es
Feedback
ڪارپولیوم🦷𝘬𝘢𝘳𝘱𝘰𝘭𝘪𝘺𝘰𝘮

ڪارپولیوم🦷𝘬𝘢𝘳𝘱𝘰𝘭𝘪𝘺𝘰𝘮

Ir al canal en Telegram

خدا رحیمه! ✨️ᴸᵉᵗ'ˢ ˡⁱᵛᵉ ᵒᵘʳ ᵈʳᵉᵃᵐˢ✨️ 🦷 دانشجوی طفلکی [ترم 6/12] (کارپول: همون شیشه ماده بی حسیِ دندونپزشکی🪿) 🌊 درگریختن رستگاری نیست بمان و چیزی از خودت بساز که نشکند 💎 🐳اینجا بگو بهم: 🫂http://t.me/HidenChat_Bot?start=118393827

Mostrar más
2 687
Suscriptores
+724 horas
+227 días
+17030 días
Archivo de publicaciones
چونکه دخملیام اینجوری حتی تو شرایط سخت هم میخونن، پس لایق کلی تعریف و بوجی موجی هستن🧚🏻‍♀🫶🏻🎀
چونکه دخملیام اینجوری حتی تو شرایط سخت هم میخونن، پس لایق کلی تعریف و بوجی موجی هستن🧚🏻‍♀🫶🏻🎀

Baby blue🌊🧚🏻‍♀️
+1
Baby blue🌊🧚🏻‍♀️

ها؟ تو دیگه کی هستی؟
ها؟ تو دیگه کی هستی؟

🍒🫐🍓🥥🍍🍇🍉🍑🥭🍈

درسته که از گرمای تابستون متنفرم،ولی میتونم با میوه هاش ازدباج کنمممم🥹💍😭

اها چرا روسیه و قبرس و ترکیه هم میتونن این رویا رو محقق کنن🫶🏻

مگر دانشگاهی به اسم رویا و خیال🫶🏻

سلام یه سوال دانشگاهی هست که بزاره بدون کنکور وارد رشته دندون بشیم؟

☁️🫐🦢🌑
+1
☁️🫐🦢🌑

تفلدِ بِستی مبارکممم💅🏻🧚🏻‍♀️🍓🎂✨
+2
تفلدِ بِستی مبارکممم💅🏻🧚🏻‍♀️🍓🎂✨

بچه هاااا! تو اسنپ آهنگِ [دیشب تو خواب هلال ماهو دیدم] پلی شد. بعد من یهو دوستمو نگاه کردم و اون کلمه معروفی که موقع پلی این آهنگ باید گفت رو لب زدم و بعد خندیدیم! بعد دیدم راننده خندید آهنگو عوض کرد! ای وای از خجالت اب شدمممم😭😂 خدا بکشتت نرگسسسس😭😂

حتی اسنپهای بالاشهر هم باکلاسن💅🏻🚙

ی گروه نشستن تو سلف، بعد بلنددددد بلنددددد باهم میخندن! بعد ن یک بار نه دوبار! واقعا جاش نیست بلند شم صندلی رو بکنم تو دهنشون؟🥹👈🏻👉🏻🪑

خوشحال کردن من اصلا سخت نیست💅🏻💆🏻‍♀️:یا برام انبه و موز و توتفرنگی شو، یا برام انبه 🥭و موز 🍌و توت فرنگی بیار🍓.
خوشحال کردن من اصلا سخت نیست💅🏻💆🏻‍♀️:یا برام انبه و موز و توتفرنگی شو، یا برام انبه 🥭و موز 🍌و توت فرنگی بیار🍓.

به شما از فرفریام سلام👩🏻‍🦱🌤️☕️
+1
به شما از فرفریام سلام👩🏻‍🦱🌤️☕️

واهاهاهایییی به عنوان یک موفرفری امشب برای اولین بار فینگر رولینگ کردن رو یاد گرفتمممم😭🥹 چقدر بامزه اسسسس! مرسی از اکسپلور🫶🏻

ترو خدا حمایت کنید
ترو خدا حمایت کنید