es
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

Ir al canal en Telegram

MBTI decoded, not defined.

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
4 835
Suscriptores
+2224 horas
+2027 días
+3 40030 días
Archivo de publicaciones
با ریکت هاتون نشونم بدید چطورن پست ها.

درونگراها بعد از ویدئوی کاپلی.

یه #ESFP از آدمی خوشش میاد که...
زندگی رو حس کنه و کسی باشه که هنوز برای چیزهای ساده ذوق می‌کنه. عاشق آدم‌های پرانرژی و سرزنده‌ست و از کسانی که مدام غر می‌زنن فاصله می‌گیره. وقتی یکی شور زندگی داره، ناخودآگاه جذبش میشه.

یه #ESTP از آدمی خوشش میاد که...
اعتمادبه‌نفس داشته باشه و کسی باشه که خودش رو سانسور نمی‌کنه. از آدم‌های جسور و راحت خوشش میاد و به آدم‌هایی جذب میشه که از تجربه کردن نمی‌ترسن. انرژی و جسارت براش خیلی جذابه.

یه #ESTJ از آدمی خوشش میاد که...
مسئولیت‌پذیر باشه. کسی باشه که بهونه نمیاره و فرار نمی‌کنه، به آدم‌های عملگرا احترام میذاره و از تنبلی و بی‌تعهدی خوشش نمیاد. وقتی ببینه یکی روی پای خودش وایساده، جذبش میشه.

یه #ENFP از آدمی خوشش میاد که...
برای یه چیزی هیجان داشته باشه. کسی باشه که هنوز رویا داره و براش ذوق می‌کنه. این تایپ عاشق آدم‌های پرشور و پرانرژیه و از کسایی که فقط منفی‌بافی می‌کنن فاصله می‌گیره. وقتی برق اشتیاق رو توی چشم‌های یکی می‌بینه، جذبش میشه.

یه #ENFJ از آدمی خوشش میاد که...
قلب مهربونی داشته باشه و کسی باشه که با آدم‌های ضعیف‌تر هم محترمانه رفتار می‌کنه. چون خیلی زود متوجه مهربونی‌های واقعی و غیرواقعی میشه، به آدم‌هایی جذب میشه که حضورشون به دیگران آرامش میده. انسانیت برای این تایپ از هر ویژگی دیگه‌ای جذاب‌تره.

یه #ENTP از آدمی خوشش میاد که...
ظرفیت بحث کردن داشته باشه و کسی باشه که با اولین اختلاف نظر ناراحت نشه. اون از ذهن‌های انعطاف‌پذیر و بازیگوش لذت می‌بره و آدم‌های قابل پیش‌بینی خیلی زود حوصله‌شو سر می‌برن. پس هرچی غیرمنتظره‌تر باشی، بیشتر کنجکاوش می‌کنی.

یه #ENTJ از آدمی خوشش میاد که...
برای خودش هدف و مسیر داشته باشه و منتظر نجات پیدا کردن توسط بقیه نباشه. دیدن تلاش واقعی براش از استعداد خام جذاب‌تره. به آدم‌های مسئولیت‌پذیر احترام زیادی میذاره و وقتی رشد و جاه‌طلبی رو توی کسی می‌بینه، ناخودآگاه جذبش میشه.

sticker.webp0.00 KB

یه #ENTJ از آدمی خوشش میاد که...
برای خودش هدف و مسیر داشته باشه و منتظر نجات پیدا کردن توسط بقیه نباشه. دیدن تلاش واقعی براش از استعداد خام جذاب‌تره. به آدم‌های مسئولیت‌پذیر احترام زیادی میذاره و وقتی رشد و جاه‌طلبی رو توی کسی می‌بینه، ناخودآگاه جذبش میشه.

ازتون می‌خوام حتی اگه درونگرا هستید هم پست های امشب رو فوروارد کنید و با توجه به شناختتون از هر کدوم از تایپ ها نظرتون رو بگید.

هستید؟

بالای بیست نره ریکت و فور؟

اگه یک #ESFP روی یکی آبسسد بشه:
اولین نفری میشی که دلش می‌خواد خوشی‌هاشو باهاش شریک بشه. توی شلوغ‌ترین جمع هم دنبال نگاه تو می‌گرده و اگه نباشی، یه ذره از هیجان روزش کم میشه.

اگه یک #ESTP روی یکی آبسسد بشه:
هی دنبال یه بهونه برای دیدنت می‌گرده. دوست داره توی همه ماجراجویی‌هاش باشی و نبودنت بیشتر از چیزی که نشون میده اذیتش می‌کنه.

اگه یک #ISFP روی یکی آبسسد بشه:
همه چیز یه جوری یاد توش میندازتش. آهنگ‌ها، عکس‌ها، شب‌ها، بارون... همه. و بدون اینکه چیزی بگه، تو همه جای ذهنش پخش شدی.

اگه یک #ISTP روی یکی آبسسد بشه:
برخلاف همیشه، هی برمی‌گرده سمتت. شاید چیزی نگه، ولی دنبال بهونه‌ست که کنارت باشه و هرچقدر بیشتر دوستت داشته باشه، بیشتر وقتش رو بهت میده.

اگه یک #ESFJ روی یکی آبسسد بشه:
کوچک‌ترین تغییر رفتارتو می‌فهمه. اگه یکم سرد بشی، سریع متوجه میشه و توجهش بهت خیلی بیشتر از بقیه میشه.

اگه یک #ESTJ روی یکی آبسسد بشه:
شروع می‌کنه مشکلاتتو مال خودش دونستن، مدام راه‌حل میده و می‌خواد کمکت کنه. به روش خودش میگه «مهمی برام».