fa
Feedback
We all need a William

We all need a William

رفتن به کانال در Telegram

Contact with me; @ExtraCreambot

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
298
مشترکین
+1424 ساعت
+247 روز
+5130 روز
آرشیو پست ها
photo content

sticker.webp0.07 KB

بار احساسی این قسمت برام خیلی سنگین بود .

و‌ موک به آسمونی که معشوقش و مدتی کوتاه بهش هدیه داد و بعد همون رو ازش دریغ کرد ، خیره شد .

photo content

photo content

sticker.webp0.07 KB

و روم ، میخواست این حس رو به موک هم بده که من زود برمیگردم، نگران نباش من برمیگردم .

photo content

sticker.webp0.07 KB

ناراحت کننده ترین بخش این سکانس این بود که ، روم دوست نداشت موک بدرقه اش کنه ، بهش نگفت خدانگهدار و یا حتی مراقب خودت باش رفتن روم مثل این بود که داره میره خرید و برمیگرده . با اینکه هردوشون میدونن ممکنه هیچوقت اجازه نداشته باشن برای گرفتن دست هم. روم دوست نداشت با موک بدرود بگه ، و من میفهمم چه حسیه تنفر از پایان و سرانجام.

photo content

photo content

sticker.webp0.08 KB

موک خیلی مرد ارومیه ، توی عشق هم میشه گفت Gentle و با طمانیمه هست ، “موک می اند تی” چشماش همه درد عشقی که قلبش داره تحمل میکنه رو نشون میده. برخلاف پیچ که با خنده همش به تی نگاه می‌کرد موک ، با آرامش، لبخند ریز و چشم های پر به روم نگاه میکنه . موک تنش بوی دلتنگی میده ،و این خیلی ناراحت کنندست اون باری که حمل میکنه خیلی بزرگ تر از چیزیه که به نظر میرسه . حرف های من برای موک عزیزم اینجا تموم نمیشه

photo content

photo content

sticker.webp0.07 KB

:)

photo content