es
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Ir al canal en Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

Mostrar más
942
Suscriptores
-624 horas
-247 días
-12930 días
Archivo de publicaciones
:))

ولی خیلی بده فک کن تو این لباس یادش بیوفتی.

.

راهب: من از دست شما به خدا پناه می‌برم. روشنفکر: چند دفعه؟ خدا از دست شما به کجا پناه ببره؟ چهار صندوق، بهرام بیضایی

خیانت

ولی خب آنقدری بدی دیدیم آدم بدی نبودیم

چندان آرزویی نداشت و خیالات و آرزوهایی را هم که تاکنون حفظ کرده بود، خستگی از میان میبرد. سقوط - آلبر کامو

بچه ها من اگه حرفی میزنم قصدم خدایی نکرده شوخی نیست،توهینه

چیزی که باید درکش کنی اینه: بازی ادامه داره تا وقتی که واقعاً تموم بشه. حتی اگه یه مهره سرباز روی صفحه باشه، هنوز بازی تموم نشده. کتابخانه نیمه‌شب - مت هیگ

ترجیح می‌دم صادق باشم و ضرر کنم، ولی شب‌ها با وجدان آسوده بخوابم. ترجیح می‌دم حقیقت تلخ رو با آغوش باز بپذیرم، ولی خودم رو با دروغ‌های قشنگ فریب ندم.

🥹✨✨

عاشقش شدم.. خوشگل منی تو

این آهنگ تو عمق جونم رخنه کرده هر وقت بهش گوش میدم ی غمی میاد سراغم ک فقط خدا میدونه

Ebi Littles - Gharibe (320).mp34.03 MB

Mensaje de voz00:24

حالم را پرسید گفتم روبه راهم اما هیچکس نفهمید کدام راهم...

اوها

به سگ که محل نمیزاری واق واقش بیشتر میشه،من راجب سگ صحبت نمیکنم.

Repost from Without Borders
پروانه آبی یعنی امیدی که میان غم هم پرواز میکنه.