es
Feedback
‌ ‌ ruby ‘s fıle پك جنی

‌ ‌ ruby ‘s fıle پك جنی

Ir al canal en Telegram

‌ room : jennie ‘s ıcon . t.me/rubyf1bot . ‌# mantra ver

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
540
Suscriptores
+3024 horas
+837 días
+29330 días
Archivo de publicaciones
«𝖲𝗈𝗆𝖾 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖽𝗈𝗇’𝗍 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾… 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝖼𝖾.»
«𝖲𝗈𝗆𝖾 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖽𝗈𝗇’𝗍 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾… 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝖼𝖾.»

نفس کشیدن بی‌تو شبیه جان دادنِ آرام زیرِ آوارِ سکوت است؛ انگار غمی عظیم، مثل سنگ قبری سرد، روی سینه‌ام افتاده و پنجه‌های نامرئیِ شب، گلوی مرا میان انگشتان یخ‌زده‌شان فشار می‌دهند. بی‌تو جهان بوی فراموشی گرفته؛ خیابان‌ها سردترند، ساعت‌ها کندتر می‌گذرند و ثانیه‌ها مثل قطره‌های خون از رگِ زمان چکه می‌کنند. در نبودنت، پوچی مثل مهی خاکستری درونِ ذهنم خزیده و تمام پنجره‌های روشنِ روحم را بلعیده است. حس گم‌شدن دارم؛ شبیه مسافری که در ایستگاهی متروک، میان مه و باران، سال‌ها منتظر قطاری مانده که هرگز نمی‌رسد. دیگر نمی‌توانم منطقی باشم؛ عقل، گوشه‌ای تاریک از ذهنم زانو زده و احساس، مثل دریایی طوفانی، تمام وجودم را غرق کرده است. انگار تکه‌ای از من، همان بخش زنده و آرامِ روحم، سال‌ها پیش در هزارتوی افکار ترسناک جا مانده؛ روحی زنجیرشده به ستونی پوسیده در اعماقِ شب، که نه توانِ فرار دارد و نه راهی برای بازگشت. زندگی وقتی او درونم نفس می‌کشید، قابل تحمل بود؛ اما حالا هر صبح، مرثیه‌ای برای نبودنش است و هر شب، مجلس عزای آدمی‌ست که هنوز نفس می‌کشد اما مدت‌هاست مرده است. من نه عشق می‌خواهم، نه محبت، نه آغوشی برای تسکین؛ من خودم را می‌خواهم، همان آدمی که سال‌ها پیش میان سایه‌های هولناکِ ذهنش گم شد، در سیاه‌چالِ افکارش زندانی شد
و دیگر هیچ‌وقت راهِ بازگشت به این جسمِ خسته را پیدا نکرد.

Repost from 、FAQ
𝑮𝒐𝒍𝒅𝒆𝒏 𝒂𝒔 𝑰 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔🌟 𝑯𝒐𝒍𝒅 𝒊𝒕, 𝒇𝒐𝒄𝒖𝒔, 𝒉𝒐𝒑𝒊𝒏𝒈, 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒍�
+4
𝑮𝒐𝒍𝒅𝒆𝒏 𝒂𝒔 𝑰 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔🌟 𝑯𝒐𝒍𝒅 𝒊𝒕, 𝒇𝒐𝒄𝒖𝒔, 𝒉𝒐𝒑𝒊𝒏𝒈, 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕😇 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒚 𝒕𝒐𝒐 𝒃𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆 𝑰'𝒎 𝒉𝒐𝒑𝒆𝒍𝒆𝒔𝒔, 𝒃𝒓𝒐𝒌𝒆𝒏, 𝒔𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒊𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒌𝒚🎁 𝑩𝒓𝒐𝒘𝒏 𝒎𝒚 𝒔𝒌𝒊𝒏 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒔𝒐 𝒈𝒐𝒍𝒅𝒆𝒏🌟!

+1
Ooh, She's screamin' in my head.🍷  ‌   ‌‌ ‌‌        

𝑁𝐴𝑇𝑈𝑅𝐸'𝑆 𝑄𝑈𝐸𝐸𝑁𝑆🤣 𝑊𝐸𝐴𝑅 𝐶𝑅𝑂𝑊𝑁𝑆 𝑂𝐹 𝐿𝐸𝐴𝑉𝐸𝑆 𝐴𝑁𝐷 𝐶𝐴𝑅𝑅𝑌 𝑇𝐻𝐸 𝑄𝑈𝐼𝐸𝑇 𝑆𝑇𝑅𝐸𝑁𝐺𝐻𝑇 �
+4
𝑁𝐴𝑇𝑈𝑅𝐸'𝑆 𝑄𝑈𝐸𝐸𝑁𝑆🤣 𝑊𝐸𝐴𝑅 𝐶𝑅𝑂𝑊𝑁𝑆 𝑂𝐹 𝐿𝐸𝐴𝑉𝐸𝑆 𝐴𝑁𝐷 𝐶𝐴𝑅𝑅𝑌 𝑇𝐻𝐸 𝑄𝑈𝐼𝐸𝑇 𝑆𝑇𝑅𝐸𝑁𝐺𝐻𝑇 𝑂𝐹 𝑇𝐻𝐸 𝐸𝐴𝑅𝑇𝐻🤩.

Может быть, в этот раз я больше не буду из глубины души загадывать желание, чтобы кто-то остался в моей жизни навсегда.

Repost from Caliginous.
‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ #man ‌ ‌ азартный мальчик ‌ ‌ ‌ ‌🇨🇬 ‌ ‌ ‌красный свет `‌ ‌ ‌ ⛛ ‌‌‌ $Мистер ‌ ‌‌                  

‌ ⃝༆༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄
عاشق؛ رو که برعکس کنی میشه قشاع، یعنی دردی که درمان ندارد میلی؛ بیا، بیا و مداوا کن، دردی را که خودت به جانم بخشیدی دردی که همانند مایع حیاط بخشم، درون رگ هایم میجوشد و درست همانند آن، جان به تنم میبخشد من عاشقی ام بی درمان، عاشقی دل داده به معشوقی، که مایل ها میان آغوششان فاصله است؛ بیا و در آغوشم بکش، بیا و تنم را وصل به تنت کن، بیا و دردم را درمان کن آخر میلی، مگر این بنده وصل به درگاه چشمانت، چقدر توان دوری دارد؟؛ مگر چقدر جان دارد که هرشبانگاه به هنگام تاریکی چشمانش به تو و آغوشت سفر کند و در هر سحرگاه، با نوایی که داخل گوشش میپیچد چشم باز کند و لبخندی تلخ تر از اشک بزند؛ که باز هم خواب دیده است
༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅༄༆⃝

Repost from N/a
sticker.webp0.18 KB

Repost from N/a
‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ @︢݁۫ı‌𝖦𝗅𝗂 𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅𝗂 𝗉𝗂𝖺𝗇𝗀𝗈𝗇𝗈‌ ‌ ‌ ‌ꥇ‌𝗈𝗇𝗅𝗒‌ 𝗁ꪱ𑜀 🪽

Repost from N/a

Repost from N/a
+4

Repost from N/a
🕳ㅤ‌В ПОИСКАХ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ㅤ‌ТОГО, ЧТО ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ㅤ‌НЕ УМИРАЕТ❗️ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌━━━━━━━━━━━━ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ #ChrisHemsworth

Repost from N/a

Repost from N/a
واژهِ‌ای به نام “اٌمید” اٌمید واژه‌ای بوده که همیشه مارو وادار می‌کرد ادامه بدیم اما حالا خود واژه‌ی اٌمید هم توی این زندگی نکبت بار‌ کم آورده… وقتی خود واژه‌ی اٌمید کم آورده ما چجوری ادامه بدیم؟ وقتی اینو به زبون آوردم گفت:منو برای همیشه داری ، وقتی واژه‌ی اٌمید برات غریبه شد منو اٌمید خودت بدون لیلیـوم سیاهِ منْ:) ولی حالا..حالا اونم رفته ‌و من موندم و واژه‌ی غریبی به اسم اٌمید، اون رفت،رفت و با رفتنش تنها روزنهِ‌ی اُمید منم با خودش برد و من موندم خاطراتش...همیشه منتظر اومدنتم،’لیلیـوم سیاهِ تو’

‌ ‌ ruby ‘s fıle پك جنی - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @rubyfile