لحد إمتي"ي
Ir al canal en Telegram
لأن ضِحكتك بمفردها عِناق كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk
Mostrar más4 719
Suscriptores
-124 horas
+107 días
+4930 días
Archivo de publicaciones
4 718
Repost from رَسائِــل
لا شيئاً سوى أنه منتصف الليل في هذه البلدة التي أخبرتك أنها لا تملك أي أسباب للحياة، كانت رسائلك الشيء الوحيد الذي يجعلها مُحببة للعيش، منذ فترة بعيدة وأنا أستقبل المساء والصباح هنا بلا رسائلك، وأنا أكتب فقط لأخبرك أنني مازلت لا أختار شيئاً، الحياة والحب والموت جميعهم حظ وقدر.
- عُمر عليّ
4 718
الانتظار.. فيه مشاعر سلبية زى الخوف والقلق، لانك منتظر شئ معين يحصل ورافض اى حل غيره!
أما التسليم.. مليان مشاعر إيجابية زى الطمأنينة والرجاء والإتكال واليقين بأنك مش لوحدك، لانك عملت كل اللى عليك، وسلمت الموضوع ل "ضابط الكل" اللى فى أيده كل الأشياء.. فأنت راضى بأى نتيجة.
4 718
Repost from لِـ إِنسَانٍ يُحَاوِلُ🤎'
أقِف وحدي، وأدري بأنّك تراني، وأوقِنُ بلُطفك،
إنْ لَمْ يَكُنْ بِك عَلَيّ غَضَبٌ فَلَا أُبَالِي
وَلَكِنّ عَافِيَتَك هِيَ أَوْسَعُ لِي
يا واسع.
4 718
Repost from وَاسِي
كنت محتاج حد أتكلم معاه، أتكلم معاه ويسمعنى ويطيب بخاطرى لما أكون مضايق، ولاقيتك أنتي عملتى كل ده..
ــ اضحك الصورة تطلع حلوة 1998 .
4 718
Repost from 𝑭𝑶𝑹𝑮𝑬𝑻
عزيزي يا صاحب الظل الطويل..
حين يخسر الإنسان توقعاته في شخصه المفضل لا أحد يستطيع أن يعيد إليه طمأنينته تجاه أي شيء..
هل تهزمنا المشاعر لهذه الدرجة يا عزيزي؟!
4 718
Repost from 𝐅𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬
عزيزتي الأحزان
مارأيك اليوم أن نهدأ؟
أنتِ لن تحاولي المجيء
وأنا لن أُحاول إغاظتكِ
لن أضحك، لن أتحدث
فقط سأستلقي على السرير
وأحتفل بهُدوء لعدم مجيئكِ.
4 718
Repost from 𝐅𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬
كلما وصلتُ حدودَ الصمتِ
أطلقُ زفرة الشخصٍ
الذي ارتاح أخيرًا
من الأعباء،
خفيفا
لكن يدًا تجرني
في كل مرة
فتعيدني إلى الثقلَ الذي
في الكلام.
4 718
Repost from قرآن ، أدعية ، أذكار ، سنن
"الطُرق لا تُسَد أمام من أيقَنَ أنَّ عند الله المَخارجُ"
رزقنا الله و إياكم حسن الظن به دائماً و أبداً 💗
4 718
Repost from هدوءء🎀
معرفش مين هيكون الـ partner بتاعي ، بس يارب يكون عارف يعني اي قوامه ، و يشربني الـ princess treatment بـ معلقه
4 718
Repost from نُدبة
كُلُّ شَيْءٍ تَلْمَسُهُ يَدَاكِ
يُورِقُ مِنْ جَدِيد ،
حَتَّىٰ أَنَا ..
كَأَنَّكِ تَعْوِيذَةُ الحُبِّ .
-لِـزينَب
4 718
Repost from رَقِيـــق 𐚁̸ .
الله يرقق قلبي (عليَّ وعلى غيري) مهما قست الدُنيا ويجعل أثري حنيِّن وخطوتي خفيفة وكلمتي طيبة على الناس سواء
يا رب، إهديني رحمة ودُنيا رَحبَة.
4 718
Repost from مَراسِيل𓂆
مش كل حاجه فيك هي شخصيتك
في حاجات كتير هي رد فعل لبيئة عشت فيها ..
بيت فيه توتر ونقد مستمر أو عدم أمان
كفيل يخلق إنسان قلق
حتى لو هو بطبيعته مش كده .
4 718
Repost from لَـعَـلّـ𓂆ـه خِـيـر.
أسأل الله أن يتعافى كل حزين من حزنه الذي يكتمه عن الناس ولا يعلمه إلا الله، وأن يجبر كل مكسور يتظاهر بقوته لغيره، وأن يفرج كربة كل مكروب يدعو الله سرًا وعلانية.
4 718
Repost from - هل تصلڪ رسائلۍ ؟
"عارفين شعور الرغبه في الاختفاء! الي هو مش عايز تحس بحاجه ولا عايز تتكلم مع حد ولا ليك طاقه لاي مشاكل جديدة،محتاج تختفي .تختفي عن الوجود بس.
4 718
Repost from ƒ♡Ꮢ ƒᕱᏒ♡7ᕱᕱ🦄²⁰⁰³ㇱ
مفيش مانع انك تدخل تقولي من غير اي مقدمات "وحشتني" أو "فينك تعال نتكلم" عشان صوتك واحشني مفيش مانع من إنك فوسط انشغالك تبعتلي "music" أو "Record" او كلمة تطمني الكلمة بتفرق مش شرط مين قالها الأول بس بكلمة واحده قادرة توصف كتير قادرة تجبر بخاطري وتنسيني اي زعل بجد .!
4 718
Repost from ﻏـدِيٓـر || 𝘎𝘢𝘥𝘪𝘳 🪞🧸.
صلاحية اي شخص بتنتهي لما يبدا يستهين بمشاعرك وزعلك، كرامتك اكبر بكثير من ان تستمر مع حد يعاملك علي مزاجه، ومجرد ما تشعر بقلة قيمه حتي لو روحك فيه؛ ابعد.
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
