es
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Ir al canal en Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Mostrar más
Irán34 149La categoría no está especificada
8 668
Suscriptores
-4024 horas
-4 3617 días
+69630 días
Archivo de publicaciones
ببینید نگرش سیاسی هر فرد به خودش ربط داره ولی وقتی یه کانال داری یه رسانه داری نیم میلیون آدم توشن نباید نگرش سیاسی خودت رو قاطی فعالیت اون کانال کنی هرچی هستی برا خودت هستی وقتی تز مردمی بودن میای باید مردمی باشی الان اکثریت مردم کدوم طرفن؟ آفرین! تو کدوم طرفی؟ آفرین! پس نباید ساید سیاسی خودت رو دخیل کنی اگر صرفا این قضیه های اخیر نبود و تو استوری رو میذاشتی امکان نداشت صداشو در بیارم ولی چون قبل‌ترهم قطعه پازل های مختلفی رو دیدم که معما حل میکنن صلاح دیدم استوریت رو استناد کنم

سیم سفید‌ها قطع شدن مترجم‌هاش هم قطع شدن.

اوه پس مترجما تمام مدت وصل بودن و فایل ها هم آماده، صرفا فعالیت کردن زمان سوگواری زشت بوده

پس بگو چرا بعد شروع جنگ تا آخر هفته همونی که میدونیم انی پلاس فعالیت نکرد بعد یهو فعالیت کرد کلی انیمه گذاشت😂 سوگواری بوده نه اینکه به فکر این باشن مردم تو ایران نت ندارن

یوتیوبرم! منطقا اولین کاری که میکنم برای جمع کردن مستندات گرفتن اسکرین رکورد و ویدیوعه حالا پاک کن استوری رو😂😂😂
یوتیوبرم! منطقا اولین کاری که میکنم برای جمع کردن مستندات گرفتن اسکرین رکورد و ویدیوعه حالا پاک کن استوری رو😂😂😂

استوری رو پاک میکنی؟ ویدیوش هست 😂

اینم لینک مستندات گندکاری قبلی‌شون که اتفاقا یه پیام بالاتر هم یه توضیح روی سایت بت تبلیغ کردن دادم ببین قشنگ داره همچی بهمدیگه چفت میشه پازله لامصب https://t.me/luluch_code/19555

فک کردی نت قطعه منم قطعم اسکرین نمیگیرم؟ بیه 👍 پرونده انی پلاس/عنی پلاس تا همیشه بسته‌س و خایه مالیش احراز شد اون قضیه مدیری
فک کردی نت قطعه منم قطعم اسکرین نمیگیرم؟ بیه 👍 پرونده انی پلاس/عنی پلاس تا همیشه بسته‌س و خایه مالیش احراز شد اون قضیه مدیریتش جدا شده و ... هم با همین منتفیه چون کارای این به ظاهر مدیریت الانشونم با این استوری موسس به ظاهر قدیمشون یکیه و توی یه راستا هستش

و اینکه دوستان یه چیزی که باید بهش اشاره کنم هرجا رو دیدید مردمی بازی در میاره سایت بت تبلیغ می‌کنه خود نفوذیه! همه سایت بت های ایرانی که درگاه پرداخت ریالی دارن و الان کار میکنن وابسته به شبکه پویان مختاریه که خب موضع خایه مالیش توی دی مشخص شده برای همه جدای اینکه از مردم عادی هم کلی شاکی داره ولی توی ایران مورد توجه وزرای مختلف دولته!

با پروکسی چصکی وصلم کانفیگم برگرده رو مدار برم رو سیستم، چشم یه توضیح کوتاه میدم روش تایپ با گوشی سختمه

اسپوف تانل دقیقا چیه عزیزی؟ می‌تونی یه توضیحی بدی؟

عجب خری سواریما من و متین دهنمونو سرویس کردیم هی میگیم اسپوف تانل نزنید فعلا نیمیصرفد ابیوز می‌خورید از امنیت شبکه و... میان بالا سرتون نکن آقا نکن تویی که بلد نیستی درست انجامش بدی فوقش قطع میمونی دیگه نکن امنیت خودتو بگا نده

بعد سه روز بالاخره می‌خوام بخوابم سوالی چیزی هست پیوی با ناشناس بپرسید جواب میدم پیوی : @the_azizi ناشناس : https://t.me/HarfChatBot?start=the_azizi

برای منم فرستاده، تعبیرش تیر زد بهم این غزلش بود:
غزل شماره ۵۰ به دام زلف تو دل مبتلای خويشتن است بکش به غمزه که اينش سزای خويشتن است گرت ز دست برآيد مراد خاطر ما به دست باش که خيری به جای خويشتن است به جانت ای بت شيرين دهن که همچون شمع شبان تيره مرادم فنای خويشتن است چو رای عشق زدی با تو گفتم ای بلبل مکن که آن گل خندان برای خويشتن است به مشک چين و چگل نيست بوی گل محتاج که نافه‌هاش ز بند قبای خويشتن است مرو به خانه ارباب بی‌مروت دهر که گنج عافيتت در سرای خويشتن است بسوخت حافظ و در شرط عشقبازی او هنوز بر سر عهد و وفای خويشتن است

فال حافظ وسط قطعی میفرستی که چی آخه 😭😂
فال حافظ وسط قطعی میفرستی که چی آخه 😭😂

نشستیم ویس
نشستیم ویس

میتونید کلاینت تیم اسپیک رو از لینک زیر دانلود کنید توی شرایط فعلی حتی نسخه اندروید کرک شده https://teamspeakiran.ir/DownloadTeamspeak/

تیم اسپیک هروقت بیاید میتونید باهم حرف بزنیم 45.81.17.138:9670

درضمن به عنوان یه ایرانی تنها چیزی که از جزیره خارک دیدم مپش تو بتل فیلد 3 بود که همونم بازی آمریکایی بود