es
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Ir al canal en Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Mostrar más
Irán34 149La categoría no está especificada
8 646
Suscriptores
-4024 horas
-4 3617 días
+69630 días
Archivo de publicaciones
بیچاره من که جزو کل چیزایی که متین گفت قرار میگیرم 😂 از یوتیوبرش بگیر تا باگ بانتی

دوست دختر کانفیگ استارلینک فروش که به دوست پسرش رایگان کانفیگ بده پی 😭🤣

آره خلاصه دوستان در جریان باشید
آره خلاصه دوستان در جریان باشید

همچی رو قطع کردن! خیلی دیتاسنتر ها کامل حتی اتصال داخلشون‌هم قطع شده خیلی های دیگه رفتن پشت ایپی های ۱۰ و اینترانت اگر الان از ایران کسی وصله یا مثل من استارلینک کانفیگ داره یا سیم‌کارت سفیده

حالا فهمیدید چرا دیروز صبح داشتم بال بال میزدم که دارن کیر بدی میزنن تو شبکه؟!

کانفیگه فقط از تو نوتفیکیشن ها میشه جواب داد و کار کرد 😂

بزرگترین کیر دنیا تو کص ننه فیلترچی

کره شمالی

همین الان یهو جلو چشمام از ۷۵۰ تا آنلاین شد ۶۰۰ تا

ببین از آنلاینیای گروه چنل من میتونی بفهمی دیشب ۱۰۰۰ تا انلاین بودن با ۳۳۰۰ ممبر الان با ۳۶۰۰ تا ممبر ۷۰۰ نفر انلاینن که خیلیا هم استارلینکن

چند ساعتی هم دیروز کلا اینترنت و انتن و همه چی استان فارس قطع کامل بود

میگن دارن دیتاسنترارو میگان

برا عزیزی کانفیگ فرستادم فک کنم هنوز ندیده😂 حالاهمون کانفیگه فقط روی وای فای بالا میاد روی نت داده کار نمیکنه

دارن نتو شدید انگول میکنن😭 نکنید کثافتا

چند دقیقه پیش ان

وای با شرکت فلان قراداد داریم و کمترین حجمش فلانه و ما آوردیم که مردم راحت تر کانکت بشن همش سیاه بازیه تعداد کانکشن و حجم متغییر ربطی به این کصشعرا نداره تو میخوای بیشتر بفروشی فقط

وای ما زیرساختمون گرونه و خفنه زیر ۴۰ گیگ تک کاربره نمی‌تونیم بدیم و کیر خر کصکش سر کیو کلاه میخوای بذاری؟

Mensaje de voz00:58

Mensaje de voz01:23

Mensaje de voz00:24