es
Feedback
متنسانيش || 𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕗𝕠𝕣𝕘𝕖𝕥 𝕞𝕖

متنسانيش || 𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕗𝕠𝕣𝕘𝕖𝕥 𝕞𝕖

Ir al canal en Telegram

صلِّ على سيدنا محمد

Mostrar más
608
Suscriptores
-124 horas
+17 días
-1130 días
Archivo de publicaciones
يا مصر بتعمليها ازاي😂❤️

*(واصبر لحكم ربك فإنك بأعيننا)*

ريح بالك لو نصيبك هتاخدها اعمل اللي عليك وملكش دعوه

الله يعلم ما نخفي

لو في عمليه تخرجك من البال لعمتها لو التمن اي

أعودُ إلى نفس الأماكِن التي كُنا نلتقِي فيها الأماكِن التي أصبَحت شاهدة على كلِ ما كانَ بيننا ، أجلسُ هناك وحدي أبحثُ عن بقاياكَ في الهواء . أتَسائل كيفَ تحول كلُ شيءٍ إلى فراغ ؟

يكفي في هذه الدنيا أن يتذكرك أحدهم في مكان ما من العالم ثم يبتسم لطيفك الغائب، يكفي أن تكون طيبًا في ذاكرة أحد.
- أحمد خالد توفيق.

هييجي يوم عشوائي كده، هتبطل تشوف الاستوريز، وهترد متأخر رغم إنك أونلاين، وهتقفل الActive Now، ومش هتفتح الشاتات، وهتبطل تتكلم في الجروبات ومش هترجع تاني هيبقي دا اسلوب حياتك. ولما تتحول للشخص دا، اعرف إنك كدا خلاص وصلت يا معلم..

Repost from N/a
«يا ربّ يا حبيبي.. هذا أنا الذي تَعلَم، وعَثَراتي التي تَرىٰ، وخُطاي التي أحاول، وتفاصيلي التي أعيش! تعلَمُ عنّي أكثر منّي، وتُدبّر لي دقائق الأمور، أعِنّي عَلَيّ، وخُذ بيَدي، أقِم قلبي على ثغرٍ تُحبّه، أقِمني حيث ترضى، واجعَلني مؤمنًا قويًّا بك، سائرًا إليك.»

‏"ماتَ الترقُّب بيننا ، لا أنتَ تتوقَّع مجيئي ولا أنا أنتظرك."

- لما بلاقي الشخص اللِ بحبه بيعمل لِـ غيࢪيِ اللِ بيعمله معايا بڪࢪهه ⊁ .

"عمرك سألت نفسك ليه بنحب نجلد ذاتنا؟ ليه لو عملنا 9 حاجات صح، بنسيب كل ده ونركز على الحاجة الوحيدة اللي عملناها غلط؟ دماغنا دي عامله زي تطبيق شغال في الخلفية 24 ساعة، بيطلع لنا أخطاء من سنين، وبيفكرنا بمواقف محرجة حصلت في ابتدائي، ومحتاجين 'نعمل ريستارت' للحوار ده. أحياناً بيبقى كل اللي محتاجه الواحد إنه يبطل 'يحلل' كل حاجة، ويبطل 'يفسر' حركات الناس، ويعيش اللحظة من غير ما يحاول يربطها بنظرية مؤامرة. الحياة مش لغز، هي بس شوية أيام بتعدي، فلو عرفت تضحك على مواقفك العبيطة بدل ما تبكي عليها، فأنت كده كسبت جزء كبير من المعركة."

چوين هنا يا حبايبي👇❤️ https://t.me/Naltqy1/2300 للتبادل تعالى هنا: @tbadol69bot

⁣ل تــبــادل @Ufgkj67gi منبع من اެݪݪطف🥹🤎" https://t.me/M_a_n_B_a_a_jo

⁣ - لـِ تــبــادل @Ufgkj67gi حَـكَـاوِي الـقـلُـوب💞↻". https://t.me/H_a_k_a_w_y_jo

⁣- لـِ تــبــادل @Ufgkj67gi - أهل لي بعناق ؟ https://t.me/j_o_0_o_24 ---- -

⁣ - لـِ تــبــادل @Ufgkj67gi ⤶رُكــنـِـي الـهَـادِئ ˚ 𐙚𓍢ִ໋⁩ https://t.me/R_o_k_n_y_jo

وتعلمُ أني سقيم وتعلمُ أني لا أعلمُ خيري وتعلمُ أني خائف، وتعلمُ أني بحاجة إلي زاد كبير من الصّبر فلا تتركني لنفسي ، كي لا أضيعها .