fa
Feedback
𝙑𝙆𝙊𝙊𝙆 𝘽𝘼𝙍 𐤀

𝙑𝙆𝙊𝙊𝙆 𝘽𝘼𝙍 𐤀

رفتن به کانال در Telegram

𝗳𝗼𝗿 𝗩𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗹𝗼𝘃𝗲𝗿𝘀 𝗼𝗻𝗹𝘆 ♡

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
2 885
مشترکین
+9124 ساعت
+5627 روز
+1 25730 روز
آرشیو پست ها
هر بار می‌گم «دیگه بیشتر از این نمی‌شه عاشقش شد»، بعد با همین خنده ظاهر می‌شه و ثابت می‌کنه اشتباه می‌کنم.
+1
هر بار می‌گم «دیگه بیشتر از این نمی‌شه عاشقش شد»، بعد با همین خنده ظاهر می‌شه و ثابت می‌کنه اشتباه می‌کنم.

آره خلاصه...🫦❤️‍🔥 ࣪ ִ💜🧸⋆𐙚₊˚ ᴶᵏᶠᵒʳᵛᴷᵒᵒᴷ
آره خلاصه...🫦❤️‍🔥 ࣪ ִ💜🧸⋆𐙚₊˚ ᴶᵏᶠᵒʳᵛᴷᵒᵒᴷ

اومد گردن و بازو و ترقوه و عضله و مضله رو خلاصه کرد تو چش و چالمون رف..
+2
اومد گردن و بازو و ترقوه و عضله و مضله رو خلاصه کرد تو چش و چالمون رف..

ایناها خودشه🤏🏻🍓 ࣪ ִ💜🧸⋆𐙚₊˚ ᴶᵏᶠᵒʳᵛᴷᵒᵒᴷ
+1
ایناها خودشه🤏🏻🍓 ࣪ ִ💜🧸⋆𐙚₊˚ ᴶᵏᶠᵒʳᵛᴷᵒᵒᴷ

چیشد باخودت فکر کردی دو دیقه بیای لایو و قطش کنی تهیونگ؟ خیلی دوس داری مارو نسخ ول کنی بری؟! واکنشش: ࣪ ִ💜🧸⋆𐙚₊˚ ᴶᵏᶠᵒʳᵛᴷᵒᵒᴷ

چیشد باخودت فکر کردی دو دیقه بیای لایو و قطش کنی تهیونگ؟ خیلی دوس داری مارو نسخ ول کنی بری؟! واکنشش: ࣪ ִ💜🧸⋆𐙚₊˚ ᴶᵏᶠᵒʳᵛᴷᵒᵒᴷ

🐻: Hola, my mucho picante

زیر لبش دقیقا جای خال کوک سیاهه مالتو نشونه گذاری کردی جئون؟ ࣪ ִ💜🧸⋆𐙚₊˚ ᴶᵏᶠᵒʳᵛᴷᵒᵒᴷ
زیر لبش دقیقا جای خال کوک سیاهه مالتو نشونه گذاری کردی جئون؟ ࣪ ִ💜🧸⋆𐙚₊˚ ᴶᵏᶠᵒʳᵛᴷᵒᵒᴷ

بیشتر آه بکش کیم تهیونگ🙂🔥 ࣪ ִ💜🧸⋆𐙚₊˚ ᴶᵏᶠᵒʳᵛᴷᵒᵒᴷ

ترجمه لایو دوم : 🐻:من دارم لایو می‌ذارم اوه، واقعاً؟ فکر کنم همه‌چیز اوکیه. 🐻: می‌خوای بری ورزش کنی؟ من الان دارم لایو میذارم! اینه؟ فکر کنم خیلی خوبه! اوه نه... فکر کنم همه‌چیز خوب میشه. 🐻 الان باید برم دوش بگیرم چون خیلی تمرین کردم یه دسر دارم، ولی بعداً می‌خورمش 🐻 پیانو؟ خوب زدمش؟ تمرین کرده بودم مادرید... جدی، اونجا خیلی گرمه! 🐻 دفعه بعد میام چون الان باید برم صورتمو بشورم. دفعه بعد... نه، دفعه بعد، دفعه بعد... الان نه. باید برم دوش بگیرم 🐻 باشه، فن‌های کره‌ای... الان ۳ صبحه، باید بخوابین آها، بعداً مسابقه جام جهانی داریم من بعد از اینکه ببینمش می‌خوابم، ولی الان لایو رو قطع می‌کنم. آرمی‌هایی که دارن لایو رو می‌بینن... بیاین انصاف رو رعایت کنیم، البته برد برای من میشه 🐻 ببخشید، من دیگه میرم

میمیرم برای اون قیافه تخم سگش وای می‌خوام عربده بکشم وااای

࣪ ִ💜🧸⋆𐙚₊˚ ᴶᵏᶠᵒʳᵛᴷᵒᵒᴷ
+4
࣪ ִ💜🧸⋆𐙚₊˚ ᴶᵏᶠᵒʳᵛᴷᵒᵒᴷ

هروقت میبینمت همه چی یادم میره حتی خودم باما چیکار کردی کیم تهیونگ؟
هروقت میبینمت همه چی یادم میره حتی خودم
باما چیکار کردی کیم تهیونگ؟

وای داره پیانو میزنه خرابمون کردی کله قندقی🌰❤️‍🩹
وای داره پیانو میزنه خرابمون کردی کله قندقی🌰❤️‍🩹

نمیدونم چیکار کنم

وای خیلی خشکله

باز اومد