es
Feedback
sleep‌𝜗ৎ4ever

sleep‌𝜗ৎ4ever

Ir al canal en Telegram

私の小さな世界へようこそ ✨ Bot : @meownika_bot Challenge answers : https://t.me/mexow_nika

Mostrar más
1 743
Suscriptores
-224 horas
+457 días
+20230 días
Archivo de publicaciones
بعد از حدود یکسال اومدم روی بوم نقاشی بکشم قلمو هامو گم کردم.

من نیکا هستم و اسمای مختلفی صدام میکنن مثل سوان و مونی ، 15 سالمه چهارساله آرت میکشم و اوسیای زیادی داشتم اما مونیکا رو از هم
+5
من نیکا هستم و اسمای مختلفی صدام میکنن مثل سوان و مونی ، 15 سالمه چهارساله آرت میکشم و اوسیای زیادی داشتم اما مونیکا رو از همشون بیشتر دوست دارم3:

خببب آرتیست های عزیزی که چنل دارید این پیام رو فور کنید تو چنلتون و آرت های مورد علاقه خودتونو نشونم بدید و شروع کنید به معرف
+6
خببب آرتیست های عزیزی که چنل دارید این پیام رو فور کنید تو چنلتون و آرت های مورد علاقه خودتونو نشونم بدید و شروع کنید به معرفی کردن خودتون. مثل
سلامم من تیرد ام ولی دکی هم صدا میزنن،من ۲۰ سالمه و برای سرگرمی نقاشی میکشم و خیلی دوست دارم از اوسی هام نقاشی بکشم و داستانشونو به همه نشون بدم❤️
خب چند تا نکته مهم که باید توجه کنید: ۱.از گذاشتن هرگونه آرت سیاسی جلوگیری کنید، اگه همچین آرتی بین مجموعه کارهایی که گذاشتید باشه فور نمیشه❌️ ۲.لطفا برای نشون دادن کاراتون این پست رو ریپلای نزنید،چون ممکنه تو اون بخشی که نشون میده کیا فور زدن چنلتون چند بار نشون داده بشه و ممکنه باعث شه بقیه رو جا بندازم❤️ ۳‌.تا ساعت ۴ وقت دارید فور بزنید ۴.این چالش برای حمایت آرتیست هاس،پسسس خواهش میکنم اگه آرتیست های مورد علاقتون یا آرتیست هایی که دنبال میکنید و سبک و استایلشونو دوست دارید رو حمایت کنید و این چالشی که انجام میدن رو فور بزنید چنلتون،حتی اگه شده ده دقیقه حتی اگه ممبراتون ده تا بیشتر نیستن.هیچی از ارزش این کار و کمکتون کم نمیشه.بیایید به هم کمک کنیم🥹 و نکته آخررر خوش بگذرونید و از دیدن آرت های بقیه نهایت لذت رو ببرید

Repost from N/a
سر لاینش پاره..🥺🥺
سر لاینش پاره..🥺🥺

Repost from Alexandra †
#doodle #persona
#doodle #persona

˚❀ Goddess of Time and her obsessive Demon Husband ˚❀ #Art #Orelios #Morgane
˚❀ Goddess of Time and her obsessive Demon Husband ˚❀ #Art #Orelios #Morgane

Repost from N/a
بثهها چالث... خب را-راستش چالث اینجوریه که این پیامو فور کنید توی چنلتون بعدش م-من ده بیثط ثی چهل می-میکنم از یکی رندوم آرت..🥺🌈 (تلوخدا ایگ نکنی..) تایمشم خب..تا فردا پس فردا احتمالا ساعت ثیش ع-عصر..(((:

همچنان از خوشگلیش شوت شدم

Repost from N/a
بخدا من غلط بکنم تلاش بکنم توی این استایل بکشم دوباره برای دطیض نیکا😅😅 چون نیکا چونیه مجبور شدم صدبار از اول توش جزییات رند
بخدا من غلط بکنم تلاش بکنم توی این استایل بکشم دوباره برای دطیض نیکا😅😅 چون نیکا چونیه مجبور شدم صدبار از اول توش جزییات رندوم رو تغییر بدم🥰🥰 راضیباش ناموصا فنتونمممم3:
#art

Repost from N/a
◎ғᴏʀᴡᴀʀᴅ ᴛʜɪs ᴘᴏsᴛ+ᴀʀᴛ ᴀɴᴅ ɪ'ʟʟ ɢɪᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴀɴ ᴀᴏᴛ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ ʙᴀsᴇᴅ ᴏɴ ʏᴏᴜʀ ᴠɪʙᴇ❢ ʙᴇ ᴊᴏɪɴ~ ʟ: ɢᴏᴅ ᴋɴᴏᴡs...
◎ғᴏʀᴡᴀʀᴅ ᴛʜɪs ᴘᴏsᴛ+ᴀʀᴛ ᴀɴᴅ ɪ'ʟʟ ɢɪᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴀɴ ᴀᴏᴛ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ ʙᴀsᴇᴅ ᴏɴ ʏᴏᴜʀ ᴠɪʙᴇ❢
ʙᴇ ᴊᴏɪɴ~
ʟ: ɢᴏᴅ ᴋɴᴏᴡs...

Repost from N/a
▲ηєσ( тнє єує-нєα∂ мαη~) ʜᴇ ɪs ᴀ ɢᴏᴅ ʙᴛᴡ^^ #oc #Bajiru_Art
▲ηєσ( тнє єує-нєα∂ мαη~)
ʜᴇ ɪs ᴀ ɢᴏᴅ ʙᴛᴡ^^
#oc #Bajiru_Art

Repost from Alexandra †
What in the yumeshipping #doodle
What in the yumeshipping #doodle

I 💖 yumeshippers

sticker.webp0.19 KB

الو منم یومه‌شیپ دار-

پونی بلد نیستم ی
پونی بلد نیستم ی

خوشحالم خوشت اومددد

جیغغغغغغغغغ*