fa
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

رفتن به کانال در Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
251
مشترکین
+124 ساعت
+367 روز
+3630 روز
آرشیو پست ها
آفرین خود مادرجندشه

بیاد اقا بروسلی مرد تنها

ای کاش ایشون در روز ۹ اسفند ۱۴۰۴ در مدرسه ی شجره ی طیبه ی میناب حضور داشتن

ایول باید اینطوری خودتحقیری کرد

ایول مادرای لبنانی رو باید اینجوری گایید

داش من جات بودم چنلم دلیت میکردم

امید وارم کشته شده باشه

Repost from ThugTales 🌽🎒
لحظه ترور نافرجام کوموتان خاقان

ایول حزب‌الله رو باید اینجوری گایید

🚨حمله اسرائیل به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری @BLUEGUARD_NEWSS

داش امید کوهه اطلاعاته ها مسخره میکنی؟ میدونی دومین پادکست بزرگ سیاسیه یوتویوب فارسیه؟ میدونی تو جزایر قناری زندگی میکنه؟ میدونی چقدر بیزنس داره؟ میدونی ۵۷۶۷۸۷ بار زندان رفته؟

بحث اینه که هنوز هیچی معلوم نیست اخه نگا کن بسیجی چندبار گاییده شده اما هنوز امید داره چرا ما نباید داشته باشیم با این همه موفقیت

از تو دیگه انتظار نداشتم

اره والا

آخرین سخنان موشک تاماهاک قبل از برخورد به میناب

مشتی فکرشو کن چقدر ترامپ بی‌غیرتی کرده تو توافق که مکرونه کاکولد در اومده گفته ریدی با این توافقت

من جولانی رو انتخاب میکنم چون باهوش تر بود و اومد طرف غرب و خودشون کشتن نداد

حداقل این نعیم قاسم خارکسه نرفت مثل قالیباف با قاتل رهبرش صلح کنه

عاقبت: