es
Feedback
𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

Ir al canal en Telegram

𝙁𝙄𝙍𝙎𝙏 𝘽𝙐𝙕𝙕 | Pop Culture & Random Buzz Feminist Queer-Supportive Activism-Driven اینجا هنوز نفس میکشیم

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
4 438
Suscriptores
Sin datos24 horas
-837 días
-4430 días
Archivo de publicaciones
بنظرم میذاشتنش تو هوا نیروی هوایی اسرائیل سرنگونش کنه سنگین تر بود

تو جنگ 12 روزه نیروی هوایی کاغذی جمهوری اسلامی برداشت هواپیما های ترابری و سوخترسانش برد پاکستان و شهر های شرقی مثل مشهد تا در امان باشن مثلا یه نفوذی موساد تو مشهد با یه پهپاد اسباب بازیش کنترلی یکی از سوخترسان هاشونو رو زمین تو فرودگاه مشهد خاکستر کرد

sticker.webp0.29 KB

هرچند سوال اینه کدوم نیروی هوایی طرف مقابل ؟

در صورت هر جنگ احتمالی وظیفه اش اسکورت جنگنده های تهاجمی و بمب افکن ها و ایجاد برتری هوایی تا نیروی هوایی طرف مقابل نتونه مزاحمت ایجاد کنه

دوستان اف 22 بمب افکن نیست ازش برای حمله به چیزی استفاده نمیشه اف 22 جنگنده اینترسپتر یا برتری هوایی هه برای مقابله با هواگرد های دشمن ساخته شده

خبرگزاری دروغگو و سپاهی فارس که یه روده راست تو شکمش نیست گفته پشکلیان رفته مشهد پابوسی امام رضا

اعتقادات تو میگه من باید بمیرم ولی تو میگی به اعتقادات من توهین نکن خفه شو سیاه باز سگ تو خودت و اعتقاداتت

سعید تخم شیعه بی شرف میگه چون صرفا گفتی کیرم تو اسلام و از دین و ایدئولوژی من خوشت نمیاد پس نه تنها حقت بود که بمیری بلکه من
سعید تخم شیعه بی شرف میگه چون صرفا گفتی کیرم تو اسلام و از دین و ایدئولوژی من خوشت نمیاد پس نه تنها حقت بود که بمیری بلکه من به قبرت هم توهین میکنم و بعد هم میگه توهین به اعتقادات کسی کار خوبی نیست ؟ حالا کی به اعتقادات شما توهین کرد سعید جان ؟ اعتقادات شما خودش توهینه

ولی من شخصا کاملا از این ایده حمایت میکنم و امیدوارم عملی بشه 🙏

این تهدید مثل یه بمب ساعتیه که فقط تا وقتی تو دستت نگهش داشتی و منفجرش نکردی، ابزار قدرت بنظر میاد و برای فریب دادن لشکر حامیان کصخلشونه که البته برای فریب دادن اونها یه نوحه حماسی هم کافیه به محض اینکه بخوای این ایده رو عملیش کنی، کل اعتبار و کارت‌های بازیت رو تو یه لحظه سوزوندی و خودت رو تو یه انزوای جهانی فرو بردی که بیرون اومدن ازش غیرممکنه

خلیج فارس صرفا برای ایران نیست تمام کشورهایی که در این خلیج مرز آبی دارن طبق کنوانسیون دریاها ازش سود میبرن و به اونها اجازه داده شده ازش استفاده کنن ، بستن تنگه هرمز یعنی زیر پا گذاشتن کنوانسیون حقوق بین‌الملل و میتونه حتی همین عمان و قطر که دارن برای نجات سیاسی آخوندها تلاش میکنن رو هم عصبانی کنه

واقعیت اینه که قصه بستن تنگه هرمز صرفا یه بلوف سیاسی و شوی رسانه‌ایه چرا؟ چون این کار عملاً مثل این می‌مونه که بخوای برای کشتن یه پشه، کل خونه رو به آتیش بکشی یعنی هزینه‌اش انقدر بالاست که عملاً هیچ عقل سلیمی سراغش نمیره. ​اولاً، باید قبول کنیم که تنگه هرمز فقط یه مسیر آبی ساده نیست، بلکه شاهرگ اقتصاد دنیاست. وقتی حرف از بستن این تنگه می‌زنیم، یعنی داریم مستقیماً به سفره‌ی مردم از توکیو و پکن گرفته تا برلین و پاریس حمله می‌کنیم با این کار، تو دیگه با آمریکا یا اسرائیل نمی‌جنگی تو داری با تمام دنیا وارد جنگ میشی. این یعنی یه ائتلاف جهانی علیهت شکل می‌گیره که حتی کشورهای بی‌طرف هم مجبور میشن برای نجات اقتصاد خودشون، روبروت بایستن مثل جنگ خلیج فارس یا همین ائتلاف علیه یمن تو دریای سرخ ​نکته جالبش اینجاست که حتی چین که مثلاً متحد استراتژیک اینها به حساب میاد، اولین کشوریه که جلوی این کار وایمیسته چین بزرگترین مصرف‌کننده انرژی جهانه و کارخونه‌هاش با نفت همین منطقه می‌چرخن. بی‌ثباتی تو هرمز یعنی فلج شدن اقتصاد چین، و مطمئن باشید پکن برای حفظ منافع خودش، هیچ تعارفی با کسی نداره و اجازه نمیده کسی بازی رو به این نقطه برسونه ​از طرف دیگه، از نظر عملیاتی هم این کار یه بن‌بست کامله. توی دنیای امروز که ماهواره‌ها و رادارهای فوق پیشرفته هر جنبنده‌ای رو زیر نظر دارن، مگه میشه به این راحتی یه گلوگاه استراتژیک رو بست و انتظار داشت کسی هم واکنشی نشون نده؟

تنگسیری، فرمانده نیرو دریایی سپاه: برای بستن تنگه‌هرمز آماده‌ایم و هروقت بزرگان نظام تصمیم بگیرن، می‌بندیمش.
تنگسیری، فرمانده نیرو دریایی سپاه: برای بستن تنگه‌هرمز آماده‌ایم و هروقت بزرگان نظام تصمیم بگیرن، می‌بندیمش.

🚨 ادعای لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال: هیئت ایرانی و آمریکایی محل مذاکرات را ترک کردند. - @iransocial |

ما همگی در این جنگ پشت تو ایستادیم و چوب میکنیم در ماتحتت

سید علی خامنه ای رهبر باغیرت جمهوری اسلامی ما تن به ذلت مذاکره نمی‌دهیم جنگ جنگ تا پیروزی