es
Feedback
Zer0 Cr@ck

Zer0 Cr@ck

Ir al canal en Telegram

Привет @durov Канал не нарушает правила Telegram. Нет спама, оскорблений, порнографии или незаконной торговли. Пожалуйста, пересмотрите жалобы. Спасибо! ➖➖➖➖➖ 🔔Authors: @itis_sia @anotherL11ne @MrMRH87 @Beny_zero ➖➖➖➖➖➖ اعتماد : t.me/zero_cerack_trust

Mostrar más
1 518
Suscriptores
-224 horas
+547 días
+16230 días
Archivo de publicaciones
چنل یکی از رفقاست حمایت کنید🌐

Repost from VPS and RDP
1.94.246.35:3389@HCSS-ECS-B6C6\administrator;Cloud@98| 📣For more Free RDP join Our channel : https://t.me/CheapRDPselling
1.94.246.35:3389@HCSS-ECS-B6C6\administrator;Cloud@98| 📣For more Free RDP join Our channel : https://t.me/CheapRDPselling

رفقای گلم اگر کسی میتونه ایپی اس.کن کنه تشریف بیاره پیوی 🙏🖐️ @anotherL11ne

🖤

من خودم یه ایده ای تو سرم هست دوست دارم اونو بسازم یادم رفت توی نظر سنجی بزارمش میخوام یه باج افزاری بنویسم که وقتی روی سرور ران شد فایل exe مخرب رو بده و اونو پخش کنی تو اینترنت و هر سیستمی آلوده شد یه پیام از ربات تلگرامی که وصله به باج افزار بهم بیاد و اطلاعت سیستم و رمزی که اون سیستم آزاد میشه رو برام ارسال کنه
اگه این پیام بالای ۲۵ تا ری اکشن بخوره میرم برای ساخت این ایده خودم😁

به نظرتون کدوم ابزار رو بسازم ؟
Anonymous voting

بچه ها پیشنهاد های خیلی خوبی دادن برای ساخت ابزار میخوام یه نظرسنجی کلی بزارم هرکدوم بیشتر رای آورد میرم برای ساختنش

بعد این همه روز های سخت و تاریک فعالیتمون رو کم کم شروع میکنیم رفقا😓 ولی در کل حس و حال قبل نیست ولی یادتون نره هنوز تموم نشده... تسلیت به ایرانم🖤

یادتون باشه امنیت خودتون اولویت اوله همیشه هرچیزی رو که دانلود و نصب میکنید از جاهای معتبر نصب کنید و سعی کنید از هر کانفیگی که توی چنل های تلگرامی می‌بینید رو درجا استفاده نکنید چون امنیت خودتون در خطر میوفته یه نکته مهم : از داخل تلگرام هیچ برنامه و یا فیلترشکنی نصب نکنید با آرزوی سلامتی برای همتون❤ ➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️ مدیریت تیم Zer0 Cer@ck Ch : @Zero_Te4m

با چی وی پی انی وصلید؟
Anonymous voting

Repost from N/a
🔴منبعی معتبر برای یادگیری امنیت اطلاعات 🤩 از اصول پایه تا تکنیک‌های پیشرفته تست نفوذ و تحلیل بدافزار🤩 با تأکید بر روش‌های قانونی و اخلاقی 🤩 همراه شما در بهبود دفاع سازمانی🦇🦇💀 🤩 https://t.me/addlist/0MHAlhODzWdhMzM0

واقعا درست نیست تو این شرایط فروشی انجام بشه ولی به درخواست خیلی از دوستان سرور های لینوکسی زیر از ویتنام🇻🇳 موجود شدن.
Ubuntu , Debian , CentOS
8 Cores - RAM 8 GB - Uptime 1 Day 2 Cores - RAM 4 GB - Uptime 4 Weeks 4 Cores - RAM 4 GB - Uptime 1 Day 8 Cores - RAM 8 GB - Uptime 1 Day 2 Cores - RAM 4 GB - Uptime 2 Weeks
جهت اطلاعات بیشتر تشریف بیارید پیوی🙏🌐 Top Linux servers from Vietnam🇻🇳 are available. For more information visit PV 🙏🌐 🔔DM: @anotherL11ne

Repost from APCT SOLO
▶️ هرچه سریعتر از کانال حکومتی @mitivpn لفت بدید و به آشنایانتون هم اطلاع بدید که از کانفیگ های این کانال استفاده نکنن ▶️ این
▶️ هرچه سریعتر از کانال حکومتی @mitivpn لفت بدید و به آشنایانتون هم اطلاع بدید که از کانفیگ های این کانال استفاده نکنن ▶️ این کانال که تمامی پست های قبلی خودشو پاک کرده در گذشته سابقه حمایت از خامنه ای رو داشته و از دامین ir برای ساخت کانفیگ و تانل استفاده کرده❗️ ▶️ واقعا برام جالبه که چطور یک همچین کانالی با دامین ir و هزاران کاربر کانفیگ هاش همچنان کار میکنن و اتفاقی براشون نیفتاده اونم در صورتی که سرور قانونی من خارج از ایران بخاطر ریپورت آقایان سانسورچی بسته شد و هیچ مبلغی برام ریفاند نشد با اینکه نه اسکنی انجام شده بود و نه کرکی❗️ ▶️ اینم در نظر بگیرید چنل من 1.9 کا ممبر داره و چنل ایشون 1.3 میلیون پس طبیعتا ایشون باید بیشتر در توجه باشن و سرور های ایشون بسته شه نه منی که توی 4 روز 3 تا سرورم هم خاموش شد و هم از وایت لیست خارج شد‼️ 📌 ایشون میفرمایند هزینه سرور ها از استارز هایی که به چنلشون زده شده پرداخت میکنن، به فرض که تا الان صد هزار استارز به چنل ایشون زده شده باشه(هرچند که طبق تخمین های ما مجموعا 60 هزار استارز به کانال ایشون زده شده) صد هزار استارز میشه معادل حدودا هزار و سیصد دلار که شاید مبلغ بزرگی به نظر بیاد، اما صبر کنید❗️ 📌 تاحالا از خودتون پرسیدید هزینه یک ماه متصل نگه داشتن یک میلیون نفر به وی پی ان چقدره⁉️
شاید براتون جالب باشه که هزینه متصل نگه داشتن این حجم از کاربر، از سیصد هزار دلار در بدترین حالت شروع میشه و تا چند میلیون دلار در حالت عادی میره که مطمعنا این حجم از هزینه و سرور برای افراد عادی ممکن نیست چه برسه به اینکه بخوان اونو رایگان هم بدن❗️
نتیجه گیری⁉️ با توجه به دامین IR و مدارکی که ارائه کردیم، این عزیز دل قطعا با ISP ها و دیتاسنتر های حکومتی همکاری داره و حتی اگر هزینه هارو نادیده بگیریم، مدیریت این حجم از کاربر و ترافیک توسط یک یا دو نفر و حتی ده نفر ممکن نیست‼️ @APCT_SOLO 🥷

هرکی وصله یه کامنت بزاره ببینم چخبره

همچنان اختلال ها روی دیتاسنتر ها ادامه داره و هیچ چیز به حالت قبل بر نگشته! هعی ایران :
همچنان اختلال ها روی دیتاسنتر ها ادامه داره و هیچ چیز به حالت قبل بر نگشته! هعی ایران :

عزیزای دل برای وصل بودن به نت بهتره از vlees و terojan و ... استفاده نکنید. یکم درگیری های زیاد و دشواری داره . ساده ترین راه اینه که برای خودتون و حداقل دو سه تا از خانوادتون کانفیگ ssh بزنید و مستقیم کانکت شید این روش بهتر و ساده تری هستش. ولی خیلی سریع احتمال داره که ایپی سروتون ل./اک بشه ولی تست کنید اوکیه🙏

درود ویژه به رفقای گل🗽 بلاخره وصل شدیم🙏🖤

Repost from V2 SHOP
یه لینوکس برسونید کانفیگ بزنم واستون @itis_sia

Zer0 Cr@ck - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @zero_te4m