fa
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

رفتن به کانال در Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
254
مشترکین
+124 ساعت
+367 روز
+3630 روز
آرشیو پست ها
شوروی، لیبی، عراق هم امضا شد.

بخدا به تخمم نی فراخوان سیروس اومد میرم تو خیابون تهشم یه تیر کلاش میخوره تو قلبم از کیرانو کیرانیو ترامپو و ونسو تمام اینا راحت میشم

دوماه دیگه که آتش بس تموم شد میفهمن داداش خودتو اذیت نکن

خبر فوری : فالکون توسط ممد دد هیبنوتیزم شده

میگم که جدی نیست این تفاهم نامه

هیچی داش من پنیک نکردم

میشه بگید دقیقا ایالات متحده از سال ۱۳۵۷ تا ۱۴۰۵ در کدوم یک از قراردادهاش با ج.ا تعهدات خود را کامل انجام داده که این یکی قراره کامل انجام شه؟؟

Repost from N/a
ویدیوی لو رفته از جق بیغیرتی دانلد جی غیرت روی گاییده شدن ملانیا توسط چند سیاه پوست و بی محلی وی به فریاد چرا دیگه نمیزنی 🇺🇸🗽《 @middleseastblamer 》🗽🇺🇸

اون عرزشی هم مثل ما ریده تو خودش اما این وسط قشر خاکستری دوباره کصشعراشونو شروع میکنن

وای اگه این واقعی باشه کی دیگه میتونه بره از خونه بیرون بخاطر قشر خاکستری😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یا واقعا کصشعره یا اگر هم نباشه ترامپ واقعا و به معنای دقیق کلمه ریده

حداقل از اونجایی که دو طرف برگه رو امضا کردن ی اسکرین شات بگیرید بخندیم

کار بانکیه مگه😂😂😂

امضای الکترونیک اخه

باز پنیک کردن

معلومه داداش اصلا همچین چیزی نمیتونه واقعی باشه اصلا نمیشه

جدی این توافقه برا آماده سازی حمله ی زمینیه بخدا اخه این نمیتونه واقعی باشه غیرممکن من اینو باور نمیکنم، یکی منو از دست این مادرکصده نجات بده

بخدا ی بند از اون قرارداد اگه اجرا شه تازه اگه قراردادی در کار باشه

باز پنیک‌کردن همه که

جدی هرلحظه امکان داره خبر خودکشیه عمو روبیو پخش بشه😭😭😭😭