fa
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

کانال بسته

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
208
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+17 روز
+130 روز
آرشیو پست ها
اینا رو بیخیال کی به محور مقاومت میپیوندین؟

🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨

Repost from ILIA HASHEMI
دو نکته را عرض می‌کنم و بیشتر به آن نمی‌پردازم تا زمان آن برسد. ۱- مجتبی خامنه‌ای زنده است و جمهوری اسلامی عامدانه با مجموعه‌ای از تصمیم‌ها توانست به جامعه القا کند که او زنده نیست. دراصل شما تصور می‌کنید خودتان با هوشمندی و کنار هم قرار دادن رشته‌ای از اتفاقات متوجه شدید او کشته شده است، اما در حقیقت، حاکمیت هر لحظه به صورت غیرمستقیم شما را به سمت این نتیجه‌گیری هدایت می‌کند. تاکنون برایتان سوال نشده چطور سرویس‌های امنیتی جهان حتی یک مرتبه به احتمال مرگ او اشاره نکردند؟ یا اگر او کشته شده بود، مگر چقدر برای جمهوری اسلامی سخت بود تا در راستای مصلحت نظام یک فایل صوتی، عیناً با صدای او بسازد و منتشر کند؟ آن‌ها نیاز به این کار نداشتند زیرا ترجیح بر این است شایعات به حداکثر خود برسد و سپس مجتبی وارد بازی شود. علت نیاز جمهوری اسلامی به تشدید شایعات و این صبر طولانی را بعداً توضیح خواهم داد. ۲- قالیباف شخصیت اصلی مذاکرات نیست، او صرفاً مسئول موقت پروژه نجات نظام است. تصمیم‌ها و نوع پیشبردِ روند مذاکرات توسط اشخاصی دیگر انجام می‌شود که در این زمان، ریسک پذیرش پیامد عدم موفقیت این پروژه را ندارند تا بعداً به عنوان یک ننگ کنار اسم آن‌ها قرار نگیرد، زیرا در صورت سقوط نیز به دنبال حفظ یک جایگاه در ایرانِ پس از جمهوری اسلامی هستند. @iliaen

تنها چیزی عجیب این وسط همینه که عرازشه از توافقی به این شاهکاری ناراحتن

کصمغز قبل ۲۸ فوریه هم سالها وضعیت همین بود که بعد جنگ ۱۲ روزه هم خبری از پروژه هسته ای نبود

موندم قالیباف و عراقچی چرا ازادی قدس رو تو شروط آتش بس نگنجانده بودن احتمالا کم کاری کردن اینجا

Repost from L
دست خدا عیان شد رضا خان جوان شد؟

به درستی که رقابت ایالات متحده با شوروی - که با عنوان جنگ سرد شناخته می‌شد - نبردی جهانی بود. جنگ سرد اساساً نبردی برای جانشی
به درستی که رقابت ایالات متحده با شوروی - که با عنوان جنگ سرد شناخته می‌شد - نبردی جهانی بود. جنگ سرد اساساً نبردی برای جانشینی امپراطوری از هم پاشیده اروپا به عنوان قدرت جهانی بود. اگرچه هر دو طرف قدرت نظامی عظیمی داشتند، اما ایالات متحده برتری ذاتی بر حریف خود داشت. اتحاد جماهیر شوروی هم قوی بود، اما قدرتی محصور در خشکی بود. آمریکا هم وسعتی نزدیک به شوروی داشت، اما به راحتی به اقیانوس‌های جهان دسترسی داشت. شوروی نمی‌توانست آمریکا را محاصره کند، در حالی که ایالات متحده به طور قطع می‌توانست رقیب خود را به محاصره درآورد. و استراتژی ایالات متحده هم این بود: محاصره شوروی و از این طریق از پای در آوردن آن. آمریکا از دماغه شمالی نروژ تا ترکیه تا جزایر آلسکا، کمربندی از کشورهای هم پیمان خود که همگی با جماهیر شوروی هم مرز بودند ایجاد کرده بود - این کمربند بعد از ۱۹۷۰ چین را هم شامل می‌شد. شوروی در هر نقطه‌ای که بندرگاهی داشت، خود را محصور در جغرافیا و نیروی دریایی ایالات متحده می‌دید. https://t.me/+UYwidpkVLgs5NTg0

۷ دقیقه مصاحبه ونس رو ترجمه میکنه معمار تفاهم موقت صرفا آتش بس ۶۰ روز قراره تمدید شه قراره بعدشم اسراییل رو کم‌نگیرید

اول باید بگم کص ننه عرزشی لعنت بر مصدق لعنت بر گاندی لعنت بر ترامپ عمویم بایدن زنده بریتانیا زنده باد آمریکا جانم فدای آمریکا کیر تو این آب و خاک

امید جان حواست باشه

ارباب ترامپ گفت تحلیل دوزاری ببینم آتش بس رو بیشتر ادامه میدم

این بود کمک عموهای اوکراینی تون؟؟؟ دیدید میخوان زیر ساخت های کشورمون رو بزنن

رضایت یکی از ممبران از تحلیل های ناب استاد دانا
رضایت یکی از ممبران از تحلیل های ناب استاد دانا

ترامپ دم محرم توافق کرد این ده روز حسینی باشه

بخدا کار درست رو اونایی کردن که عشق ابدی میدیدن ماچا میخوردن از باز کردن لبوبو لذت میبردن

برم عشق ابدی دانلود کنم

Repost from N/a
#آخوندانه ببینید راجع به توافق چی میگه جمهوری اسلامی نگو جمهوری اصلاحی بگو

اولش میگه راه حل سازشه انگارر

تموم شد اقا جدی کودتا کردن