es
Feedback
𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

Ir al canal en Telegram

koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot

Mostrar más
1 979
Suscriptores
Sin datos24 horas
+67 días
+7830 días
Archivo de publicaciones
بیا درست کنیم😔

sticker.webp0.11 KB

بچه میخوام

خانواده خوشبخت(الکی) #diego #haru
+1
خانواده خوشبخت(الکی) #diego #haru

Clip studio paint

هاایی میشه یه سوال بپرسم با چی مانهوات میکشی من عاشقشم ولی بدبختانه با هرچی میکشم اصلا خوب در نمیاد:»

دارم براتون تولید محتوا امگاورسی میکنم ☝️🏻
دارم براتون تولید محتوا امگاورسی میکنم ☝️🏻

sticker.webp0.18 KB

منظورم اگر دوست داشتید(🔪)جوین بدید بود

https://t.me/itstartarus/12976 یعنی چی اگه دوست داشتید باید جوین بدین🤬

sticker.webp0.18 KB

شاپ زدم اگر دوست داشتید جوین بدید

Repost from Koyo’s Shop !
- قیمت هر عدد ۲۰۰✨ - قیمت ست ۳۵۰💗💗 ⭐📼جهت سفارش به ایدی زیر پیام بدید ‌👁️‍🗨️ @l1l1l1lx
+1
- قیمت هر عدد ۲۰۰✨ - قیمت ست ۳۵۰💗💗 ⭐📼جهت سفارش به ایدی زیر پیام بدید        ‌👁️‍🗨️ @l1l1l1lx

اینارو دیشب تحویل گرفتم🥱
+1
اینارو دیشب تحویل گرفتم🥱

این دیدگاه منه میتونه برای بقیه متفاوت باشه بنظرم به عنوان یه هنرمند اول باید به زبون کشور خودت محتواتو ارائه بدی دقیقا مثل یه ارتیست کره ای یا چینی یا ژاپنی شما خیلی کم می بینید یا اصلا نمی بینید که بخوان به زبون انگلیسی چپتراشونو بدن بیرون تاحالا پیش نیومده....اون چپترارو خود مخاطبای انگلیسی زبانش یا از جاهای دیگه خودشون ترجمه میکنن حتی ارتیست هم اینکارو نمیکنه

چرا دروغ بگم من سر وبتون هم همین دیدگاهو داشتم دلم میخواست چپترا اول زبون فارسی باشه و جایی آپلود بشه که میدونم به اون مخاطب ایرانی وصل میشم، باید ترجمه شده به زبون انگلیسی باشه نه ترجمه شده زبون فارسی حالا الان بخاطر شرایط کشور تو وضعیت بدی هستیم اگر شرایط بهتر بود برای همه ما این وضعیت خیلی فرق داشت

و این مساوی با بیخیال شدن داشتن مخاطب ایرانی میشه، من بقیه رو نمیدونم اما من ترجیحم داشتن مخاطب ایرانی بوده همیشه شاید اگر یه خارجی از کارام تعریف کنه اونقدر منو خوشحال نکنه که یه مخاطب ایرانی اینکارو میکنه شاید حتی اگر مهاجرت و درآمد داشتن باعث بشه از شرایط راضی باشم باز ته دلم این افکار باشه که چرا نتونستم داخل ایران همین کارو کنم و یه درآمد خوب داشته باشم چرا من نباید این بخش از خودمو صرف کشور خودم بکنم مخاطبی که ایرانی هست.

موضوع اینجاس ما به عنوان ارتیست ایرانی هرچقدر هم یک روزی کارمون خوب باشه باز برای نزدیک شدن به همون چند درصدی که میخوایم برای پیشرفت خودمون در واقع باید بیرون از ایران باشیم که شغل درست حسابی داشته باشیم و یه درآمدی که به ادم انگیزه پیشرفت کردن رو بده

اتفاقا من اوندفعه داشتم درباره این حرف زدم که ایکاش افرادی مثل شما همینطوری بیشتر بشن. واقعا ارزش آرتیست هایی مثل شما خیلی بیشتر از آرتیستای خارجیه😭🙇🏻‍♀

من تنها جایی که برام مفید بود هنرستان بود که رشتم انیمیشن بود