es
Feedback
'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

Ir al canal en Telegram

owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar

Mostrar más
499
Suscriptores
Sin datos24 horas
-47 días
-2430 días
Archivo de publicaciones
TASK TELE ‼️‼️ - salary : rm 0.02 - ss send bukti kt @ccaputryy - put trs pay ya - left hrm duit tu - https://t.me/jobunderputry

❤️ BERMINAT MAIN GAME / JOIN CONTEST ? MARI MASUK SINI KITE AD BUAT CONTEST TAU 🥰 https://t.me/+roA1_xesh-AwMzI1

❤️ TASK TELE [ 12/ 5 ] ✨ send qr and ss @urxenxy ✨ yang pernah join jangan join and left haram gaji ✨terus send ss beserta qr biar kami dapat pay terus 🐰 link 1 : 0.01/1 [ 50 slot ] 🐰NAK YANG RAJIN BUAT FILE SAHAJA RATE TINGGI TAU 👹 https://t.me/+JWUE-XdcPagyYTc1 🐰Link 2 : 0.02/1 [ 50 SLOT ] ✨ YANG RAJIN PROMOTE BOLEH JOIN YAA 👹 https://t.me/+5Pgj7SGXivdkOGM1 🎀 DO ALL GET 0.04/2

🤡TASK BY FIQ🤡 1sen/ ACC JOIN SS SEND DEKAT @Kfork_9 https://t.me/storeryca Join korang channel ni

task 0.20/1 acc Pm @nrlshaqiraa

Like gambar dibawah sebanyak mungkin❤️❤️ Dah Like mehh Pm @chocolate94 https://t.me/mpdisiniguys/805

dalamni nak tak template qr ? nae nak lanje 3 org terawal 🐻

OPEN ADMIN & NEED PROMOTER DALAM GROUP NI 👇 https://t.me/+L506xoI2NbpmMWZl ADMIN 👇 1 WEEK - RM 0.50 1 MONTH - RM 1.00 PERMANENT - RM 2 NEED PROMOTER 🔎 0.04/ PERJOIN PM @ptrydnia

🌟🌟🌟🌟 🌟🌟🌟🌟🌟🌟 ( UNDER PUTRY ) 🤍 PERLU LIKE N FOLLOW LINK https://vt.tiktok.com/ZSY1oPQpo/ ➡️ 0.03/PERJOIN 🔣 SS "LIKE N FOLLOW" HANTA DEKAT @ptrydnia 🔣 SEND USERNAME TIKTOK SEKALI 🔣 JANGAN LUPA SEND QR 🔣 NO LIMIT ACC 🔣 PAYMENT BILA SAYA DA CLOSE TASK 🔣 INFO LIST 👇 https://t.me/+L506xoI2NbpmMWZl

https://t.me/mpdisiniguys/790 ✨ tekan link ini dan react "❤️" ✨ screenshot dan send kepada @Mishashashu beserta QR code ✨ yang bnyk acc dialu-alukan 🥰

minta tolong react seikhlas hati 🫶🏼 claim mp kt @nisskutt https://t.me/mpdisiniguys/789 thankyou semoga dimewahkan rezeki

minta tolong react 🫶🏼 https://t.me/mpdisiniguys/789 nah mp = https://link.tngdigital.com.my/TtkcAgKrMAixdF398 thankyou semoga dimewahkan rezeki

sini la tlng put kjp 😞

https://t.me/jobunderputry/4782 meh tlng put react ❤️ astu claim mp ya , mri sayang ' ku smuaa . bole buat bnyk acc jg

terasa skit jerrr. sapu minyak gamat oke la ni.
terasa skit jerrr. sapu minyak gamat oke la ni.

i do it bcuz of my fam tau... bkn nye ada psg lain...

klau reason mintk break sbb fam bende tu mmg slh aku sgt" la mcm aku ni curang kat dia? ... paham.
klau reason mintk break sbb fam bende tu mmg slh aku sgt" la mcm aku ni curang kat dia? ... paham.