fa
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

کانال بسته

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
207
مشترکین
-124 ساعت
-17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
معاون رئیس‌جمهور آمریکا جِی‌دی ونس درباره ایران: قطری‌ها و پاکستانی‌ها از ما خواسته‌اند که متن کامل را برای مدتی منتشر نکنیم. حداکثر تا جمعه منتشر خواهد شد. در واقع ما در تلاشیم که آن‌ها را ترغیب کنیم امروز منتشر کنند چون می‌خواهیم به مردم آمریکا بگوییم در این توافق چه چیزی وجود دارد.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا جِی‌دی ونس درباره ایران: برخی افراد فقط می‌خواهند بمباران ادامه یابد، بدون توجه به اینکه آیا برای آمریکایی‌ها نتیجه‌ای دارد یا خیر؛ این کاری نیست که رئیس‌جمهور ترامپ می‌خواهد انجام دهد. او نمی‌خواهد برای مردم ایران رنج ایجاد کند؛ او می‌خواهد اطمینان حاصل کند که آنها سلاح هسته‌ای ندارند، و این کاری است که ما انجام داده‌ایم.

قدس چی پس

🎥 شهردار تهران: پیکر مطهر رهبر شهید انقلاب ۱۷ تیر در عراق تشییع می‌شود

قراره ۳۰۰ میلیارد دلار به قالیباف بدا

درسته اقا

عاقبت عدم دوری از محرمات

🇺🇸 ترامپ: دلیل اینکه قیمت نفت پایین ماند این بود که ما هر شب کشتی‌هایی را خارج می‌کردیم که حتی از وجودشان خبر نداشتید. دو روز پیش، سه روز پیش، یک ماه پیش، ما ۲۲ کشتی را خارج کردیم. میانگین ما بین ۱۵ تا ۲۵ کشتی در شب بود. هیچ‌کس از این خبر نداشت. نیروی دریایی ما کار عالی انجام داد. هیچ‌کس نمی‌دانست چه اتفاقی در حال رخ دادن است. به همین دلیل بود که قیمت نفت به ۳۰۰ دلار در هر بشکه نرسید؛ به ۱۲۵ و ۱۵۰ دلار رسید. اکنون در ۷۲ و ۷۳ دلار است. شنیده‌ام که اکنون حتی از این هم پایین‌تر است.

🇺🇸 ترامپ: فراموش نکنید، هیچ‌کس تا به حال به اندازه من با ایران سخت‌گیر نبوده است. این کار باید توسط کلینتون و باراک حسین اوباما انجام می‌شد. این کار باید توسط بایدن، بوش و خیلی‌های دیگر انجام می‌شد.

🎤 خبرنگار: گزارش شده که این توافق شامل صندوقی به ارزش ۳۰۰ میلیارد دلار برای ایران است. 🇺🇸 ترامپ: نه، این نادرست است. ما سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم. مردم می‌توانند تصمیم بگیرند این کار را انجام دهند، اما این به خودشان بستگی دارد. 📌می‌خواهید بگویم که هیچ‌کس هرگز اجازه ندارد در کشوری سرمایه‌گذاری کند؟

ترامپ: اگر ایران درست رفتار نکند بر می‌گردیم به بمباران ترامپ در پاسخ به خبرنگاران در کنار رئیس جمهور مصر می گوید: فعلا فقط یک تفاهمنامه امضا شده است و چیزی نهایی نیست. اگر توافق نهایی را دوست نداشته باشد «برمی‌گردیم به بمب ریختن روی سرشان». اگر درست رفتار نکنند بر می گردیم به بمباران.

حرفهای پینوشه طور میزنی

تا فارس و تسنیم هست چرا اینترنشنال؟؟؟ بشینیم امید معماریان نگاه کنیم؟؟

در کل همه ۲ سال دیگه میفهمیم

منبع اطلاعاتیم داش
منبع اطلاعاتیم داش

اولش فک میکردم داده به ترامپ میپره ولی حرفش با مسوولین داخله

ما لحظه شماری میکردیم مردم رو مسلح کنن از مرز ها بریم پایگاه های امریکایی ها رو تصرف کنیم بعدش دیدیم نه خبری نیست همه فقط حرف میزنن کسی نیست حسینی وار بزنه تو دل دشمن کارو تموم کنه این جنگ بهترین فرصت بود

چسب بزنید

اقا تموم ممومه