fa
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

کانال بسته

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
223
مشترکین
+1624 ساعت
+157 روز
+1530 روز
آرشیو پست ها
درسته اقا

Repost from N/a
و اما بشنویم از جوان تحلیلگر ایرانی که با تحلیل هاش همه دنیا رو متعجب کرد

صدای انفجار در ایران

بوممممم

حالا آروم ونس از در راست دفتر کار رییس جمهور خارج میشه روبیو و کین و هگست با کیف سامسونت وارد میشن

اورانیوم رو بدن موشکی رو بدن نیابتی رو بدن جنگ بعدی راحت تر پیش میاد

ولی اقای امریکا نوکری شون رو هم قبول نکرد

میخواستن بگن اقای امریکا این شوروی کمونیست خیلی بده اروپا رو میگیره بیا با ما فاشیست ها متحد شو

تسلیمم میخواستن بشن

گورینگ و هیملر هم میرفتن با متفقین مذاکره میکردن

بازی تموم نشده ها

حتی دوستان اورانیوم هم تو سینی تقدیم امریکا کنن

در باب آتش بس و قرارداد صلح

در باب زدن هر شب بیروت و جنوب

ببین پسر خوب سان تزو چند هزار سال پیش این گفته ها

هنر جنگه ها

داش

شایدم ونس کودتا کرده

باور نکردم