es
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Ir al canal en Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Mostrar más
1 125
Suscriptores
+724 horas
+367 días
+12930 días
Archivo de publicaciones
با ک هم تموم میشه

:)

نه وایسا

از هرچی ادم اسمش با د شروع میشه عصبانیم

واقعا

چقدر خوابم میاد ولی نمیخوابم

عجب

ناراحتم چرا این فور خورد

رفیق

دوست کلمه ضعیفه

دوست

پس چیم؟

اه

ه

چرا داداشیتت

نه

اونم خوبه به هرحال که اتنا داداشیمه

م

من فقط دودول زنم میخورخ

واقعا میخواستم سرمو بکوبم به دیوار