fa
Feedback
street spirit•๑

street spirit•๑

رفتن به کانال در Telegram

☄️ http://t.me/BluChtBot?start=61aeaa00b1d5a2898a49

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
368
مشترکین
+724 ساعت
+327 روز
+6730 روز
آرشیو پست ها
متاسفانه

وای وای وای وای وایایدییاییتنن

وای آزمون دادی

sticker.webp0.10 KB

گفتم رد میشما

Repost from last sip.
photo content
+2

Repost from Carpe diem
photo content

فکر کنم نباید جوابیه ازمونو میدیدم

واقعا

یک زندگی ای میخوام بسازم از امروز

اره

ریاضی شما سخت بود ریاضی ما یکمی راحت بود من اگه میخوندم بیشتر میزدم

به نظرم مهم اینه که تابستونم شروع شده🌷🌷

قربونت برمم💕

=)

‎ یادمه وقتی میخواستم آزمون بدم اصلا قصدم نمونه یا تیزهوشان نبود همینطوری رفتم آزمون بدم یکی از دوستام که خیلی خونده بود حتی نتونست بود دوتا ریاضی بزنه و میخواست بره رشته ریاضی وقتی نتایج اومد قبول نشده بود چند وقت پیش ازش پرسیدم راجبش می‌گفت واقعا خداروشکر میکنم که نرفتم چون صلاحم اونجا نبود ، در کل بگم مهم اینه تو تلاشتو کردی اگه نشد اشکال نداره ( ولی امیدوارم که بشه) به خودت سخت نگیر موفق باشی

یا میشی یا نمیشی در هرصورت تلاشت رو کردی حالا اگه قبول شی چه بهتر

ایشالا نیست بهش فکر نکن

نه اخه جوابای من غلطه همه

من ریاضی یدونه زده بودم❤️