es
Feedback
D Rez

D Rez

Ir al canal en Telegram
231
Suscriptores
+124 horas
+27 días
+430 días
Archivo de publicaciones
خوش بگذره امشب

۹ تا و نصف اکس دارم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ یا زرتشت کدومشون یعنیچ

ایدت عالیه

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ امشب چنتا ترک پلاگ بذار چنلت داشی

خواهر کارلو

بنظرتون کی میتونه باشه

درود به شرفت

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ به هرحال عمر گران خرج کص بازی شده

کدومشون

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ فکرکنم دلت برای اکست تنگ شده رضا

مرگ بر ناموس کارلو

آقا مادر اکثرتون با ارزن روپایی میزنه

یا زرتشت

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ یا زرتشت تجربه رو

مشخصه از تجربه میگی

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ نه فقط کصسون نبضی میشه https://t.me/EastsideDrez/3353

باشه

بفرست مشخصاتشو

رضااا