سفارت خانه شاهنشاهی
رفتن به کانال در Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
نمایش بیشترکشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
249
مشترکین
+424 ساعت
+357 روز
+3530 روز
آرشیو پست ها
نه داوش ببین اول اسرائیل و نابود میکنیم بعد خودمون اخوندا رو میندازیم بیرون و ایرانشهر رو احیا میکنیم
یکی از چهره های کیرانی بودن نازی بودنه
کیرانی هم چیزی نیست که "درست" بشه چون کل تفکراتش بر اساس مفاهیم جمعی مثل آبرو هست، و اگر در طول زندگیش با چیزی مواجه بشه که در ذهن خودش، باعث از دست رفتن "پرستیژ"ش نشه، اون رو به عنوان فکر و ایده خودش pick up میکنه
کیرانی فقط وقتی شروع به بهبود میکنه که عین تروجان، در یک پوشش خوشایند یا مهم وارد مغزش بشی، نه با دلایل، چون بنظر من کیرانی اگر دنبال دلیل بود کیرانی نمیشد!
حجیییی چی میگی هیتلر اگه برده بود نصف دنیا رو میداد به ایران الان ایرانشهر احیا شده بود کسی هم دیگه جرعت نداشت آقای خامنه ای رو ترور کنه
Repost from جبهة الزرتشت
لعنت بر هیتلر
مسبب اصلی همه مسخره بازی های فعلی جهان هیتلره
هم اروپا رو از بین برد
هم شوروی رو ابرقدرت کرد
هم باعث سقوط رضاشاه شد
Repost from Fighter Radar | فایتر رادار
+4
حملات سنگین اسرائیل به لبنان ادامه دارد.
📝 AmirF15
👑 @Fighter_Radar
Repost from WAR News | وار نیوز
🔴 مقامات ارشد ارتش اسرائیل به کانال 12 اسرائیل اعلام کردند:
ـ عملیات نظامی در سراسر جنوب لبنان ادامه دارد.
@WAR_Nnews
Repost from Fighter Radar | فایتر رادار
🔴این فیلم دیروز توسط کانالهای منتسب به رژیم منتشر شده ؛ که در آن یک عضو سپاه تروریستی که مستقیم از دستورات مقامات ستادی و سیاسی انتقاد و سر پیچی میکند و قشر تندرو عرزشی را دعوت به همکاری علیه توافق میکند
ق
رژیم جمهوری اسلامی دچار صد دستگی و بحران های متعدد شده است
📝 Arsames
👑 @Fighter_Radar
بعد از این شطرنج هم تصمیم گرفتن تا مادر تیراسو بفروشن به دلیل شرایط بد اقتصادی
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
