Binance SL Tutorial
Ir al canal en Telegram
2 837
Suscriptores
+724 horas
+247 días
+11530 días
Carga de datos en curso...
Canales Similares
Nube de Etiquetas
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
diciembre '24
diciembre '24
+90
en 0 canales
noviembre '24
+294
en 0 canales
Get PRO
octubre '24
+397
en 0 canales
Get PRO
septiembre '24
+2 303
en 0 canales
| Fecha | Crecimiento de Suscriptores | Menciones | Canales | |
| 21 diciembre | +1 | |||
| 20 diciembre | +2 | |||
| 19 diciembre | +2 | |||
| 18 diciembre | +9 | |||
| 17 diciembre | +10 | |||
| 16 diciembre | +3 | |||
| 15 diciembre | +3 | |||
| 14 diciembre | +6 | |||
| 13 diciembre | +5 | |||
| 12 diciembre | +1 | |||
| 11 diciembre | +7 | |||
| 10 diciembre | +11 | |||
| 09 diciembre | +7 | |||
| 08 diciembre | +3 | |||
| 07 diciembre | +5 | |||
| 06 diciembre | +4 | |||
| 05 diciembre | +3 | |||
| 04 diciembre | +2 | |||
| 03 diciembre | 0 | |||
| 02 diciembre | +4 | |||
| 01 diciembre | +2 |
Publicaciones del Canal
| 2 | Good Morning ❤️🔥🌅 | 2 913 |
| 3 | Good Morning ❤️🌅 | 3 374 |
| 4 | https://youtu.be/7grOvHMWOH8 | 3 220 |
| 5 | ඔන්න සුපිරි අවස්ථාවක්. Dogs And Not Coins දිනාගන්න පුළුවන්.
Binance Futures X ගිණුම ෆලෝ කරන්න
1. https://x.com/BinanceFutures
2. campaign post එක රීපෝස්ට් කරන්න
පහත උත්තර ලබාදෙන්න.
මෙන්න ලින්ක් එක
👇👇👇👇👇👇👇
https://www.binance.com/en/survey/42935d8470e744498c0b728179b53885
පහල තියෙනවා උත්තර
1.X handle ලබා දෙන්න
2.repost කරපු ලින්ක් එක ලබාදෙන්න
3. TON
4. A tap-to-earn game
5 .102.7 billion NOT
Binance අකවුන්ට් එකක් නැත්නම් පහත වීඩියෝ එක බලල ඉක්මනින් අකවුන්ට් එකක් හදා ගන්න.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://youtu.be/rcWY8OZO7io?si=IgFD9MPZGVDIEw13 | 2 907 |
| 6 | මේ තියෙන්නේ මම Binance එකට අනිවාර්යෙන්ම withdraw කරන්න කියලා දාපු පෝස්ට්. (මේක අනිවාර්යෙන්ම පොඩි වෙලාවක් අරගෙන කියවන්න)
මේ වීඩියෝ එකේදි මම කියලා තියෙනවා අනිවාර්යෙන්ම Binance withdraw කරගන්න කියලා..
එහෙම කියන්න හේතුව තමා ඔයාලට බෝනස් ලැබෙන නිසා..
ඔය විදිහට කියන්නෙ නැතුව අවශ්ය නම් මට කියන්න තිබුණා වෙන එක්කට දාගන්න කියලා.. වෙන එකකට දාගන්න කීවානං මට බෝනස් ලබාගන්න පුළුවන් ඒවත් තිබුණා.
මම දැක්කා සමහර අය binance දාගන්න ඕන නෑ .වෙන එක තිබ්බත් අවුලක් නෑ කියලා කියලා එයාලට බෝනස් ලබාගන්න ඒවටත් දාගන්න කියලා ඔයාලට කිව්වා තිබුණා.. ( එයාලට බෝනස් ලැබෙනවා කිව්වේ නෑ ඔයාලට දාගන්න විතරයි කිව්වේ)
මම එහෙම නොකියන්න හේතුව තමා මම දන්නව ඔයාලා සල්ලි හොයන්න කොච්චර මහන්සි වෙනවද කියල ඔයාලට සත පනහක් හරි වැඩියෙන් හොයාගන්න පුළුවන් ක්රමයක් තිබුනොත් මම ඒක අනිවාර්යෙන්ම කියලා දෙනවා. මට කිසිම දෙයක්ලැබුණේ නැතත්.
සමහර අය මට කියනවා රෙෆරල් දානවා. ඔව් මම දානවා. ඒවා තියෙන්නෙ දාන්න තමා.
ඒ උනාට හුඟ දෙනෙක් කතා කරන්නේ නෑ මම ඔයාලට දෙන්න පුළුවන් උපරිම ලබා දෙනවා කියලා.
Binance අකවුන්ට් එකක් හදා ගනිද්දි ජීවිත කාලෙටම 10% Trading free අඩු කරන ලින්ක් එකක් දීලා තියෙන්නේ ලංකාවෙන්ම මම විතරයි.. ඔයාලට දෙන්නෙ නැතුව ඕක මට ගන්න පුළුවන් වෙන හැමෝම කරන්නේ එක... account එක හදද්දි සීයට දහයක් ලැබෙනවද කියලා බලා ගන්න විදියත් මම විතරයි වීඩියෝ එක කියලා දීලා තියෙන්නේ.
පහල තියනවා වීඩියෝ එක. ඒ video ගිහිල්ලා බලන්න මම බොරුද කියන්නේ කියලා
Video link - https://youtu.be/rcWY8OZO7io?si=YIZNmtMK8hsyh-aI
මම විතරයි ලංකාවෙ scam ප්රමෝට් කරන්නේ නැත්තේ.. onmacdt mtfe මෙකී නොයෙක් දේවල් හුග දෙනෙක් ප්රමෝට් කරනවා .
මම ඒවා scam කියලා මගේ චැනල් එකේ දැනුවත් කරලා තියෙනවා ගිහිල්ලා බලන්න බොරුද කියල.
ඒ වගේම වැදගත්ම දේ තමා මම තමා වැඩියෙන්ම බැණුන් අහන කෙනා.. මගේ වීඩියෝස් වල ස්කෑම් දාන්නෙ නැතුව ඔයාලට ලබාගන්න පුළුවන් සේරම ලබාගන්න පුළුවන් විදිය දේවල් කරලත් බැනුම් අහනවා...
සමහර අය මට බැන්න කියලා මට ඇත්තටම ගානක් නෑ .. මට ඒ අය ගැන තියෙන්නේ ඇත්තටම දුකක් ...
මම දන්නවා ලංකාවේ බොහෝ දෙනෙක් බොරුවට තමා කැමති.. එහෙමයි කියලා මට ඔයාලව රවට්ටලා බොරු දේවල් දාන්න ඕන නෑ..
කියන්න තියෙන දේ කෙලින් කියනවා.. ගේමක් ගහන උන් දන්නවා මං මොනවද කියන්නේ මේව ඇත්තද කියල..
රැවටෙන්න ඕන නැති අය විතරක් මගේ චැනල් එකේ ඉන්න.. අනිත් අය වගේ සීනි බෝල කතා කියලා මම හොරතල් කරන්නේ නම් නෑ..
මම කියන දේ කරන්න ටිකක් අමාරු වෙන්න පුළුවන් හරියට අල්ලගත්තොත් අනිවාර්යෙන්ම ගොඩ යනවා...
ඇත්ත තිත්තයි යාලුවා... මතක තියා ගන්න සුදු ඇඳගත් හැමෝම සුද්දවන්තයෝ නෙවෙයි ...
ඒවා ගැන කවුරුත් කියන්නේ නෑ.. | 2 604 |
| 7 | Sin texto... | 2 042 |
| 8 | Binance පාවිච්චි කරන හැමෝගෙන්ම Help එකක් ඕන🔥
පහල ලින්ක් එකෙන් Log වෙලා මගේ Binance Square Profile එකට Follow & Vote එකක් දාන්න.
1. Follow කරන්න
2. Vote කරන්න
මෙන්න ලින්ක් එක. (බලමු ඇත්තටම මට ආදරය කරන සෙට් එක)
https://app.binance.com/uni-qr/cpro/SL_Tutorial?l=en&r=66036455&uc=app_square_share_link&us=telegram
#BinanceSquareCreatorAward | 2 412 |
| 9 | Good Morning . . Gym එකට ගියා යාළුවනේ. (ඇඟ හදාගන්නත් එපැයි😁 | 8 804 |
| 10 | DOGS New Update
ඔයාලඟ කොයින් කොපමණ ප්රමාණයක් තිබුණත් Binance withdraw කරන්න පුළුවන්..
මේ වීඩියෝ එක බලලා පුලුවන් තරම් ඉක්මනට Binance withdrawරගන්න.
Video Link - https://youtu.be/qnT88PSw4e0?si=tG7uQKRXXj1H_Qe9 | 2 204 |
| 11 | Dogs airdrop එකේ ලොකු වෙනස්කම් කිහිපයක් වෙනවා.. Binance එකට අපිට දාගන්නත් පුළුවන්.. පුළුවන් තරම් ඉක්මනට වීඩියෝ එකක් අරගෙන එන්නම්. 🔥🔥🔥 | 2 130 |
| 12 | Good Morning 🔥🔥❤️ | 2 618 |
| 13 | 💰 Group එකට අලුතින් Join උන හැමෝම අනිවාර්යයෙන්ම මේක බලන්න.
මේ අකවුන්ට් එකක් ඔයාලට අනිවාර්යෙන්ම තියෙන්න ඕනේ.✅
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://youtu.be/rcWY8OZO7io?si=u4Z4OxlVN8vf4ugj
ඒ වගේම අකවුන්ට් එකක් හදාගනිද්දි වාසි ගොඩක් ලබාගන්න පුළුවන්..
1. 10 % trading free ජීවිත කාලයටම අඩු කරගන්න පුළුවන්
2. 100 USDT trading rebate vouchers නොමිලේ ලබාගන්න පුළුවන්.
උඩ වීඩියෝ එකේ ඔයාලට ඒ හැම දේම ලබා ගන්න හැටි පියවරෙන් පියවර කියලා දීලා තියෙනවා.
එහෙනම් පරක්කු වෙන්න එපා වීඩියෝ එක බලලා account එකක් හදාගන්න.🤘🤘💰💰
පාඨමාලාව පටන් ගද්දී මේ අකවුන්ට් එක අනිවාර්යෙන්ම තියෙන්න ඕනේ ඒක නිසා හැමෝම අනිවාර්යෙන්ම අකවුන්ට් එක හදාගන්න👆👆👆👆👆 | 2 628 |
| 14 | Mensaje de voz | 2 301 |
| 15 | Zoom pro is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: *Binance free course sinhala*
Time: Aug 17, 2024 08:00 PM Colombo
Join Zoom Meeting
https://us06web.zoom.us/j/82644076968?pwd=DxzGJcYOh1O6PIY0hitkSOjfvg0LXY.1
Meeting ID: 826 4407 6968
Passcode: 819582
--- | 2 674 |
| 16 | https://t.me/binancesltutorial | 2 790 |
| 17 | නොමිලේ පන්තිය පවත්වන්න අඩුම ගානේ සිසුන් දාහක් වත් ඕනේ. නැත්නම් සූම් එකෙන් කරන එක පාඩුයි.. ඉගෙන ගන්න කැමති ඔයාලගේ යාළුවන්ට මේ ගෘප් එක ශෙයා කරන්න. ( ළමයි එක් කෙනෙක් හිටියත් මේ පාර අනිවාර්යෙන්ම පංතිය කරනවා.. සූම් එකෙන් කරනවනම් තමා ළමයි දාහක් වත් ඉන්න ඕනේ.. පුළුවන් තරම් මේ පංතිය ගැන ඔයාලගේ යාළුවන්ව දැනුවත් කරන්න. | 3 030 |
| 18 | ගිය පාර වගේ කෝස් කඩාකප්පල් කරන සංගමයෙන් මේ පාරත් පැමිණෙයිද දන්නෙ නෑ.. ගිය පාර පංතිය කරන වෙලාවේ 18 + photos video dagena zoom එකෙන් කරපු පංතිය කරන්න දුන්නේ නෑ.. මේ පාර නම් ඔය සෙට් එක අනිවාර්යෙන්ම හලන්න ඕනේ.. | 2 603 |
| 19 | Good Morning 🌄🌄 | 2 517 |
| 20 | හෙට සූම් මීටින් එකක් දාගමු. | 2 947 |
