es
Feedback
ᴬᴹᴵᴿ ᴼᶜᴱᴬᴺ

ᴬᴹᴵᴿ ᴼᶜᴱᴬᴺ

Ir al canal en Telegram
549
Suscriptores
-124 horas
-27 días
-2030 días
Archivo de publicaciones
یه همکاریمون با احسان باید میشد دیگه

Repost from Ehsan ramsy
🎧Techno Night 01 🎙Ehsan Ramsy برای خرید و گوش دادن نسخه کامل پیوی پیام بدید بعد از حمایت پادکست ارسال میشه 🖤 نسخه رایگان چهارشنبه🤍 Tel @ehsan_ramsy Sponsor By…
Track List ▫️Chvrsi - Kandi ▫️Leito Godpoori - Miad Az Man Bar ▫️Koorosh Arta- RedBul ▫️EpiCure - Jenab Sarvan ▫️Arta . Vinak Pinocchio ▫️Sina Mafee Catchybeatz - Gorilla ▫️Sepehr Khalse Young Sudden - Money Talk ▫️Doki - Ashegh Pool ▫️Erfan - Cancele ▫️Mehrad Hidden - Aroos

خوشحال میشیم ببینیمتون از نزدیک🤍

قراره یه اجرا کنسرتی خفن تجربه کنین کف مشهدی که عمریه نزاشتن هیچ اجرایی برگزار بشه:)

Repost from Ehsan ramsy
اجرا لوکیشنش و مکانش انتخاب شد برای اومدن ب ایدی ک گذاشتیم پیام بدید @Icprq

Repost from Ehsan ramsy
مشهدیا ی اجرامون نشه ؟ دور هم جمع بشیم ساز بیاریم و بخونیم دوستانی ک میان دایرکت پیام بدن لینک گپ هماهنگی ارسال بشه براشون @Icprq

میدونم شرایط بده ولی امیدوارم حال دلتون خوب باشه

من هنوووز زندم😁

دلم برای اون روزایی که ذوق داشتم که موزیک کار کنم تنگ شده تقریبا هیچ ذوقی نمونده برام تنها چیزی که برام مونده حسرته!! حسرت اینکه چرا منم اون روزی که هم سن و سالام رفتن زیر خاک زنده موندم که الان روزی صدبار بمیرم🖤

حال و هوام با این آهنگ نزدیک بود گفتم روش کار کنم براتون بزارم🖤

gol e par par.mp33.38 MB

آشنا نیست براتون معنی شعرش؟

همه می‌دونن خوبا باختن همه می‌دونن دعوا از اولش هماهنگ شده بود فقیرا همون‌طور فقیر می‌مونن، پولدارا پولدارتر می‌شن روال دنیا همینه همه می‌دونن همه می‌دونن قایقه داره آب برمی‌داره همه می‌دونن کاپیتانه دروغ گفته همه این حس داغون رو دارن انگار باباشون یا سگشون تازه مرده همه دارن با جیبشون حرف می‌زنن

احتمالا این موزیکو زیاد شنیدین این چندوقته

اصلا کاری ندارم کیو میپرستی چه دینی رو قبول داری اصلا به چی اعتقاد داری ولی دارن از حق یک انسان برای زندگی محرومت میکنن اگه حس میکنی الان داری زندگی میکنی قدمی برندار ولی اگر حس میکنی تو لیاقتت بیشتر از ایناس پس نگاه نکن کاریو بکن که دلت میگه رفیق:)

یه بزرگی میگفت تا مظلومی نباشه ظالمی ام وجود نداره اگه چیزی حقته بگیر اگر نمیگیریش پس لیاقتشو نداری امیدوارم تهش به چیزی ختم شه که حداقل بچه های دهه نودی بتونن آیندشونو بسازن ما که جوونیمون رفته

یکم حالو هوامون عوض بشه

چه کردیییی پسر