fa
Feedback
میراکل

میراکل

کانال بسته

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
127
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
چون خودم از هیچکدوم خبر نداشتم، گفتم شاید شما هم .. خلاصه صبح به خیر.

‏برای تویی که شب زود خوابیدی و صبح بیدار میشی : ‏آمریکا، ایران رو زد ‏ایران، بحرین و کویت رو زد ‏پاکستان، افغانستان رو زد ‏اسرائیل لبنان و سوریه رو زد ‏ترکیه، عراق رو زد ‏یمن، اسرائیل رو زد ‏عربستان هم یمن رو زد #سالوادور

پلن امشب اینه بیایید زیبایی ببینید🥹🤍🎀

رندوم از روزهای اخیر.
رندوم از روزهای اخیر.

یا مثل ادم رفتار کن یا اگه بازی ایگنور شروع کنی باهام همیشه میبازی عزیزم. خود دانی.

همیشه یه جورایی بابت همه چی ناراضی‌‌ام. انگار همیشه باید تلاش کنم تا اوضاع رو بهتر کنم.

اگه یادت رفته بذار من برات یادآوری کنم. هیچ وقت اجازه نده چیزی باعث شه اولویت‌هات رو فراموش کنی.

نه سیسی. نه.🎀

Repost from N/a
والا ماهم همینطور مگه چیزی بهتر از خوندن درسای نخوندمون میتونه بهمون احساس کافی بودن بده؟🌸

حالا شما می‌خونیم در نظر بگیرید.😭

-2147483648_-212416.webp1.19 KB

شاید اینجوری که من جدی جدی آدما رو باور می‌کنم و دوستشون دارم ولی اونا شوخی شوخی دلمو می‌شکنن و می‌خندن :))) خب منم دیگه دلم باهاشون صاف نمیشه. همون اعتمادی که شکست دیگه مثل روز اول نمیشه...

و الان واقعا نمی‌دونم در این مورد چی‌ بنویسم اما یک روز حتما می‌نویسم.

منم میرا، منم.

Repost from میرا
“می‌دونی خیلی هم برام ناراحت کننده‌ست ها که یک سری آدمایی که دوستشون داشتم کارایی کردن که دیگه دلم باهاشون صاف نمیشه یا نمیتونم حس قبلو بهشون داشته باشم یعنی هرچی به درست شدن روابط فکر میکنم بیشتر به این نتیجه میرسم که تنها راهش این بود که از اول خراب نمیشد…”

همین که‌ مهسا میگه.

می‌دونی چیه؟ ما فقط داریم‌ سعی می‌کنیم زنده بمونیم. همین!

Repost from Nafisjournal
بچه ها جدی من نمیدونم این جنگه،جنگ نیست یا چی.. و حتی اگه جنگه قراره چقدر طول بکشه ولی احتمالا در صورت طولانی شدنش هممون لحظاتی رو خواهیم داشت که ترسو دلهره و اضطراب بگیریم. از همین الان تا همیشه یادمون بمونه استرس و ترس طبیعیه و هیچوقت فشار بیش از حد به خودمون نیاریم که جنگ ترس داره مگه؟؟بله ترس داره و هی نگیم وای برنامت، وای زندگیت و ... جنگه دیگه اما در همین جنگ لحظات یا ساعتهایی آدم اضطرابش کمتره و حالش بهتره تو اون ساعتها صد خودتونو بذارید اگه حالتون خوبه و نصفه شبه دیگه نگید وای باید صبح پنج بیدار بشم چون روتینم بهم میخوره اگه حسش هست همونو درس بخونید اگه میفتید رو مود آشپزی هی نگید وای فلان کار موند، آشپزیتونو بکنید حتی شده چندتا غذا بپزید فریز کنید. یا حتی اگه فقط میتونی فلان درس رو بخونی پشت سر هم همونو بخون. کلا برنامه رو روی استفاده صد در صدی از همون ساعتهایی که خوبید بچینید. شما نمیتونید در جایی که پایه زندگی بی‌برنامه است، برنامه شخصی بچینید چون فقط باعث فشار روانی بیشتر به خودتونه. در نهایت واقعا مراقب خودتون باشید میدونم قسمت بزرگی از مراقبت دست ما نیست ولی فشار مضاعف نیوردن دست خودمونه.

اگر زندگی همین است من میرم سریالمو‌ ببینم.
اگر زندگی همین است من میرم سریالمو‌ ببینم.

عوضش امتحان امروزمو‌ خوب دادم میتونم بابت اون خوشحال باشم.🎀