es
Feedback
747
Suscriptores
Sin datos24 horas
+47 días
-4430 días
Archivo de publicaciones
چی داری

به تهران

اره چی میخوای

خرید آنلاین داری

جدی بودم

نه جدی

🤣🤣🤣🤣

نه بوتیک واسه من کار میکنه

یکی بیاد حرف بزنه چنل ادمینش کنم @Eror_85

آیدین تو بوتیک کار میکنی؟

توبه توبه

استغفرالله

کس ننت بسیجی

13ام تیر ماه آقاشونو میدن کرما بخورن🤣

نه هنو

اخجون کردنت تو گونی؟

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

بعد اینجوری بودم که

بعد پسره گفت واسه تشبیعع آقا میایم تهران

یه پسره اومد گفت چرا تو چنلت فوش میزاری درباره مملکت و فلان ... منم شروع کردم غر زدن از گرونی و دی ماه و این کصشعرا