fa
Feedback
کیهانِ وجود✨️

کیهانِ وجود✨️

رفتن به کانال در Telegram

دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا می‌نویسم،لحظه‌ها رو ثبت می‌کنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری می‌کنم وجودت به اندازه‌ی کیهانی که توش زندگی می‌کنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرف‌های ناگفته‌ت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
250
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
✉️این نامه از طرف کیهان وجود تقدیم به Muffin: من فکر میکنم شما زندگیه آبی رنگی دارین برای خواسته‌هاتون بجنگید و زندگیتون رو آبی تر و خوش رنگ تر کنید :) 🎀✨️

پارت 2:

فقط قبل از اینکه ادامه‌شو بزارم توجه داشته باشید که من با توجه به وایب و حسی که از چنلتون گرفتم براتون نوشتم؛ یعنی ممکنه واقعا اون طوری که من گفتم نباشید✨🩷

خب مثل اینکه نمی‌تونم بعد از ظهر آنلاین بشم الان پارت دوم رو میزارم✅

سن زیادی ندارم و هنوز خیلی چیزها رو از زندگی نمی‌دونم... ولی به عنوان یه خواهر کوچیکتر بهتون میگم که این پنج دسته از افراد ، آدم های سطحی و سمی‌ای هستن و هیچوقت از زندگی لذت نمی‌برن ، اگه هم فکر میکنین زندگیشون خیلی زیبا و قشنگه همش ظاهریه! : 1. کسانی که احساس گناه می‌کنن و دائم خودشون رو سرزنش می‌کنن 2. کسانی که حسادت می‌کنن 3. کسانی که خودشون رو با دیگران مقایسه میکنن 4. کسانی که دائم دیگران رو قضاوت میکنن و پشت سر این و اون حرف میزنن 5. کسانی که تنها دغدغه‌شون عشق و عاشقی و جنس مخالفه! مخصوصا اونایی که سن کمی دارن ✨🤍🌿 اگر اینجور آدم‌هایی توی زندگیتونه حذفش کنید یا ارتباطتون رو محدود کنید، چون یا روتون تاثیر میذارن و شما هم مثل خودش تبدیل به همچین آدم‌هایی میشید یا اینکه بهتون ضربه میزنن و روحتون رو زخمی می‌کنن⚡️🩷

اونایی که چنل شون توی پارت اول بود می تونن پیام هایی که فوروارد کردن رو حذف کنن

بخاطر اینکه چنل ها دیده بشن من این چنل ها رو به دو پارت تقسیم کردم این پارت اول بود🪐✨⚡️ پارت بعدی رو بعد از ظهر میذارم🩷

✉️این نامه از طرف کیهان وجود تقدیم به انکار : من فکر میکنم شما غم بزرگی دارین که با وجود اون غم باز هم ادامه میدین فکر میکنم ریشه ای در وجود شماست که شما رو نگه میداره میخوام بهتون بگم که به خودتون افتخار کنید و امیدوار ادامه بدین:) 🎀✨️

✉️این نامه از طرف کیهان وجود تقدیم به قوت قلب 🦋 : من فکر میکنم شما معنای زندگی رو در اشعار و عکس ها میبینید میخوام بگم که اگه احساسات رو عمیق احساس میکنید این نشانه از قلب بزرگ شماست اما اجازه ندید هیچکسی بهش ضربه بزنه :) 🎀✨️

✉️این نامه از طرف کیهان وجود تقدیم به Bibliophile : من فکر میکنم آدمی هستین که همیشه را درست و منطقی از احساساتتش بیشتر براش اهمیت داره که این خیلی خوبه :) میخوام بهتون بگم زندگی رو سخت نگیرین و سعی کنید تمام لحظاتش رو با اعمال وجود حس کنید 🎀✨️

✉️این نامه از طرف کیهان وجود تقدیم به برادران کارمازوف دیوانه : من فکر میکنم شما توی نوستالژی غرق شدین... شما رو میشه ما بین اثرات هنری قدیمی پیدا کرد میخوام بگم سعی کنید اثر خودتون رو به جا بذارین که شاید چندین سال بعد آدم ها با دیدنش به یاد شما بیوفتن:) 🎀✨️

✉️این نامه از طرف کیهان وجود تقدیم به سن پترزبوگ؛ : من فکر میکنم شما فردی غمگین و خیال پرداز هستید میخوام بهتون بگم که رویاهای شما میتونه واقعیت رو بسازه پس حواستون باشه که چه رویایی دارین:) 🎀✨️

✉️این نامه از طرف کیهان وجود تقدیم به جلد دوم دفترچه خاطرات من : من فکر میکنم شما همیشه دوست دارین اثری از خودتون در زندگی به جای بذارین ارزش های متفاوتی نسبت به دیگران دارین و شاید این راه شما رو سخت کنه میخوام بهتون بگم خودتون دنیای خودتون رو بسازند و منتظر هیچکسی نباشید :) 🎀✨️

✉️این نامه از طرف کیهان وجود تقدیم به vanta: من فکر میکنم که شما فردی هستید که بیشتر از هر چیزی عاشق حیواناته و ازشون مراقبت میکنه و شاید از دست آدم ها رنجیده باشید میخوام بهتون بگم که همیشه در مسیری که هستید به خودتون ایمان داشته باشید ، شما نیازی به تشویق آدم ها ندارین:) 🎀✨️

✉️این نامه از طرف کیهان وجود تقدیم به آنچه منو زنده میذاره! : من فکر میکنم شما مهربون و وفادار هستید همیشه توی زندگی حواستون باشه که چه راهی رو انتخاب میکنید چون که این انتخاب های شماست که شخصیت و سرنوشتتون رو میسازه:) 🎀✨️

بچه ها تا اینجا کافیه مرسی از اینکه شرکت کردین فردا جواب چالش رو میذارم✨❤️🌿

بچه ها جدی دوست ندارین ری.اکت بدین:( ؟

میخندی ، در جایی که قبلا گریه کرده بودی.

تو راحت با حرفات دلم رو میشکنی و فکر میکنی جوابی نداشتم که سکوت کردم ولی من اون لحظه دارم به این فکر میکنم که حتما کودکی سختی داشتی و زخم های زیادی داری که اینجوری رفتار میکنی