es
Feedback
لحد إمتي"ي

لحد إمتي"ي

Ir al canal en Telegram

لأن ضِحكتك بمفردها عِناق ‏كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk

Mostrar más
4 720
Suscriptores
+624 horas
+77 días
+5930 días
Archivo de publicaciones
‏ربنا يجعل نصيبنا حلو في الدنيا ، وفي الشغل ، والصحاب ، والشريك ، وفي الذرية ، والأقدار ، ربنا يعوض صبرنا دا كله خير .

Repost from خايف''ف
كان عليك أن تُغادر مُنذ انقباضة صدرك الأولى لكنّك غامرت.

" ياربّ .. عبدُك مُتعب ، هَزمُه كُل شئٍ ما لي حيلَةٌ إلا الرّجا .."

Story

يا ربّ أعيش شعور الآيه دي يا ربّ كُل الجاي من عُمري يكون فرح لقلبي❤️

Repost from ليه ؟
مع الوقت هتكتشف إن المشكله مكنتش في الناس قد ما كانت في التوقعات الي انت بنيتها جواك عنهم كنت فاكر إن كل حد قريب منك هيبقي فاهمك من غير ما تشرح وهيحس بيك من غير ما تتكلم وهيفضل موجود بنفس الدرجه الي انت بتديها له .

Story

تراهُ متناقضًا وهو قسمًا باللّٰه يجاهد ! يجاهد نفسهُ والشيطان والدّنيا والهوىٰ.

نخاف الموت على غفلة ونخاف الموت على معصية ونخاف من ظلمة القبر فـ يارب أهدي قلوبنا وأغفر لنا ولمن سبقونا وأرحمنا وأحسن خاتمتنا وألحقنا بالصالحين.")

انت الحقيقة الوحيدة في بحر الحياه ، ما فيش غيرك و لا قلبي يساع غيرك .
- اهو ده اللي صار

مكنتش مبسوط من تصرفاتك بس كُنت برضي بيها عشان مخسركش. ")

الله يرقق قلبي (عليَّ وعلى غيري) مهما قست الدُنيا ويجعل أثري حنيِّن وخطوتي خفيفة وكلمتي طيبة على الناس سواء ‏يا رب، إهديني رحمة ودُنيا رَحبَة.

‏أتمنى أن تكون كُل الطرقات التي أسلكها من اليوم ولآخر حياتي آمِنة وصالحة لي .. وأن يرضى اللّٰه عني دائمًا !♡゙

تُحفـة فَنيٖة 🌚🩷🩷🩷')
تُحفـة فَنيٖة 🌚🩷🩷🩷')

الاوَلويه لـ عُيونه ، الناس تِهون ٫ 💘 .
الاوَلويه لـ عُيونه ، الناس تِهون ٫ 💘 .