es
Feedback
⋆ ࣪ 𝓢𝔂𝓪𝓪 𝓢𝓽𝓸𝓻𝓮 & MP ᥫ᭡ ˖

⋆ ࣪ 𝓢𝔂𝓪𝓪 𝓢𝓽𝓸𝓻𝓮 & MP ᥫ᭡ ˖

Ir al canal en Telegram

🚩 Channel was restricted by Telegram

Mostrar más
Sin datos
Suscriptores
-524 horas
-167 días
-3630 días

Carga de datos en curso...

Canales Similares
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Nube de Etiquetas
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
abril '25
abril '25
+1 844
en 0 canales
marzo '250
en 0 canales
Get PRO
febrero '250
en 0 canales
Get PRO
enero '25
+1
en 0 canales
Get PRO
diciembre '240
en 0 canales
Get PRO
noviembre '240
en 0 canales
Get PRO
octubre '24
+1
en 0 canales
Get PRO
septiembre '24
+1
en 0 canales
Get PRO
agosto '24
+5
en 0 canales
Get PRO
julio '24
+3
en 0 canales
Get PRO
junio '24
+4
en 1 canales
Get PRO
mayo '24
+204
en 39 canales
Get PRO
abril '24
+1 621
en 54 canales
Get PRO
marzo '24
+597
en 9 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
11 abril0
10 abril+1 844
09 abril0
08 abril0
07 abril0
06 abril0
05 abril0
04 abril0
03 abril0
02 abril0
01 abril0
Publicaciones del Canal
This channel can’t be displayed because it violated Telegram's Terms of Service.

2
promo admin perm rm2.50 ( 5 slot ) kat ch @shhitsasecrett pm @lurvefiq klau nk
7
3
MOVIE PREMIUM🔥🍿 Haii uolsss tengah cari movie best2 ke tu? Quality terbaik 720p & 1080p dan juga pelbagai cerita yang menarik🍿🔥 mehh lekaihh pm http://www.wasap.my/60172500319/NakBeliMovie Listmovie : https://t.me/+liKgPDzw4IZjOTQ1 CH Utama Open Admin : https://t.me/thepandalizr
20
4
•task join group (1sen) https://t.me/+XPGQzrq1qdJlN2U9 - done join , ss & send kat @prettir0 - send qr sekali tau - tak boleh left ya . tq
20
5
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 JOB FILE ? ANYONE YANG BERMINAT NAK JOIN BOLE MASUK LINK DIBAWAH JOB FILE BY YANAWSP 😍 ! GAJI AROUND RM10-RM13 HANYA PERLU REST 5 HARI LPS BUAT FILE. BOLEH BOOK BANYAK FILE 🥰 LINK CH DISNI : https://t.me/+XpUECnVGA9tmNTQ1 owner @nanaflwers second @nanaaforryouuu SALRRY : https://t.me/+Sd9jF8LVrVE2NjBl NEWBIE TAK FAHAM PM YANA . YANA AJR STEP BY STEP 🥰
10
6
https://t.me/c/2303579564/10317 [ Link react ] https://t.me/+ZCnPrQDRGstjNzll [ Link ch ] 🪷meh tlg react sorry xde mp [ rules ] 🪷if mng nnt mp di ch ni https://t.me/shaastore19 🪷OPEN SWAP REACT [2 ACC] Thank you 💋
20
7
channel for sale 🎀🌷 ° RM 10 ( nego RM 6 ) ° ready to tf owner ° channel bekas contest ° boleh un admin ° nak jual sbb urgen
channel for sale 🎀🌷 ° RM 10 ( nego RM 6 ) ° ready to tf owner ° channel bekas contest ° boleh un admin ° nak jual sbb urgent mau guna duit interested ? kindly pm me ! @lurvefiq
11
8
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 PROMO NETFLIX❤️ SHARING‼️🤍 1 YEARS RM15 PRIVATE‼️🤍 1 YEARS RM20 BOLE SET PIN & NAMA✅ ALL DEVICE SUPPORT✅ FULL WARRANTY✅ BERMINAT PM @ifar_ifar : https://wasap.my/60164207412
11
9
task follow Instagram 🍫🫶🏻 𖣠˚₊𖹭 0.01/per acc 𖣠˚₊𖹭 unlimited acc 𖣠˚₊𖹭 follow ig & ss 𖣠˚₊𖹭 send ss + username ig dekat @pandainsta 𖣠˚₊𖹭 send sekali qr , tk send ? no payment ! 𖣠˚₊𖹭 satu acc pun send qr juga ya 𖣠˚₊𖹭 LATE PAY ( yg tk blh sabar jgn buat ) ALERT ❗️ > jgn tukar username [ if tukar no payment sbb saya list yang buat task ni jdi klau tukar malas mau cari ] > jgn push sya tuk pay [ klau tk blh tunggu di pay jgn buat ] > jgn unfoll sblm atau slps pay [ memang ku haramkan jk terus ] link ~ https://www.instagram.com/lurvefiq?igsh=YWFucjF5azdiaG4y
18
10
PAID PROMOTE BY @rez120938 NAK BUAT INCOME SEHARI MCM TU ? TEKAN LINK KAT BAWAH 🔗 bot: https://t.me/richwiwi_bot channel :ht
PAID PROMOTE BY @rez120938 NAK BUAT INCOME SEHARI MCM TU ? TEKAN LINK KAT BAWAH 🔗 bot: https://t.me/richwiwi_bot channel :https://t.me/mzplaycmy
8
11
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 JOB FILE ? ANYONE YANG BERMINAT NAK JOIN BOLE MASUK LINK DIBAWAH JOB FILE BY YANAWSP 😍 ! GAJI AROUND RM10-RM13 HANYA PERLU REST 5 HARI LPS BUAT FILE. BOLEH BOOK BANYAK FILE 🥰 LINK CH DISNI : https://t.me/+XpUECnVGA9tmNTQ1 owner @nanaflwers second @nanaaforryouuu SALRRY : https://t.me/+Sd9jF8LVrVE2NjBl NEWBIE TAK FAHAM PM YANA . YANA AJR STEP BY STEP 🥰
5
12
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 hi , group ni masi need team malay OPEN FOR MALAY ONLY RATE : 30ctc rm8/1 25-29ctc rm7/1 20-24ctc rm6/1 15-19ctc rm4/1 bawah 10ctc no pay malay yg mau buat file come join ii : https://chat.whatsapp.com/CDMFpnGmxs8DjDLztnX4Ol
6
13
TASK REACT 𓍢ִ໋🍓ᰔᩚ LINK REACT " 🍓 " ⤿ https://t.me/skybunnny/9332 tkbole saba late pay tkyh buat bole buat banyak acc if nak minta swap react pun bole 50+ acc late / fast rep jgn spam !! SEND SS DEKAT @who_raraa ᰔᩚ
10
14
Task react under rez Status: open 1acc/0.01 10 acc ke atas/0.02 Yang ada banyak acc buat lah 🥲 React "💋"only Link channel https://t.me/+ivBjo1viR7cxODhl Link react https://t.me/c/2433652037/3888 Send qr dan ss di @rez123098 Send qr. Takkan lah nak tunggu saya cakap 😭😭😭 LATE PAYMENT ❗️❗️
7
15
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 PROMO NETFLIX❤️ SHARING‼️🤍 1 YEARS RM15 PRIVATE‼️🤍 1 YEARS RM20 BOLE SET PIN & NAMA✅ ALL DEVICE SUPPORT✅ FULL WARRANTY✅ BERMINAT PM @ifar_ifar : https://wasap.my/60164207412
9
16
PAID PROMOTE [3/3] BY @rez120938 HII KORANG !! ADA TAK YANG SUKA TGK MOVIE/DRAMA TPI TK THU NK TGK KT MNE ? MEH JOIN CHANNEL NI , KT SITU ADA BYK MOVIE/DRAMA/CARTOON YG SRONOK II TAUU , MESTI KORANG PUAS HTI AND KLAU DH BELI CONFIRM REPEAT . DH LA MURAH PULAK TU 😍 list movie by tyhaa🍓 link channel : https://t.me/moviedramamurah 📌 - DRAMA BAWAH RM 3 - MOVIE BAWAH RM 1 - FREE REQ , MASA AMBIL DALAM 2 HINGGA 5 HARI SAHAJA🫰🏻 - OPEN DS MOVIE/TOPUP JUGA 🔥 DS MOVIE/DRAMA RM2❗️ DS TOPUP GAME RM2❗️ Berminat meh pm ⬇️ @teyhaauyy [ kkdg late reply sebb tk on tele, busy ] 🍓
8
17
join mp mau turun 2 channel https://t.me/+5fCHkITHkaAyYjBl https://t.me/shhitsasecrett
11
18
Task react under rez Status: open 1acc/0.01 10 acc ke atas/0.02 Yang ada banyak acc buat lah 🥲 React "💋"only Link channel https://t.me/+ivBjo1viR7cxODhl Link react https://t.me/c/2433652037/3888 Send qr dan ss di @rez123098 Send qr. Takkan lah nak tunggu saya cakap 😭😭😭 LATE PAYMENT ❗️❗️
9
19
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 hi , group ni masi need team malay OPEN FOR MALAY ONLY RATE : 30ctc rm8/1 25-29ctc rm7/1 20-24ctc rm6/1 15-19ctc rm4/1 bawah 10ctc no pay malay yg mau buat file come join ii : https://chat.whatsapp.com/CDMFpnGmxs8DjDLztnX4Ol
5
20
Task react under rez Status: open 1acc/0.01 10 acc ke atas/0.02 Yang ada banyak acc buat lah 🥲 React "💋"only Link channel https://t.me/+ivBjo1viR7cxODhl Link react https://t.me/c/2433652037/3888 Send qr dan ss di @rez123098 Send qr. Takkan lah nak tunggu saya cakap 😭😭😭 LATE PAYMENT ❗️❗️
2