fa
Feedback
slice of life🍓

slice of life🍓

رفتن به کانال در Telegram

به یه جا نیاز دارم تا ذهنم رو خالی کنم🧘🏻‍♀🌱 ولی میرسیم به جایی که حقمونه.

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
309
مشترکین
-124 ساعت
+177 روز
+8630 روز
آرشیو پست ها
به یادِ جاویدنام مانی🖤🕊 یکاری کردن که هر آهنگی میشنویم یاد یکی از بچه هامون میوفتیم.

تف به غیرتشون اینا وجدان ندارن؟ آدم نیستن؟ یه ذره شرف ندارن؟ بخاطر 22 بهمن خوشحالی میکنن و فشفشه میزنن تو هوا احمقای کودن! چندین هزار جَوون دست گل کشته شد واسه چی و کی خوشحالی میکنید!

من به جرئت میتونم بگم تا حالا دو بار پیاما چنل شمارو کامل خوندم و چند بارم نصف و نیمه خوندم و یه تقویمم کنارم بود نسبت به تاریخ پیاما منم از رو تقویم نگاه میکردم ببینم چندم اسفند میشه چندم فروردین میشه و... 😅 من همه ی اون سختی ها و تلاش ها رو یادمه اون روزی که چندین ساعت رکاب زدی خوابت نبره بتونی دینی بخونی، اون روزایی که از دماغت خون میومد باز ادامه میدادی، اون روزایی که میگفتی یا سربازی یا تلاش در حد مرگ، اون روزایی که یه عالمه نمونه سوال نهایی حل میکردی و اولین امتحان فارسی که از خودت گرفتی دوازده شدی ولی باز ادامه دادی رسیدی به نوزده-بیست و اون روزی که نزدیک بود از امتحان نهایی جا بمونی و همه صحنه های تلاشت جلو چشمت بود تازه اینا یه بخش کوچیکی از داستان تو بود که من یادمه واقعا اونا مو به تن آدم سیخ میکنه خیلی تحسین برانگیزه.. فقط میتونم بگم wow🫠💘 تو لایق این جایگاه و رسیدن به چیزایی که میخوای هستی.

هرکسی سزاوار این است که کسی به او بگوید:تو کافی هستی، تو با تمام زخم هایت، بی نقصی...

دست گل امیدم افتاده توی برکه😂💔

من که بیخیال شدم بزار کارما بزنه

04:56

جی_جی_خلسه_لیتو_پوتک_شایان_اشراقی_پیشرو_شدی‌یادش‌بخیر.mp37.94 MB

پارت دو رو با فراهانی داد بزنیم. part211:00 ta 12:30🧟‍♀

2_5301096903012796740.mp36.82 MB

‏استوری تلگرام دوباره ثابت کرد که حتا اگر از کنار پسر ایرانی رد شده باشی امکان نداره شمارتو پاک کنه. یا حتی آیدیتو.😂🤣

part109:00 ta 10:30🍄

دیروز هشت شب خوابیدم تا هشت صبح😂😂زیادی خسته بودم بیهوش شدم یهو😂

اومدم دیدم نه نوتیفی دارم نه کسی نگرانم شده نه چیزی 😂💔

دیروز گوشی برده بودم مدرسه از شانس بدم همون روز اومدن کیفارو چک کردن و گوشیمو گرفتن روز بدی بود کاش نمیگفتم فول انرژیم.. پوف

دیشب تا صبح سریال دیدم نخوابیدم الانم تو مدرسم فول انرژی🤣🤣🤣امیدوارم تا شب همینجوری باشم😂🙂

عاشق بارون و برفم حیف که شهر ما برف نمیباره

داره بارون میباره🫠

از ساعت رند خوشم میاد:)