fa
Feedback
screen

screen

رفتن به کانال در Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
557
مشترکین
+1224 ساعت
+607 روز
+6730 روز
آرشیو پست ها
https://t.me/cytir/3103 واقعا ممنونم که برامون جالب ترش میکنی ماهم دوسش داریم

هم رو به هیسونگ هم رو به جیک می‌تونم بگم منم همینطور منم همینطور

https://t.me/cytir/3099 وقتی دوتا کله شق که یکی از اورتینک زیاد رنج می‌بره و یکی از نداشتن اعصاب و کنترل روی احساسات

یا مثلاً یه وقتایی هم بعضی‌ها به هم نرسن

برای همین واقعاً برام مهمه چیزی غیرمنطقی پیش نره

راستش خیلی دوست دارم همه چیز این ای‌یو، خصوصاً روابطش، خیلی به دنیای واقعی نزدیک باشه تا بهتر درک بشه

https://t.me/cytir/3099 عاشق این وسواسی ام که روشون خذج میکنی من عاشق slow burn ام کش دادن جالبش میکنه.

خداروشکر، دوستام بهش میگن روانی دوقطبی

https://t.me/cytir/3092 we love our الفا سیگما 💗💞💞💗💞

باید به روش خودشون نزدیکشون کنم و از دست این روش خودشون واقعاً.

مسئله اینه که هم جیک هم هیسونگ از بس مرز حفظ می‌کنن نمی‌تونم خیلی زود همه چیز رو کنار بذارم

جدیممممممممم

https://t.me/cytir/3095 دروغ نگووووووووووووووو

حالا خیلی هم چیز خاصی نیست. یکی دوتا لبخند مثلاً.

https://t.me/cytir/3091 چییییییییییی

هیسونگ از بس روانی آلفاست نمی‌دونم چی بگم که یهو دچار تغییر هویتی نشه

یه مکالمه‌ای بین هیجیک هست که دو هفته‌ست هی دارم می‌نویسم و پاکش می‌کنم

این و این لطفاً

-