fa
Feedback
My daily🎀💅🏻

My daily🎀💅🏻

کانال بسته

💅🏻🎀🩷 @HiddenChat117652793994botbot

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
717
مشترکین
-724 ساعت
+537 روز
+7730 روز
آرشیو پست ها
https://t.me/c/2890627125/5266 بابا حنا حرف‌منم همینه😂😂😂😂😂 دوساعته دارم همینو‌میگم بیاید بگید من چطوری دیگه صحبت کنم💆🏻‍♀️ من هیچ‌جوره راضی نیستم خون از دماغ کسی بره چه برسه بخاد کشته بشه

https://t.me/c/2890627125/5257 بچه های دی شجاعانه زدن بیرون ولی بعضیا تو سوراخ موش قایم شدن و میگن بقیه بیان کمک بقیه دلشون به حال تو سوخته آخه؟ دیدین که به یه ورشونم نبود مردم توافقو با ایران نوشتن و رفتن پی زندگیشون با سودی که بردن فقط خود ما باید بهع فکر خودمون باشین اونی که فکر میکنه یکی از بیرون دلش واسه این مردم سوخته واقعا کم داره😂 انقلاب 57 چهار تا اسگل ریختن بیرون ولی ول نکردن ادامه دادن تا نظام و عوض کنن مردم فکر کردن از اونا کمترن تا خودتون قدمی برندارین هیچی نمیشه تا ابد باید با جمهوری اسلامی خوش و خرم زندگی کنیم😘

ارزشی بودن فرق داره واقعا

اون دوشبب جهنم بود برای منم

اون شب من هر ی تیری که میخورد به کسی جیغ میزدم تعادل نداشتم گریه میکردم فقط از خدا میخواستم هیچی نشه به کسی

دارم چیزی که با چشم خودم دیدمو میگم نه تو جو کسی قرارگرفتم نه هیچ چیز دیگه ای

تموم کنید تورو قرآن یچیزیو باچشم خودتون نمی‌بینید فقط تو گو قرارگرفتید

ولی ی آقای خیلی عادی برداشت رفیق همینو انداخت سطل زباله آتیشش زد

من خودم با چشم خودم دیدم همون شب تو کوچمون نیرو انتظامیه می‌گفت تورو خدا برید خونتون بود حق تیر دادن نمی‌خوام بکشمتون

خودشون مجبورن

بچه های اوناام گناه دارن

بیایید دلاتونو صاف کنید به زن و بچه های اون بدبختاام فکر کنید شما خودتون اگه پدرتون نیروی انتظامی بود و کف خیابون بود اون شب تا مردمو جمع کنه چون وظیفه کاریشه و پدرتونو مینداختن تو سطل زباله و آتیشش میزدن چه حالی داشتید؟

من حاضرم انگ ارزشی بهم بزنن ولی من طرف تمام کسایی که اون شب کف خیابون جون دادن هستم عزاداریم میکنم براشون اتفاقا ولی نه فقط بره مردم عادی برای تمام کسایی که جون دادن کف خیابون چه پلیس چ بسیجی چه هر کس دیگه ای

انگار مثلا اینا عزاداری نکنن واسه ماه محرم چ اتفاق خاصی بوجود میاد خب نکنید هرچی اعتقاد داره عزاداریشو کنه نداره ام بیخیال

این دوتا یچیز جداان اصلا

بعد جالبیش اینجاس حکومت و محرم و امامارو قاطی میکنن

ببین بعضیاتونم تو جو قرار گرفتید هرچی میگه من اینجوریم شما میگید حتما درسته دیگه پس اینجوری باشیم

😂بابا من نمیدونم‌چرا مردم اینطوری شدن اون ورو میگیری انگ خائن میزنن بت این ورو میگیری انگ حکومتی 😂 من نمیدونم یکی توی این مملکت نیست کشورشو بخاطر خودش دوس داشته باشه؟ هی افراطی بازی افراطی بازی بس کنین بابا خسته شین ( دوسش دارم اجی😂دوسش دارم😂😂😂😂رابطه ۳ ساله😂😂😂😂)

حرف پارتنر تو قبول دارم🤌🙂

شما دوتا حرف همو متوجه نمیشید بیخیال هم شید😂