fa
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

کانال بسته

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
224
مشترکین
+1624 ساعت
+157 روز
+1530 روز
آرشیو پست ها
در خلاصه برای آمریکا وضعیت تغییری نکرد چون وضعیت قبل جنگ با الان و با باز شدن تنگه برای آمریکا فرقی نداره ولی این معاوضه وضعیت ج.ا رو مثل قبل جنگ میکنه که با الان خیلی فرق داره

ج.ا در ابتدا فکر میکرد با بستن تنگه میتونه یک کارت فشار رو بکنه و امتیازات اقتصادی رو بجای برچیدن برنامه هسته‌ای با تنگه بگیره ولی محاصره یه کارت مقابل تنگه بود که ظاهر شد و از اول قرار بود با کارت تنگه عوض شه و اهرم تنگه رو خنثی بکنه ولی هرچه زمان گذشت اهمیت تنگه کمتر شد و اهمیت محاصره بیشتر و ج.ا اینو فهمید و تنگه رو معاوضه کرد هر دو آمریکا و ج.ا از این معاوضه چیزی بدست نیاوردند فقط وضعیت به حالت قبل برگشت ولی آمریکا می‌تونست با ادامه محاصره فشار رو بیشتر کنه در حالی که تنگه اهمیتش کمتر شده بود ‌و کمتر هم میشد

ببخشیدا ولی سوریه نه اقتصاد نه پول نه ارتش نه حتی ایدئولوژی واسه اینکار رو داره

بوسیله تنگه نیمه باز تونستن محاصره رو بردارن اسما هم گفتن لبنان رو نزنید(اسراییل به تخمشه) موفقیت بدی واسه کشوری که یک تریلیون‌دلار خسارت دیده نیست

توافق که سرش گرده ولی تفاهم موقت و این ۶۰ روز تایم بد نیست

آره

بکن بد بکن خوب

البته

پلیس بد پلیس خوب

نتانیاهو : میان من و ترامپ اختلافاتی وجود داره؛ رابطه با ترامپ یک شراکت است و جایی برای رقابت یا تحمیل تصمیمی نیست!

معادل ۱۰۰ میلیارد دلار در این صورت اسراییل بعد از روسیه چهارمین بودجه نظامی بزرگ جهان را خواهد داشت

اینکه علنی بیای درباره رژیم چنج تو یک ‌کشور دیگه صحبت کنی هم جالبه حتی امریکا انقد علنی حرف نمیزنه

🔴 | نتانیاهو : به شما می‌گویم که ما دستاوردهای بزرگ بیشتری هم خواهیم داشت. به مقابله با تهدیدها در منطقه ادامه می‌دهیم، اتحادهای جدیدی با کشورهای منطقه و حتی خارج از منطقه ایجاد خواهیم کرد. ما استقلال نظامی خود را تضمین خواهیم کرد و برای « بودجه دفاعی ۳۵۰ میلیارد شِکِل اختصاص داده‌ام. » همچنین طرح‌ها و ایده‌هایی را توسعه خواهیم داد که فراتر از مرزهای تصور هستند و اسرائیل را به قدرتی حتی قوی‌تر از امروز تبدیل خواهیم کرد.

Repost from L
شما ها میدونید؟

نتانیاهو نمیدونه توافق چیه روبیو کلا ساکته اسراییل در جنوب لبنان به بمباران ادامه می‌ده این وسط صرفا ونس و قالیباف دارن واسه خودشون می‌چرخن

یک مقام ارشد آمریکایی به العربیه گفت جی‌دی ونس رهبری مذاکرات فنی با جمهوری اسلامی را بر عهده خواهد داشت و طی ۳۰ روز آینده مسیر تحولات در قبال ایران روشن‌تر خواهد شد. او افزود: «سازوکاری در اختیار داریم که اطمینان می‌دهد ایران به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت و تهران اکنون آماده ارائه امتیازهایی بی‌سابقه است.»

🔴 #خبر_فوری هم اکنون نتانیاهو در سخنانی رسماً اعلام کرد: جنگ با ایران برای اسرائیل پایان نیافته است، اسرائیل توافق آمریکا و ایران را رد می‌کند، جنگ در لبنان نیز ادامه خواهد داشت.

«من نگفتم که یکی از اهداف این عملیات، سرنگونی رژیم ایران بوده است اما قطعا از اهداف ما در اسرائیل است» بنیامین نتانیاهو،نخست وزیر اسرائیل

🔴 #خبر_فوری ادعای بزرگ نتانیاهو: ما خسارت عظیمی به اقتصاد ایران وارد کردیم، برخی خسارت به ایران را یک تریلیون دلار تخمین می‌زنند.

«ما هنوز نمی‌دانیم تواق چه خواهد بود؟یا اصلا توفق نهایی خواهد بود.» بنیامین نتانیاهو،نخست وزیر اسرائیل