es
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

Ir al canal en Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

Mostrar más
4 089
Suscriptores
+124 horas
-97 días
-130 días
Archivo de publicaciones
‏البتكوين حاليا 70 الف اختراق 76 ممكن نقول هنشوف اهداف اعلي غير كده علي الاغلب تذبذب في مناطق بين 70 الي63 مع امكانية تصحيح م
‏البتكوين حاليا 70 الف اختراق 76 ممكن نقول هنشوف اهداف اعلي غير كده علي الاغلب تذبذب في مناطق بين 70 الي63 مع امكانية تصحيح مباغت الي وزيارة مناطق 56 العملات البديله واتكلم فقط عن المشاريع القويه مش هتخسر كتير من قيمتها لان هبوطها اصبح مع الوقت اقل عنفا انا نزلت اكتر من عمله وحجزت مناطق دخول اولي ووضحت مناطق دخول تانيه في اكتر من بوست وفيديو ان شاء الله هنزل فيديو بكره لاكتر من عمله مجمعه وربنا ييسر الحال للجميع موفقين

‏قاعده مهمه في عالم التداول اطفئ المصابيح المهتزه وابعد عن كل سلبي وقت السلبيه وإيجابي وقت الايجابيه وصاحب آلالف سيناريو اغلا
‏قاعده مهمه في عالم التداول اطفئ المصابيح المهتزه وابعد عن كل سلبي وقت السلبيه وإيجابي وقت الايجابيه وصاحب آلالف سيناريو اغلاق اعلي 9.70 العمله تتجه لكسر الترند الهابط . ان شاء الله عن ‎#Avax اتحدث. x.com/i/status/20306…‎

المهتمين بمشروع #Apt https://x.com/i/status/2031089964436316546

‏✨✨الفيدرالي حاليا عنده مشكله مزدوجه الأولي بيانات سوق العمل السلبيه اللي صدرت 👇🏽 🚨البيانات كشفت عن فقدان مفاجئ لـ 92,000
‏✨✨الفيدرالي حاليا عنده مشكله مزدوجه الأولي بيانات سوق العمل السلبيه اللي صدرت 👇🏽 🚨البيانات كشفت عن فقدان مفاجئ لـ 92,000 وظيفة، مع ارتفاع معدل البطالة إلى 4.4%. هذا التراجع يكسر سلسلة النمو القوية ويضع علامات استفهام حول مرونة أكبر اقتصاد في العالم. 💫المشكله ان نسبة 4.4 هي نسبه غير جيده لانها تقترب من مناطق 4.5 ومن منطقة 5% نقدر نقول إن الاقتصاد داخل علي ركود . ✨اذا وصلت النسبه الي اعلي من 5% ف دي إشارة ركود مؤكد المشكله التانيه ✨الفيدرالي في الحاله دي المفروض يخفض الفائده لإنقاذ سوق العمل لكن ✨من الناحيه التانيه تأثير الحرب علي أسعار النفط وسلاسل الإمداد هيخلي اسعار الغذاء والطاقه ترتفع وده ممكن يعيد التضخم للارتفاع مره تانيه ،✨علي الأغلب الفيدرالي هيقوم مره تانيه بالتثبيت ومراقبة الوضع لكن استمرار معاناة سوق العمل أمر سلبي علي كل الأسواق الاستثمارية.

جمعه مباركه عليكم اجمعين 🌹

photo content

‏في عملة ذكاء صناعي ✨انكماشيه ✨فريق قوي ✨ادائها ممتاز دائما مع كل ارتداد ✨موجوده في كل المنصات الكبيره . ✨تعتبر اقدم عمله في مجال الذكاء الصناعي ✨محدش بيتكلم عنها تقريبا . تحبوا تخاطروا ولا السوق والظروف مخوفاكم ؟! 👍 نخاطر 🙈لا خايفين

‏عملة ‎#Near ارفع وقف الخساره لو. مضارب لو مستثمر تابع الفيديو وشوف تحليل العمله والحمد والشكر لله x.com/i/status/20271…‎

‏صباحكم خير . الاحداث الاخيره حصلت في يومين من هجوم علي إيران الي مقتل خامنئي الأسواق هتظهر نتيجة الأحداث دي مع افتتاح الأسواق اليوم . لكن خام برنت بيرتفع واللي عايش في أوروبا شايف اسعار الوقود ترتفع اليوم سعر الذهب الي 5400 انا منتظر افتتاح الأسواق بعدها نحدد باذن الله موفقين ♥️🌹

‏✨تاثير الحرب علي إيران ✨✨الذهب : صعد سعر الذهب الي 5200 للاونصه مع توقعات بوصوله الي 6000 حال استمرت الأوضاع علي الشكل ده ✨خ
‏✨تاثير الحرب علي إيران ✨✨الذهب : صعد سعر الذهب الي 5200 للاونصه مع توقعات بوصوله الي 6000 حال استمرت الأوضاع علي الشكل ده ✨خام برنت : ارتفع الي 73 دولار مع توقعات بوصوله الي 80 . ✨✨العملات الرقميه : المستثمرين ابتعدوا عن الأسواق الخطيره ومنها سوق الكريبتو وقاموا أما بتوفير سيوله أو تخذينها في الذهب . ✨✨الحاصل رد فعل علي ازمه أو بوادر ازمه عالميه ووقت الأزمات هو افضل وقت لفرز السوق سواء عملات ، أسهم والبحث عن فرص . ‎#إيران ‎#اقتصاد ‎#الذهب ‎#النفط ‎#البورصة_العالمية ‎#أسواق_المال

‏جمعه مباركه عليكم جميعا 🌹♥️!

‏مين فاكر تحليل عملة ‎#Near العمله لازم تحافظ علي الدعم ده لانه اهم دعم يحفظ سعرها الشبكه دي من أكبر الشبكات المظلومه ومن افض
‏مين فاكر تحليل عملة ‎#Near العمله لازم تحافظ علي الدعم ده لانه اهم دعم يحفظ سعرها الشبكه دي من أكبر الشبكات المظلومه ومن افضل الشبكات الداعمه لقطاع الذكاء الصناعي .

‏غدا هيتم الاعلان عن أرباح شركة ‎#Nvidia للربع الرابع من عام 2025 البيانات دي مهمه لاسواق التكنولوجيا وتقنية الذكاء الاصطناعي
‏غدا هيتم الاعلان عن أرباح شركة ‎#Nvidia للربع الرابع من عام 2025 البيانات دي مهمه لاسواق التكنولوجيا وتقنية الذكاء الاصطناعي. الاعلان هيكون تقريبا الساعه 11:00 مساء بتوقيت القاهره .

‏ليه شبكة ‎#Avax تعتبر شبكه مهمه وقويه في السوق الاول لازم نفهم المشكلة اللي بنواجهها في البيتكوين والإيثيريوم. ا لبيتكوين بي
‏ليه شبكة ‎#Avax تعتبر شبكه مهمه وقويه في السوق الاول لازم نفهم المشكلة اللي بنواجهها في البيتكوين والإيثيريوم. ا لبيتكوين بيعالج حوالي 7 عمليات في الثانية، والإيثيريوم حوالي 15. ده بيخلي الشبكة بطيئة والرسوم غالية جداً وقت الضغط. أفالانش جت ببروتوكول إجماع (Consensus Protocol) بدل ما كل النودز (Nodes) توافق على كل عملية بالتتابع، أفالانش بتستخدم طريقة 'التصويت العشوائي' اللي بتخلي الشبكة توصل لقرار نهائي في أقل من ثانيتين! ده بيخليها قادرة تعالج أكتر من 4500 عملية في الثانية الواحدة شبكة ‎#Avwx بتتكون من 3 اجزاء اساسيه X-Chain: دي مخصصة لإنشاء وتبادل الأصول الرقمية (العملات). P-Chain: دي المسؤولة عن تنظيم الشبكة وعمليات الـ Staking والـ Subnets (الشبكات الفرعية). C-Chain: ودي الأهم للمستخدم العادي، لأنها متوافقة تماماً مع 'إيثيريوم' (EVM). يعني أي تطبيق شغال على إيثيريوم يقدر يتنقل لأفالانش بضغطة زر وبسرعة عاليه شبكة ‎#Avax لايزال تحليلها ساري زي م نزلته من فتره وان شاء الله نتوفق جميعا

جمعه مباركه عليكم اجمعين 🌹