کیهانِ وجود✨️
رفتن به کانال در Telegram
دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا مینویسم،لحظهها رو ثبت میکنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری میکنم وجودت به اندازهی کیهانی که توش زندگی میکنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرفهای ناگفتهت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot
نمایش بیشترکشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
250
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
این متن از طرف من به تویی که با وجودت دنیا رو قشنگتر میکنی:
نمیدونم در حال حاضر توی چه شرایطی قرار داری میخوام بهت بگم که اگه حالت بَده ، دلت گرفته ، گریه میکنی یا حس و حالت خوب نیست... درکت میکنم
میفهمم چقدر سخته ،اما منتظر شرایط نمون ، بیشتر خودتو دوست داشته باش، به بقیه کمک کن ، یه کار جدید رو انجام بده که حالتو خوب میکنه🍓
یه روزی میرسه که میبینی تمام رنج هایی که کشیدی تبدیل به لذت میشه و تمام خوبی هایی که کردی یهدفعه بهت برمیگردن:)))✨🌸🩷
_طناز🌿
با همین آیدی توی روبیکا چنل زدم
امیدوارم نت قطع نشه ولی اگه شد اونجا کنار همدیگه هستیم:)✨🌿🌸
_بزرگترین انسان ها در این دنیا چه کسانی هستند؟
+کسانی که دنیا هزاران دلیل برای بد بودن به آنها داد اما آنها هرگز از خوب بودن دست نکشیدند
+1
لااقل نگذار زندگی طوری پیش برود که وقتی دنیا به آخر رسید، ببینی آنکه از همه کمتر دوستش داشتی، خودت بودی.
«گاهی لازم است از چیزهایی بگذریم که دوستشان داریم، فقط به این دلیل که دیگر برای روحمـان مفید نیستند.»
— هِرمان هِسه
این همه کتاب های نخوانده ، مسافرت های نرفته ، آهنگ های گوش نکرده ، آدم های ندیده...
این همه زندگیِ نکرده...
این ها به من ذوق ادامه دادن و امید را میدهد... پس چطور میخواهی زندگی را دوست نداشته باشم؟
_طناز
گاهی باید در خلوتی خودت را به صرف چای دعوت کنی؛ جایی دور از کارهای روزمره ، آدم ها و هیاهوی جهان... ☕️📚
-طناز
من هیچ وقت کسی رو که واسه یه چیز کوچیک گریه میکنه قضاوت نمیکنم... چون میدونم اون اشک فقط واسه همون چیز نیست، واسه همه ی چیزاییه که تا اون لحظه تو دلش جمع کرده.🤍🌿✨
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
