fa
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

کانال بسته

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
223
مشترکین
+1624 ساعت
+157 روز
+1530 روز
آرشیو پست ها
تسلیمم میخواستن بشن

گورینگ و هیملر هم میرفتن با متفقین مذاکره میکردن

بازی تموم نشده ها

حتی دوستان اورانیوم هم تو سینی تقدیم امریکا کنن

در باب آتش بس و قرارداد صلح

در باب زدن هر شب بیروت و جنوب

ببین پسر خوب سان تزو چند هزار سال پیش این گفته ها

هنر جنگه ها

داش

شایدم ونس کودتا کرده

باور نکردم

Repost from Overlord
۲۰.۳۰ میگه اسرائیل داره جنوب لبنان رو میزنه که تفاهم بهم بخوره! پاسخ ندادن به اسرائیل سر رنده کردن حزب الله رو ماله قوی کشیدن!!! #shantia

📡 دو انفجار دیگر در محدودهء 3 کیلومتری از سیریک درون تنگه هرمز

تحلیل جدید بر پایه تصاویر ماهواره‌ای مدعی است روسیه از زمان آغاز جنگ اوکراین تاکنون حدود ۷۲ درصد از ذخایر تانک‌های دوران شوروی خود را مصرف کرده و تنها ۸۵۱ دستگاه تانک قابل بازسازی در انبارهای این کشور باقی مانده است. بر اساس این گزارش، تعداد تانک‌های ذخیره‌شده روسیه از حدود ۷٬۳۴۲ دستگاه در فوریه ۲۰۲۲ به ۲٬۰۸۸ دستگاه در ژوئن ۲۰۲۶ کاهش یافته است. از این تعداد نیز تنها حدود ۸۵۱ دستگاه برای بازسازی و بازگرداندن به خدمت مناسب ارزیابی می‌شوند. گفته می‌شود بخش عمده تانک‌های باقی‌مانده شامل نمونه‌های قدیمی T-54/T-55، T-62 و T-72A هستند، در حالی که تعداد محدودی از تانک‌های T-72B در وضعیت مناسب نگهداری شده‌اند. این گزارش همچنین ادعا می‌کند بیش از ۱٬۲۰۰ دستگاه از تانک‌های باقی‌مانده عملاً غیرقابل استفاده بوده و بسیاری از آن‌ها برای تأمین قطعات یدکی یا اسقاط مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با وجود این کاهش ذخایر، روسیه همچنان به تولید تانک‌های جدید T-90M ادامه می‌دهد و برآورد می‌شود از آغاز جنگ تاکنون صدها دستگاه از این تانک‌ها وارد خدمت شده باشند. در سال‌های اخیر ارتش روسیه به دلیل تهدید گسترده پهپادهای اوکراینی، استفاده از حملات زرهی گسترده را کاهش داده و بیشتر به یگان‌های پیاده متکی شده است؛ با این حال روند مصرف و بازسازی تانک‌های ذخیره همچنان ادامه دارد. لازم به ذکر است این آمار بر پایه تحلیل منابع باز و تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده و از سوی وزارت دفاع روسیه تأیید یا رد نشده است.

متن کامل یادداشت تفاهم در 24 تا 48 ساعت آینده منتشر خواهد شد. ➖آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی

#مهم منابع مختلف لبنانی از پیشروی ستون‌های زرهی اسرائیلی به روستای برعشیت در جبهه بنت جبیل خبر می‌دهند!

داش حواست هست دیگه الان که نخست وزیری وضعیتت اینه وای به حال ۳ ماه دیگه

اینجاست که تفاوت یک کشور جنگ طلب(امریکا) با یک کشور جنگ بلد(اسراییل) مشخص میشه