es
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

Ir al canal en Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

Mostrar más
4 086
Suscriptores
+124 horas
-87 días
Sin datos30 días
Archivo de publicaciones
https://x.com/Efhamcrypto/status/1875588828037075372?t=ZAXWgsZjKlO8KXvnCVtQ1A&s=19 المقطع هينزل أن شاء الله علي قناة التليجرام فقط

Got the airdrop! What are you waiting for?
Got the airdrop! What are you waiting for?

سكواد.ايزي كريبتو متفعل حاليا علي Cattea يا شباب تقدروا تنضموا ليه

https://t.me/efhamcryptoOffecial/290?single ركزت علي EIGEN الفتره الاخيره بسبب دخول المحافظ الذكيه عند كل هبوط والحمدلله الأد
https://t.me/efhamcryptoOffecial/290?single ركزت علي EIGEN الفتره الاخيره بسبب دخول المحافظ الذكيه عند كل هبوط والحمدلله الأداء حتي الآن ممتاز تحليل العمله لا يزال قائم اختراق 4.41 مهم جدا لأهداف اعلي

علي البوت عندكم Milk Tea ودي هتكون هي اللي بتحدد عدد العملات اللي بيتم تعدينها يوميا من خلال رفع مستويات القوائم الثلاثه وده
+1
علي البوت عندكم Milk Tea ودي هتكون هي اللي بتحدد عدد العملات اللي بيتم تعدينها يوميا من خلال رفع مستويات القوائم الثلاثه وده بيكون من خلال ال PWS ودي أعتقد اللي هتكون مدفوعه

https://t.me/CatteaAIbot/gameapp?startapp=r_7_1694217 بوت Cettea احتمال كبير يبدأ كمان يومين النسخه الرئيسيه البوت ده مهم وهيكون شغلنا عليه من البدايه كل اللي هيشتغلوا النسخه التجريبيه هيجيلهم بونص لاتنسى الاشتراك

https://t.me/efhamcryptoOffecial/290?single تحليل العمله لا يزال ثابت وضيف عليها التجميع من المحافظ الذكيه مؤخرا
https://t.me/efhamcryptoOffecial/290?single تحليل العمله لا يزال ثابت وضيف عليها التجميع من المحافظ الذكيه مؤخرا

https://x.com/hawyta3ab/status/1874537104023449839?t=jP2t1Jif5_PrImdQwArD1A&s=19 أن شاء الله هدخل لايف علي قناة صديقي احمد ايزي كريبتو

https://x.com/Efhamcrypto/status/1873087725844492382?t=OCgFBoIUHDndmxtYpM2Vdw&s=19 تطبيق Icrypto Ai للمهتمين بيه شرح مبسط موفقين

البوت تقريبا هينقسم لجزئين جزء اللعبه وجزء التعدين جزء التعدين هيكون خاص أن المستوي بتاعك يعلي وده عن طريق Pow اللي انت شايفه
+1
البوت تقريبا هينقسم لجزئين جزء اللعبه وجزء التعدين جزء التعدين هيكون خاص أن المستوي بتاعك يعلي وده عن طريق Pow اللي انت شايفها فوق دي ودي أعتقد هتكون المدفوعه

https://x.com/Efhamcrypto/status/1873039043954684013?t=VJzPdZW6lt7rJ54FgmLBsA&s=19 دي معلومات عن البوت حاليا وصراحه انا ههتم بيه بعد Not Pixel

ادخل دائما علي Earn وحاول تنجز المهام
ادخل دائما علي Earn وحاول تنجز المهام

https://t.me/CatteaAIbot/gameapp?startapp=r_7_1694217 في وسط ملل السوق ده البوت ده ممكن يعمل أرباح جيده في المستقبل عباره عن صور معينه وانت بتحاول تتطابق 3 صور مع بعض اللعبه سهله والافضل عدم الاستهانه بالبوتات دي وأنا هحدثه من وقت للتاني

#Eigen العمله دي اخدناها من اسعار ممتازه بين 2.8 الي 2.24 حاليا واقفه فوق اقوي دعم عند 3.64 الدعم ده المفروض ميتكسرش بإغلاق ي
+2
#Eigen العمله دي اخدناها من اسعار ممتازه بين 2.8 الي 2.24 حاليا واقفه فوق اقوي دعم عند 3.64 الدعم ده المفروض ميتكسرش بإغلاق يومي لأننا بعدها ممكن نشوف دعم 2.94 الثبات اعلي دعم 3.64 واحتراق الهدف الاول 4.41 العمله عندها الأهداف الموضحه العمله بدا يدخلها محافظ الأموال الذكيه زي م هتشوفوا في الصوره رقم 2 وانخفاض التحويل الي المنصات أرجح عدم كسر الدعم الاخير والاستمرار للأهداف اذا معاك العمله من فتره معانا امورك تمام اذا جديد وقفك بعيد شويه 2.94 موفقين

https://x.com/Efhamcrypto/status/1871698471645757769?t=W8N48G7TTCGYi2HVZWELFA&s=19 العمله دي درجة خطورتها عاليه لكن اغلب مشاريع شبكة Eclipse اتكلمت عنها أنا شاريها بغرض التداول +الايردروب وهاحتفظ بيها فتره . عددد العملات 100 مليار الماركت كاب 1.748مليون

افضل شئ حاليا مراقبة شارت الاستحواذ والعملات البديله مش وقت قلت لكم نهائيا العملات لازم تخترق مقاومات قويه بزخم عشان نبدأ نحتفل ونقول سوق اخضر وخلافه أمامنا اسبوع تقريبا يتضح فيه الاتجاه بشكل كامل . لازلت إيجابي مع تحفظ علي شارت الاستحواذ الشهري . أما الاسبوعي واليومي جيدين بالتوفيق ومبروك للي اشتروا الهبوط الماضي سواء مضاربين أو مستثمرين

يكمل أن شاء الله هبوطه والقادم خير معانا الي نهاية العام
يكمل أن شاء الله هبوطه والقادم خير معانا الي نهاية العام

https://x.com/Efhamcrypto/status/1871178117118591131?t=HDhVGDWJoOc16oeW_5LHSA&s=19 نصيحه لو عندك اي عملات أو بتستخدم منصة Bitmart اسحبهم من عليها المنصه مشكوك في أمرها جدا حاليا

أنا مكمل في العمله ومش هخرج حاليا اذا مهتمين تعرفوا هاعمل ايه بالتوفيق 🌹 ص

#Apt المشروع والعمله كانت ماشيه بشكل جدا جيد وتأثرت بشكل سلبي مع ارتفاع الاستحواذ الاخير زي كل عملات السوق بعد كده حصل الخبر
#Apt المشروع والعمله كانت ماشيه بشكل جدا جيد وتأثرت بشكل سلبي مع ارتفاع الاستحواذ الاخير زي كل عملات السوق بعد كده حصل الخبر السلبي باستقالة المطور الرئيسي من المشروع وشوفنا أداء اسوء بسبب الخبر العمله كسرت دعم قوي جدا عند 9.56 ويفضل عدم اغلاق 3 ايام أسفله بعدها ممكن نكون نشوف اختبار لاخر دعم مهم عند 8.08 حاليا في تشبع بيعي كبير علي العمله وده ظاهر علي مؤشر ال RSI واستبعد كسر الدعم الاخير لان الكسر ده يدخل العمله في ترند هابط الايجابيه بالعوده اولا فوق مناطق ال 10.94 بعدها نشوف الهدف التاني عند 14.5 عندك حاليا طريقتين للتصرف خصوصا أن العمله لا تزال فوق مناطق التجميع اللي نزلتها الاول وضع وقف خساره عند 8.08 بإغلاق يومي واستغلال الكاش للدخول في عملات تانيه كتبديل مراكز التاني الاستمرار في المشروع والخروج حال الوصول للهدف المنطقي بالنسبالك . أنا بحاول اطرحلكم الحل اللي يرضي الجميع حاليا موفقين