es
Feedback
02:08

02:08

Ir al canal en Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Mostrar más
852
Suscriptores
-224 horas
+17 días
+130 días
Archivo de publicaciones
photo content

حتی وقتی که تو کانادا هم دیده نمیشه، باز تو یه چیزی میگیری مَرد بذار یه بار دلم خوش باشه که یه چیزیو از دست دادی اونجا. عه

Repost from irrealis
اما چند ساعت قبل از اینکه بیاد پیش شما ازش خداحافظی کردم
اما چند ساعت قبل از اینکه بیاد پیش شما ازش خداحافظی کردم

http://t.me/HidenChat_Bot?start=1155324413 لینک ناشناس برای فرستادن عکس هاتون اگر زیاد باشه استوری هم میکنم (البته فالور زیادی ندارم)

‌ 🤳 برای عکس گرفتن از ماه با موبایل این چند مرحله رو عملی کنین: یک: ایزوی ISO گوشی رو بذارین روی ۱۰۰ الی ۲۰۰ دو: سرعت شاتر رو بذارین روی ۱۲۵۰ تا ۱۵۰۰ ثانیه سه: سعی کنین که دستتون نلرزه چهار: White Balance رو روی ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ بذارین پنج: Exposure رو تا حد ممکن کم کنین شش: زوم کنین و بینگو! عکستونو بگیرین ‌

photo content

زمین تخت گراها امشب منتظر چنین صحنه ای باشند 😌
زمین تخت گراها امشب منتظر چنین صحنه ای باشند 😌

برای این شب لینک ناشناس رو میذارم تا عکس هارو بفرستید

‌ 🔍 راهنمای تماشای ماه گرفتگی یکشنبه ۱۶ شهریور 🌔 از دستش ندید که خسوف کامل بعدی که از ایران میشه دید، در آخرین روز سال ۲۰۲۸ رخ میده. 🌚 خسوف امشبو در هرجای ایران میشه دید پس خیالتون راحت باشه. هیچ خطری هم برای چشمتون یا حس و حالتون یا اگر حامله اید برای جنین توی شکمتون نداره. خیالتون از این بابت هم راحت. ❓کی خسوف میشه؟ 🕗 تقریبا از ساعت ۱۹:۵۷ دقیقه گوشه ماه میره توی سایه زمین و یواش یواش تاریک میشه تااااا ساعت ۲۱ که همه قرص ماه توی سایه اس و میگیم ماه کامل گرفته. 🕦 ساعت ۲۲:۲۳ ماه گرفتگی کامل تموم میشه و از این به بعد یواش یواش ماه شروع میکنه به باز شدن 🕥 ساعت ۲۳:۲۶ دقیقه هم ماه گرفتگی‌ای که بتونید با چشم ببینید تمام میشه ❓برای تماشای خسوف چه کنیم؟ ⁉آیا تماشای خسوف خطرناکه؟ 🕶 به هیچ وجه نه به چشمتون آسیبی میزنه، نه به پوستتون و نه هیچ چیز دیگه ای. به هیچ عینک محافظ و ... هم نیازی ندارید. ❓جای خاصی باید برید؟ 🏫 برخلاف اکثر پدیده های نجومی، نه! هیچ جای خاصی و بیرون از شهر رفتن هم نیاز نداره. کافیه جایی باشید که چیزی مانع دیدن ماه نباشه. مثلا ساختمونی جلوی شما رو نگیره. همین. پس توی پارک، پشت بوم خونه، پیاده رو و ... به راحتی میتونید این پدیده رو تماشا کنید. ➕چندتا توصیه کوتاه • حتما خسوف رو تماشا کنید و گرفتار توصیه ها و چرندیات ماورایی که اینور و اونور میشنوید و میخونید نشید. • سعی کنید با گوشی موبایل یا دوربینهای دیجیتالی که دارین از خسوف عکس بگیرین. اگر دوست داشتید برای منم بفرستین تا اینجا و صفحه اینستاگرامم به اسم خودتون بذارم. • توی فرصتی که تا آغاز خسوف هست، کمی درباره‌اش و چگونگی رخ‌دادنش مطالعه کنین. اینطوری لذت تماشای خسوف ده برابر میشه وقتی بدونید که داره چه اتفاقی می‌افته ‌

photo content

منی؛ وقتی که ملت تازه دارن از دورویی های شجریان‌ها با خبر میشن و دیگه ازشون خوششون نمیاد:

بیاید حرف بزنیم http://t.me/HidenChat_Bot?start=1155324413

photo content

photo content

زمانیکه انگلستان زندگی می‌کردم از این پنجره ها و معماری ها زیاد می‌دیدم 😪 فقط حیف که خیلی بچه بودم و از عکاسی چیزی نمی‌دونستم

Repost from Minerva

photo content

Repost from 02:08
گفت: جای من کجا لایق بوَد؟ گفتم: به دل گفت: می‌خواهم جزین جای دگر، گفتم: به چشم!

photo content

02:08 - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @zer02zero8