fa
Feedback
میراکل

میراکل

کانال بسته

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
127
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
واقعا درس‌ خوندن و یادگیری رو باید پرستید.

یادم نیست اولین بار این جمله‌هارو از کی شنیدم، ولی میگفت، فرض کن توی یک دریا داری غرق میشی، اون لحظه چکار میکنی؟ ناامید میشی که پس دیگه تموم شد و بذار دست و پا نزنم و خودمو نجات ندم؟ اصلا ناامیدی اون لحظه معنایی داره؟ بیشتر از توانت، صدها برابر از حالت عادی بیشتر تلاش میکنی که خودت رو نجات بدی و سرت رو بیاری روی اب. اون لحظه فکر میکنی به اونایی که در ارامش توی ساحل دارن زندگیشونو میکنن؟ اصلا چه فایده‌ای داره فکر کردن بهش. حتی فکر نمیکنی میتونی یا نمیتونی، فقط به شنا کردن ادامه میدی، بیشتر و بیشتر و بیشتر، چون وقتی داری غرق میشی دقیقا وقتیه که باید خیلی بیشتر از قبل شنا کنی نه کمتر. حالا قصه این روزای هممونه.

سخت‌ترین کار دنیا برام همین بود که تو یک یا چند کلمه‌ چنل کسیو‌ بزارمم‌.😭

برای مینا و میرا نمی‌دونم چی بنویسم. حرف کم میارم حقیقتش!

"بله" من رو با خیلی از آدم‌ها بیشتر‌ آشنا کرد. و الان می‌خوام تو یه پست همه رو بگم. [شاید شما هم دوست داشته باشید] - وایب‌ خونه و استایل‌هایِ دکتر زر - ریسرچ‌ و تلاشِ کریس - سخت درس خوندنِ ندا - خاکی بودنِ مهدیه - تصاویر ثبت شده ویث‌ فاط - چالش‌هایِ رهام - خاطرات بیمارستان کاژه - در همه‌ی ابعاد زندگی با نفسیه‌ی عزیز - خانومیِ ادایی در دورانِ طرح، کوثر - شکرناز مثل اسمش. - دکتر پرشین، خواهر کوچیکه‌ی تلاشگر ندا.

بله انگار برام یه ورژن دیگه‌ای از آدم‌ها رو آنلاک کرد. انگار بیشتر هوای همدیگه رو داشتیم و بیشتر قدر هم رو می‌دونستیم :)) چی میگن؟ جا مهم نیست، هر جا آدم‌های مورد علاقه‌ام باشن اونجا بهم خوش می‌گذره. بله این مدت یه همچین جایی شده بود.

میخوام از چنل‌هایی که تو "بله" باهاشون بیشتر آشنا شدم رونمایی کنم :))

دو نفر از چنل رفتن، فکر کنم فیزیوپات فن بودنننن💅🏻🥂

الان کل امیدم و ذوقمو‌ گذاشتم برای استاجری‌ و اینترنی‌. =)))

سیسی من اولش همین فکرو می‌کردم و بسیار خوشحال بودم که علوم‌پایه تموم شدددد. ولی قشنگ تو فیزیوپات تحلیل رفتم.💘 امیدوارم دیگه تکرار نشه.

یا شاید هم با فیزیوپات سه ترمه، جالب‌تره.

پزشکی هم بدون دوره‌ی فیزیوپات خیلی رشته‌ی جالب‌تریه.

Repost from N/a
دانشگاه بدون آدماش خیلی جای جالب‌تریه.
+1
دانشگاه بدون آدماش خیلی جای جالب‌تریه.

از ذوب شدن توسط خواهر/ برادر میتونم اینو بگم که خواهر کلاس اولیم‌ رو کاغذهای پاره پوره برام نامه‌ می‌نویسه. =)))🫠

درس امروز: به داداشتون‌ برای‌ انجام کارای دخترونه اعتماد نکنید.

داداشم اومد‌ لاک پاهام رو پاک کنه، لاک پاک‌کن نبود. رفت الکل آورد ریخت رو پام‌ و گس وات؟ فندکو‌ درآورد و آتیشم زد.💘

چون که اینجوری قشنگ‌تره =)))

من؟ آهنگِ «گنجشککا» سورنا.

- Best medicine.
+4
- Best medicine.

انگار دارم به "بله" خیانت می‌کنم و از این بابت خرسندم.🎀