متنسانيش || 𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕗𝕠𝕣𝕘𝕖𝕥 𝕞𝕖
Ir al canal en Telegram
608
Suscriptores
-124 horas
+17 días
-1130 días
Archivo de publicaciones
أعودُ إلى نفس الأماكِن
التي كُنا نلتقِي فيها
الأماكِن التي أصبَحت
شاهدة على كلِ ما كانَ
بيننا ، أجلسُ هناك وحدي
أبحثُ عن بقاياكَ في الهواء .
أتَسائل كيفَ تحول كلُ شيءٍ إلى فراغ ؟
يكفي في هذه الدنيا أن يتذكرك أحدهم في مكان ما من العالم ثم يبتسم لطيفك الغائب، يكفي أن تكون طيبًا في ذاكرة أحد.
- أحمد خالد توفيق.
Repost from رَوْنق࣪ ۪ 𐚁̸ .
هييجي يوم عشوائي كده،
هتبطل تشوف الاستوريز، وهترد متأخر رغم إنك أونلاين، وهتقفل الActive Now، ومش هتفتح الشاتات، وهتبطل تتكلم في الجروبات ومش هترجع تاني هيبقي دا اسلوب حياتك.
ولما تتحول للشخص دا، اعرف إنك كدا خلاص وصلت يا معلم..
Repost from N/a
«يا ربّ يا حبيبي..
هذا أنا الذي تَعلَم، وعَثَراتي التي تَرىٰ، وخُطاي التي أحاول، وتفاصيلي التي أعيش!
تعلَمُ عنّي أكثر منّي، وتُدبّر لي دقائق الأمور، أعِنّي عَلَيّ، وخُذ بيَدي، أقِم قلبي على ثغرٍ تُحبّه، أقِمني حيث ترضى، واجعَلني مؤمنًا قويًّا بك، سائرًا إليك.»
Repost from ↫كـيْـفَ هُـنْـتُ ؟
"ماتَ الترقُّب بيننا ،
لا أنتَ تتوقَّع مجيئي
ولا أنا أنتظرك."
Repost from ⤸ أمـولة'ة ١٤٢٩هـ .
-
لما بلاقي الشخص اللِ بحبه بيعمل لِـ غيࢪيِ اللِ بيعمله معايا بڪࢪهه ⊁ .
Repost from 𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒑
"عمرك سألت نفسك ليه بنحب نجلد ذاتنا؟ ليه لو عملنا 9 حاجات صح، بنسيب كل ده ونركز على الحاجة الوحيدة اللي عملناها غلط؟ دماغنا دي عامله زي تطبيق شغال في الخلفية 24 ساعة، بيطلع لنا أخطاء من سنين، وبيفكرنا بمواقف محرجة حصلت في ابتدائي، ومحتاجين 'نعمل ريستارت' للحوار ده. أحياناً بيبقى كل اللي محتاجه الواحد إنه يبطل 'يحلل' كل حاجة، ويبطل 'يفسر' حركات الناس، ويعيش اللحظة من غير ما يحاول يربطها بنظرية مؤامرة. الحياة مش لغز، هي بس شوية أيام بتعدي، فلو عرفت تضحك على مواقفك العبيطة بدل ما تبكي عليها، فأنت كده كسبت جزء كبير من المعركة."
چوين هنا يا حبايبي👇❤️
https://t.me/Naltqy1/2300
للتبادل تعالى هنا: @tbadol69bot ✨
- لـِ تــبــادل @Ufgkj67gi
حَـكَـاوِي الـقـلُـوب💞↻".
https://t.me/H_a_k_a_w_y_jo
- لـِ تــبــادل @Ufgkj67gi
- أهل لي بعناق ؟
https://t.me/j_o_0_o_24
----
-
- لـِ تــبــادل @Ufgkj67gi
⤶رُكــنـِـي الـهَـادِئ ˚ 𐙚𓍢ִ໋
https://t.me/R_o_k_n_y_jo
وتعلمُ أني سقيم
وتعلمُ أني لا أعلمُ خيري
وتعلمُ أني خائف،
وتعلمُ أني بحاجة إلي زاد كبير من الصّبر
فلا تتركني لنفسي ، كي لا أضيعها .
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
