﻟﻴﺲَ ﻛُﻞّ ﻣَﺎ ﻓِﻲ ﺍﻟﻘَﻠﺐِ ﻗَﺎﺑِﻞٌ ﻟﻠﺒَﻮﺡِ؛ ﻫُﻨَﺎﻙَ ﻣَﺎ ﻳُﻮﻟَﺪ ﻭﻳَﻤﻮُﺕ ﻭَﻻ‌ ﻳُﻔﺼَﺢُ عَنه.."

هنا هتلاقوا منشورات حلوة ومفيدة… تابعوا وشاركوا معايا، هيعجبكم اوي يحبايب 🤎🤎💭" وصلوهااا 500k - لـِ تبادل @bbxbx3_bot https://t.me/omaima15120/777

- متعاتبش اللي اختار يڪون غريب بعد ما ڪان أقرب حد ليك ومعملش حساب لحاجة ، لأن العتاب ع قد القيمة ، واللي باعك يوم هيفضل يبيعك طول العمر ، ف احمد ربنا إنك شوفت الحقيقي بدري ومتزعلش ع حد اختار يبعد ، يمكن ربنا شاله من حياتك عشان شاف وسمع اللي انت لا قدرت تشوفو ولا تسمعه ꨄ .

الإنسان دايماً محتاج حد يڪون جنبه يسنده ، يڪون معاه فـ آخر اليوم يهون عليه ، ويعرفه إنه شخص طيب وحنين وخفيف ع القلب الانسان فعلاً محتاج حد يحسسه إن وجوده فارق ،، محتاج حد يطمنه دايمًا عشان الإنسان بطبيعته بيفڪر ڪتير وأغلب الوقت بيڪون خايف💗")).

Repost from N/a
فـِ الخلفيه الطحان بيقُول: لو غَـاويه أماكن عاليه فـَ أنا لسه كتافي تِشيل 💕 "

" انا مؤيده جداً لَمقوله " توقفوا عن التصفيق للوحده ، الانسان يَحتاج لانسان " ومقتنعه ان الرحله دايماً ماتحتاج لِـ رفيق يهون عليڪ صعـوبه الحياه ، وان اي حاجه بتصبح خفيفه لما نتشاࢪڪ . "

لا أريد أن ينتهي بي المطاف بالتأقلم والتعايش يا رب العالمين أريد أن أكون سعيدًا محاط بكل الأمنيات التي دعوت بها وتمنيتها، وأن تأتيني أفراحي دون قلق، وأن يطمئن قلبي بما قسمته لي وقلباً لا يمل الدعاء ولا يخيب الرجاء.

أهـلا بِـكـم فـ عـَالـم سِــت الحُـسـن مَـريـُومَـا🪐💗🦋 دُمـتـم شـئ لـَطـيـف فــ عَـالـمِـي🪐💗🦋 لتبادل @ @tooo2bot https://t.me/+pfSyeViVR8c2NDc0

جوين للتشانل تحفة بجد 🌝🌝 لتبادل: @B_O_D_E_12 https://t.me/ASRIZ106/4195

هتعمل إيه يعني؟ هتقعد تتحسر على اللي فات؟ ولا هتفضل تعد خسائرك كل يوم؟ ما اللي راح راح، واللي جاي لسه ما جاش. ما دام في يوم جديد، يبقى في محاولة جديدة، وما دام في محاولة جديدة، يبقى لسه الحكاية ما انتهتش

دعواتكم يشباب معايا امتحان انهاردا ♥️