es
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Ir al canal en Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

Mostrar más
948
Suscriptores
-324 horas
-267 días
-15330 días
Archivo de publicaciones
در حال حاضر زندگیم به حدی تخمیه که اگر به کسی بگم "زندگیم" بهش فحش دادم! @Zheluffen

بعضی وقتا با خودم حرف می‌زنم و جفتمون گریه می‌کنیم.

رنجی که پذیرفته می‌شود، انسان را می‌سازد؛ رنجی که انکار می‌شود، او را می‌شکند.

:)

- تو همیشه مهربونی ؟ + راستش من مثل لاتاری‌ام، شاید یک بار این شانس رو داشته باشی تا من دنیارو برات بهشت کنم، اما اگر گند بزنی دیگه حق نداری پاتو تو دنیای من بزاری.

سر تو انقدر بلاتکلیفم که هم ازبودنت،هم از نبودنت تو زندگیم،دارم عذاب میکشم.

اونقدر مهم نیستی که بخوام برات توضیح بدم، اشتباه برداشت کن بره.

نخی که به زندگی وصلم میکرد الان داره خفم می‌کنه.

‌ دنیا جای بدی نیست ، فقط همه بلد نیستن آدم بمونن!

درسته رابطمون مثل سابق نیست ولی هرجا گیر کردی و نیازم داشتی، شمارمو که داری ؟ پاکش کن.

حرفایی که شبا بهتون میزنن رو جدی بگیرید ؛ چون مغز خوابیده و قلب حرف میزنه.

photo content

++++

هیچ چیز مثل احساس گناه نشان از انسان بودن نیست.

شد، شد؛ نشد بشین بغل دستم برات چایی بریزم تا خود صبح راجبش حرف بزن غصه هاتم نصف نصف خب؟

‏من شیفته ی احترامم حتی وسط بحث حتی تو سخت ترین لحظه ها حتی تو بدترین دعوا ها یه چیز خاص و ترن آن کننده س که هیچ معیاری حریفش نیست.

دائما یکسان نباشد حال دوران، غم مخور

‏خدایا مارو از شر کسایی که خودشون مقصرن ولی بلدن مارو مقصر نشون بدن، حفظ کن.

‏خدایا مارو از شر کسایی که خودشون مقصرن ولی بلدن مارو مقصر نشون بدن، حفظ کن.

همه می‌گویند: «قانع باش» چرا؟ در این عمر کوتاه، چرا باید قانع بود؟ پرواز کن، هرچه رفیع‌تر دست افشانی کن و برقص هرچه دیوانه‌وارتر. - اشو