fa
Feedback
miu's art club 𖹭 .ᐟ

miu's art club 𖹭 .ᐟ

رفتن به کانال در Telegram

⋆˚finger + i bis paint x ⟢ She/they ꩜。 .𖥔 ݁ ˖ Archive(timelapse) : . @lemiunadearchive ✦ ݁˖ Anonִֶָ 🪽་༘ : http://t.me/HidenChat_Bot?start=8427792555

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
293
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-57 روز
-930 روز
آرشیو پست ها
دقیقا درکت میکنم منم xnfp ام

Infp بودن این شکلیه 😭

Infp بودن این شکلیه 😭

😭😭😭

INPW رو Infp خوندم جالبه

Repost from N/a
ما در INPW Studio در حال ساخت یک بازی هستیم و برای ادامه مسیر، به دنبال افراد خلاق و باانگیزه می‌گردیم. اگر به دنیای بازی‌ساز
ما در INPW Studio در حال ساخت یک بازی هستیم و برای ادامه مسیر، به دنبال افراد خلاق و باانگیزه می‌گردیم. اگر به دنیای بازی‌سازی علاقه داری و دوست داری در ساخت یک پروژه واقعی نقش داشته باشی، جای تو اینجاست. افرادی که به آن‌ها نیاز داریم: ⭕️ نویسنده و طراح داستان ⭕️ برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده بازی ⭕️طراح پس‌زمینه ⭕️طراح مفهومی / تصویرگر برای صحنه های مهم ⭕️ آهنگساز و طراح صدا ⭕️ادیتور متن و دیالوگ ها اگر فکر می‌کنی می‌تونی به این دنیا چیزی اضافه کنی، خوشحال می‌شیم کارت رو ببینیم! ارتباط از طریق تلگرام: @Anubis_5135

حتی نمیدونم چه کارلکتری بکشم میشه کمک

دلم یه پیانوی خیلی خوب میخواد

اونو که داشته باشم میتونم سازم بخزم

در واقع دلم پول خیلی زیاد میخواا

کلا دلم ساز میخواد

دلم ساز جدید میخواد..

قول

امروز ارت جدید شروع میکنم

از براش هام خوشم نمیاد براش جدید نیاز دارم

Repost from dump fish○o。.
COMMISSION are open Chibi 1:100 Chibi 2: 140 فعلا کامیشن چیبی داریم دیتیل اضافه: ۱۰ الی ۲۰ هزار تومان اگه دو تا چیبی تو یه تص
+1
COMMISSION are open
Chibi 1:100 Chibi 2: 140
فعلا کامیشن چیبی داریم دیتیل اضافه: ۱۰ الی ۲۰ هزار تومان اگه دو تا چیبی تو یه تصویر بخواین تخفیف کوچولو میدم☆
○چیزایی که می کشم: اوسی/ پرسونا انیمه و گیم و مانهوا ○نمی کشم: Furry Nsfw Gore موبیان
@Nil1sam11

Genderbent baizhu