fa
Feedback
محفل ققنوس

محفل ققنوس

رفتن به کانال در Telegram

در من هست هزار مَن، که گر بشکَند یک مَن زاده شود مَن دیگَر🦋✨️ نیلو صدام کن♥️ تولدچنل🍒 1401/07/09 لینک ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=5256589629

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
419
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+247 روز
+8830 روز
آرشیو پست ها
همچین خونه ای🤌🏻😍
+2
همچین خونه ای🤌🏻😍

روزایی که گذشت🤍
روزایی که گذشت🤍

درگیر انتخاب لباس عروسم هی این مزون اون مزون تا مدلی که دوست دارم انتخاب کنم و برم برای دوخت

من هستم ولی مشغولم👰🏻‍♀️
+1
من هستم ولی مشغولم👰🏻‍♀️

میم دیلی برای من خیلی باارزشه‌ خیلی خاطره داخلش نوشتم 🥲💞
میم دیلی برای من خیلی باارزشه‌ خیلی خاطره داخلش نوشتم 🥲💞

؟
Anonymous voting

اتفاقی یهو چنلای قدیمی خودمو دیدم و سال های گذشته برای تجدید خاطره شد🫠 کیا از قدیم باهام هستن از چنل نیلک و میم دیلی 🥹

آنچه گذشت🩵
آنچه گذشت🩵

دیروز رفتیم دریااا انقدههههه خوش گذشت جاتون خالی🫶🏻

تصورم از اخلاق سگم 🕊 @ParsTwt | چارنى دپ
تصورم از اخلاق سگم 🕊 @ParsTwt | چارنى دپ

من فقط ازش جهت روشن کردن زغال کباب استفاده میکنم😇

فندکمو ببینید چقدر خرهههه🥹
فندکمو ببینید چقدر خرهههه🥹

ولی من اینو فهمیدم پدر و مادری که قدر بچه خوب خودشون ندونن خدا با بچه دوم دهنشون سرویس میکنه🙂

دیروز نت یاری نکرد نتونستم بزارم اولین بار پلوتن درست کردم خیلی خوشمزه بودد یعنی اینننن همه سال این نعمتو از دست داده بودم🥹
دیروز نت یاری نکرد نتونستم بزارم اولین بار پلوتن درست کردم خیلی خوشمزه بودد یعنی اینننن همه سال این نعمتو از دست داده بودم🥹

معرفی میکنم سوگولی عزیزممم سال تا سال چیپس و پفک نخورم هوس نمیکنم ولی ایننننن محشرههههه بی نظیرهههههه فقط یک نکته ای بگم تا ی
معرفی میکنم سوگولی عزیزممم سال تا سال چیپس و پفک نخورم هوس نمیکنم ولی ایننننن محشرههههه بی نظیرهههههه فقط یک نکته ای بگم تا یکماه پیش ۷۰بود الان شده ۱۰۰🫥 خوشمزس اما به صرفه نیست رژیمی هم نیست مگر کوچولو کوچولو بخورید(یک بسته ۱۱۰۰کالری داره)

یعنی تا دلت بخواد🍑 آب شده دیگه هیچی ندارم اما این پهلوها نمیرن که نمیرن حجمشون کوچیک شده ولی باز باید کوچیک تر شه فکر کنم اون ۵کیلو بیارم پایین آب بشه

مشکلم با این تیکه هاست نمیدونم چرا آب نمیشه😭
مشکلم با این تیکه هاست نمیدونم چرا آب نمیشه😭

بعد جالب میدونی چیه اون موقع که من چاق بودم همه میگفتن لاغر کن داری پر میشی الان دارم وزن میارم پایین میگن واااای دیگه لاغر نکن صورتت خراب میشه😒 انگار آدم نشسته نظر اینارو ببره جلو

امروزم تایم وزن کشی بود فعلا رو این عددم 🙂 سایز هم کمی تا نصفی کم کردم اما راضی نیستم پهلوهام نمیدونم چرا آب نمیشه
امروزم تایم وزن کشی بود فعلا رو این عددم 🙂 سایز هم کمی تا نصفی کم کردم اما راضی نیستم پهلوهام نمیدونم چرا آب نمیشه

از لباس عروس بگذریم میرسیمم به دغدغه این روزهای خانمهای خانه دار و بعله منم وارد این بازی نه چندان زیبا شدم و برای خونه خودم
از لباس عروس بگذریم میرسیمم به دغدغه این روزهای خانمهای خانه دار و بعله منم وارد این بازی نه چندان زیبا شدم و برای خونه خودم آبغوره سیو کردم شیشه هاشم غلط اندازه انشاالله خالی شد با شراب پرش کنیم😂😂😂