fa
Feedback
میراکل

میراکل

کانال بسته

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
127
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
یک انبه‌ی صورتی💓💓

تو این گرما و بی‌برقی چهار ساعته درس خوندن که جای خود، حتی نمی‌تونم نفس بکشم. 🦾

شدیم مسخره‌ی اداره برق😭

وقتی ازت یه سوال عام می‌پرسم اگه بعد از جوابت نگی "تو چطور؟" به قلبم تیر می‌زنی و باعث می‌شی مکالمه رو ادامه ندم.

بزرگ‌ترین درس بیست سالگیم این بود که برای رابطه‌ای که ارزش نداره هیچ وقت و هیچ وقت تا تهش نجنگم. فقط رها کنم برم.

دانشجو به دانشجو: با همکلاسیت سریع دوست نشو. درمورد مسائل خصوصی زندگیت به همکلاسیت نگو. درمورد دوستات به همکلاسیت نگو. حد و مرزهات با همکلاسیات همون اول مشخص کن.

Repost from Independent🪁
انسان به انسان: اگر افسرده‌ای کمک بگیر، برو تراپی، دارو بخور، به اطرافیانت بگو. زندگی بدون افسردگی خیلی قشنگ‌تره، خیلی روشن‌تره، خیلی رنگی‌تره، خیلی جالب‌تره. بهم اعتماد کن.

Repost from Independent🪁
ادمین به ادمین: چیزهای خصوصی زندگیت رو در کانالت به اشتراک نذار. درباره‌ی کارت توی کانالت حرف نزن. از رابطه‌ت توی کانالت چیزی نگو. اون‌ پستی که بعداً قراره پاکش کنی رو از اول ننویس و همیشه به امثال درسا برین.

بشینید درستونو‌ بخونید، بعدها می‌فهمید بیوشیمی خوندن چه لذتی داره.

امروز شبیه یه غروبِ جمعه‌ای که جلوی غروبشو‌ گرفتم. از اون روزا که دیر بیدار شدن باعث نشد که ادامه ندم. شروع کردم و دیگه رها نکردم. زندگی برام‌ امروز اونجاش‌ بودی که ددی ازم پرسید کجا راحت‌تری؟ زندگی اونجا بود که کارام رو انجام دادم. زندگی اونجا بود که دخترم رو خوشحال کردم. زندگی اونجا بود که تهش گفتم آخيش. آره زندگی همین لحظه‌ها و ورق‌هاییه که داره می‌گذره.

امروز انگار آدم بهتری بودم برای خودم.

یعنی چی که اسم یه باکتریو گذاشتن‌ اکتینومایسس‌ اسرائیلی💘 ما همینجوریشم‌ از اسرائیل دلِ خوشی نداریم، اونوقت از باکتریش داشته باشیم؟

برای واقعی امروز دارم از زندگی لذت می‌برم.

Repost from میرا
Medical girl👉🏻👈🏻
+5
Medical girl👉🏻👈🏻

واقعا از اینکه دارم با خوندن باکتری و بیو، بیگاری می‌کشم بسیار خشنودم.💓💓

هوای گرم واقعنی با پوستم سر لج داره، فقط کافیه یه بار روتین پوستیم رو رعایت نکنم روز بعد با کلی جوش صبح به خیر میگم💘

امروز فقط همین پارت‌های صبح رو خوندم، حالم بد شد و نشد و همچنان بده.

:>
:>

درسا دارم قلبم رو تیکه تیکه می‌کنن.

دارم مرگ ایوان ایلیچ می‌خونم و به این فکر می‌کنم که آیا ممکنه بعد مرگ ما هم کسایی خوشحال بشن از اینکه جای ما قرار میگیرن؟💘💘💘