fa
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

رفتن به کانال در Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام Matin SenPai

کانال Matin SenPai (@matinsenpaii) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 160 282 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 160 282 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 34.98% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 56 097 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 817 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

160 282
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
اگر این اتفاق بیفته، به نظرم یکی از بزرگترین مزیت‌های اندروید نسبت به ios از بین میره🤷‍♂️

عکس اول: یه سیستم که تقریبا همه‌ی گیم‌های پی سی رو بالا میاره با بهترین کیفیت(عکس از glock saint) عکس دوم: لپ تاپ tuf a16 ایس
+1
عکس اول: یه سیستم که تقریبا همه‌ی گیم‌های پی سی رو بالا میاره با بهترین کیفیت(عکس از glock saint) عکس دوم: لپ تاپ tuf a16 ایسوس که اون هم خیلی از گیم‌ها رو بالا میاره به راحتی. و طبیعتا با لپ تاپ شما هزارتا کار دیگه می‌تونی بکنی که با Steam OS نمی‌تونی

کنسول استیم ماشین معرفی شد، با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار!! تازه دسته هم نداره باید جداگونه حدود ۱۰۰ دلار واسش پول بدین🤣 تازه پلی‌ا
+1
کنسول استیم ماشین معرفی شد، با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار!! تازه دسته هم نداره باید جداگونه حدود ۱۰۰ دلار واسش پول بدین🤣 تازه پلی‌استیشن ۵ پرو با اون همه دبدبه و کبکبه قیمتش ۹۰۰ دلاره نسخه معمولی ۵۰۰-۶۰۰ دلار خب خارجیا می‌تونن با هزار دلار سیستم اولترا خفن ببندن؛ حتی می‌تونن یه لپ تاپ tuf a16 ایسوس بخرن. چیزی که دیدم، کاربرا هم توی ردیت به شدت ناراضی بودن و انتظار قیمت زیر ۷۰۰(با دسته) داشتن. میگن که به خاطر قیمت رم و... هست که انقدر گرون عرضه کردن، اما هنوز هم در عجبم از قیمتش

یه سری آموزش راجب ایجنت‌های کدنویسی قرار بود داشته باشیم به زودی، منتها لپ تاپ لولاش شکست و دادم تعمیر کنن😳 رسید دستم ضبط می‌کنم

یه نفر سعی کرد عملکرد و هزینه‌ی GLM 5.2 Vs. Opus 4.8 رو مقایسه کنه. و با هر دوشون با یه پرامپت یکسان، توی یه فایل Html، یه بازی Backrooms بسازه. نتیجه‌اش جالب بود. این هم پرامپتیه که استفاده کرده:
Act as a senior game developer. Build a technically impressive Backrooms horror game in a single self-contained HTML file. Embed all CSS and JavaScript, no external libraries. Raycaster (DDA) with textured walls plus floor/ceiling casting, 480x270 internal buffer upscaled with image-rendering: pixelated, infinite 16x16 chunks from value-noise/fBm with a guaranteed open street grid, procedural textures. WASD + mouse look, F flashlight, Esc releases pointer lock. Dynamic fluorescent lighting ON by default (never hard to see), warm yellow fog, vignette/grain/subtle VHS, Web Audio hum + fluorescent whine + footsteps. Psychological horror, dread over jumpscares: footsteps behind you that stop when you turn, lights that flicker then settle, a far silhouette that vanishes, rare spatial anomalies, randomized timers with cooldowns, slow escalation. Save position to localStorage. Return only the complete HTML.
منبع ✉️ t.me/MatinSenPaii

امیدوارم جای بهتری باشی الان...

Repost from White DNS
سلام به همه همراهان عزیز، متاسفانه یکی از اولین اعضای خوب خانواده WhiteDNS که از روزهای اول قطعی اینترنت خالصانه در کنار ما بود، به علت بیماری سرطان از میان ما رفت. از طرف تیم WhiteDNS، این اتفاق دردناک رو به خانواده، دوستان و همه کسانی که دوستش داشتند تسلیت می‌گیم و آرزوی صبر و شکیبایی داریم. یاد و خاطره‌اش همیشه در قلب ما می‌مونه. 🖤

در مورد چیزی که در جواب سؤال "آیا دانشگاه بریم برای کامپیوتر یا خیر؟" گفته شد، من به عنوان کسی که سر کلاس‌های کامپیوتر رفتم هم مهندسی هم علوم و هم ارشد AI و اونم توی یه دانشگاه نسبتا با استاد‌های خوب، باید بگم که مخالفم اون دورانی که راجبش صحبت میکنه گذشته حقیقتا. الان علم انقدر سریع گسترش پیدا می‌کنه که شما صرفا اگر یه Roadmap از Fundemental ها بگذرونی، اوکیه واقعا. حداقلش اینه که دانشگاه‌های ایران خبر خاصی نیست؛ اگه نرفتین هم نرفتین از معدود مزیت‌هایی که دانشگاه داره و به ذهنم میرسه، 1- ساختن کانکشن با افراد مختلف و اساتید و 2- صرفا توی جو درس خوندن میتونه باشه. که این دوتا مورد رو هم اگر خودتون همزمان توی کامیونیتی، مخصوصا توییتر باشید و کمی اخبار رو دنبال کنید و زبانتون رو قوی کنید و افراد درستی رو بیارید تایم‌لاینتون، می‌تونید خودتون داشته باشید اطرافتون. در نهایت، دانشگاه نه افتضاحه، نه عالیه. نظرها و زندگی‌ها متفاوته و من دارم از دیدگاه خودم میگم. کسی که دانشگاه رفته لزوما باسواد نیست، کسی هم که دانشگاه نرفته لزوما بی‌سواد نیست. همه چیز به تلاش و علاقه‌ی شخص بستگی داره

یه مصاحبه‌ی کوتاه 13 دقیقه‌ای جالب، با آندرس هلسبرگ، طراح و یکی از خالقین C# و Typescript، که هم در مورد برنامه‌نویسی و داستانِ ساختنِ این دو زبان صحبت کرد، هم راجب اینکه آیا AI قراره جای ما رو بگیره؟ و نظرش در مورد Vibe Coding و چیزای دیگه: https://youtu.be/CPrePbvbbic

‏✅ نسخه‌ ۲.۲.۱ BPB Wizard منتشر شد. ۱. قابلیت اضافه کردن چند اکانت کلادفلر به Wizard اضافه شد. این قابلیت برای بچه‌هایی که اه
‏✅ نسخه‌ ۲.۲.۱ BPB Wizard منتشر شد. ۱. قابلیت اضافه کردن چند اکانت کلادفلر به Wizard اضافه شد. این قابلیت برای بچه‌هایی که اهدا میکنن و تعداد زیادی اکانت دارن خیلی کاربردیه. ۲. اسکریپت نصب خودکار برای macOS هم از این به بعد قابل استفاده هست. ✍️ بیا پایین بچه آموزش استفاده از ویزارد رو قبلا ضبط کردم: https://youtu.be/uCRKnrQEQYU

🍷درود رفقا... پروژه نهان که قبلا متین معرفی کرد رو محصول داداشم دکی واسه دسترسی رایگان به اینترنت آزاد با روش ورکر رو بلدید دیگه؟ حالا میشه آسون تر حتی واسه کسایی که مبتدی و هیچ ایده ای ندارن هم ساخت با کمک ربات: @itsyebekhebot شما وارد ربات میشید ساخت پنل نهان رو میزنید وارد سایت کلودفلر میشید و طبق راهنمای کامل پیش میرید و ظرف دودقیقه حتی کمتر با کمترین اطلاع و دانش از ورکر یا هر چیز سخت دیگه ای فیلترشکن رایگان خودتون رو بسازید به صورت رایگان❗️ نکته:از بات ایمیل فیک هم داخل کلودفلر میتونید استفاده کنید: @TempMail_org_bot هر جا هم گیر کردید بهتره که به من پیم بدید😆 آموزش ساخت پنل نهان @yebekhe 👑 @xsparvin 🍷 @xsfilterrnet 👑

Repost from N/a
اگه میخواین بدون VPN، به سایت x.com (یا توییتر سابق) دسترسی پیدا کنید، کافیه این گام‌ها رو طی کنید: 1️⃣ وارد این مسیر بشید: C:\Windows\System32\drivers\etc 2️⃣ فایل hosts رو با Notepad باز کنید 3️⃣ انتهای فایل، این خطوط رو اضافه کنید: 104.19.229.21 abs.twimg.com 104.19.229.21 x.com 104.19.229.21 ads-api.x.com 104.19.229.21 pbs.twimg.com 104.19.229.21 api.x.com
میتونید بجای استفاده از 104.19.229.21، هر IP مربوط به cloudflare که تمیز هست، استفاده کنید
4️⃣ فایل رو ذخیره کنید 5️⃣ مرورگرهاتون رو ببندید و دوباره باز کنید و x.com رو جستجو کنید (بسته شرایط اینترنت‌تون، ممکنه مجبور بشید که چند بار صفحه رو reload کنید ⚠️ توجه داشته باشید که در این روش، ممکنه x.com (یا توییتر سابق)، شما رو با IP خودتون شناسایی کنه، چون که شما بدون سرور واسطه ممکنه متصل بشید (به این دلیل از کلمه‌ی "ممکنه" استفاده کردم).

وقتی اینترنت گوشی رو Share کرده بودم برای لپ تاپ، بدون VPN، بهم آپلود 0.02 مگابیت میداد. اما همین رو وقتی با کابل و PdaNet+ اینترنتش رو share کردم، سرعتش شد 2 مگابیت. یعنی صد برابر امتحان کنید شما هم، شاید همین اتفاق واستون افتاده باشه

گوگل در حال آماده‌سازی یک «ارتقای مغزی» بزرگ برای هوش مصنوعی خود است. تصور کنید یک کارمند بسیار باهوش دارید که گاهی در کارهای
گوگل در حال آماده‌سازی یک «ارتقای مغزی» بزرگ برای هوش مصنوعی خود است. تصور کنید یک کارمند بسیار باهوش دارید که گاهی در کارهای طولانی «تنبلی» می‌کند یا برخی جزئیات تصویری را خوب نمی‌بیند؛ حالا نسخه 3.5 قرار است مثل یک متخصص ارشد عمل کند که نه تنها چشمان تیزبینی دارد (درک بصری قوی)، بلکه می‌تواند مستقیماً نقشه‌های مهندسی و کدهای ظاهری وب‌سایت (SVG) را طراحی کند. این ابزار برای کسانی که می‌خواهند از یک ایده خام به یک محصول دیجیتال واقعی برسند، حیاتی است. اهمیت آن در این است که فاصله بین «فکر کردن» و «ساختن» را به حداقل می‌رساند، هرچند که احتمالاً برای این هوشِ برتر، باید هزینه بیشتری بپردازید و با قوانین سخت‌گیرانه‌تری (فیلترهای امنیتی) کنار بیایید. نشانه‌های فنی در زیرساخت‌های گوگل تایید می‌کند که Gemini 3.5 Pro در یک قدمی عرضه جهانی قرار دارد. این مدل که به عنوان پاسخی به نیاز بازار برای «هوش عملیاتی» شناخته می‌شود، بر سه محور اصلی متمرکز است: تقویت بینایی ماشین استدلال چندوجهی (درک همزمان متن، تصویر و صوت) جهش در تولید کدهای گرافیکی مانند SVG (فرمت برداری برای طراحی وب) گوگل در این نسخه، «دقت جراحی» را جایگزین «تنبلی مدل» (تمایل هوش مصنوعی به کوتاه کردن پاسخ‌ها در وظایف طولانی) کرده است. با این حال، این پیشرفت بدون هزینه نیست؛ گزارش‌ها حاکی از آن است که کاربران با یک «قیمت گزاف» روبرو خواهند شد که این ابزار را از دسترس عموم به سمت بخش‌های تخصصی سوق می‌دهد. همچنین، اعمال فیلترهای محتوایی شدیدتر، نشان‌دهنده هراس گوگل از سوءاستفاده‌های احتمالی است. در واقع، گوگل در حال بومی‌سازی مفهوم «شاگرد اولِ سخت‌گیر» در دنیای سیلیکون است؛ مدلی که همه چیز را می‌بیند و می‌سازد، اما تنها در چارچوبی که معمارانش تعیین کرده‌اند و با هزینه‌ای که هر کسی توان پرداختش را ندارد. ✍️ Gratomic AI Bot

کافیه یه آیپی تمیز بذارید توی بخش Advanced, ip fronting زیر ۲ ثانیه کانکت میشه

Repost from White DNS
💬 ما براتون حدود ۵۰۰ آی پی تمیز پیدا کردیم و داخل اپ گذاشتیم. اپ به طور هوشمند سعی میکنه به این آی پی ها وصل بشه. اما با توجه به محدودیتی که روی اپراتور شما اعمال شده امکان داره باز هم کار نکنن. پس بهتره خودتون اسکن کنید و فقط ۱ آی پی تمیز پیدا کنید. 💬 اگر دیر وصل شد، اپ داره همه کانفیگ ها و تنظیمات رو امتحان میکنه. این یعنی روی شبکه شما محدودیت و فیلتر زیادی هستش. مشکل از اپ نیست. اپ فقط داره سعی میکنه شمارو هرطوری هست وصل کنه.

Repost from White DNS
+4
whitedns-v0.0.4-arm64-v8a.apk23.49 MB

Repost from White DNS
🌎 نسخه جدید WhiteDNS VPN V0.0.4 ⛏ در این نسخه • ظاهر اپلیکیشن تغییر کرده • امکان اضافه کردن آی پی تمیز خودتون اضافه شده تا ا
🌎 نسخه جدید WhiteDNS VPN V0.0.4 در این نسخه • ظاهر اپلیکیشن تغییر کرده • امکان اضافه کردن آی پی تمیز خودتون اضافه شده تا اگر اسکن میکنید با آی پی های خودتون به کانفیگ ها وصل بشید. • پرچم کشوری که بهش وصل شدیدرو بهتون نشون میده. • با کمک یکی از بچه های گروه، یکسری از مشکلات امنیتی اپلیکین رفع شده. 💬 اگر براتون وصل نمیشه، فقط و فقط مشکل از شبکه شما هستش. آی پی تمیز پیدا کنید و داخل فیلد IP Fronting قرار بدید و براتون کار میوفته. @WhiteDNS

SenPaiScanner-0.7.2-arm64-v8a-release.apk34.65 MB

یکی از contributerهای پروژه‌ی senpaiscanner، دوست عزیزمون hidden-node، نسخه‌ی اندروید اسکنر رو توسعه دادن. طرز کارکردش دقیقا
یکی از contributerهای پروژه‌ی senpaiscanner، دوست عزیزمون hidden-node، نسخه‌ی اندروید اسکنر رو توسعه دادن. طرز کارکردش دقیقا شبیه به اسکنر دسکتاپه. نصب کنید و یه تست بکنید👇